Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-12, 09:40   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Og så er stolene perfekte for besteforeldre! Hurra!

Ikke sant, så slipper de bry de gamle hodene sine med å lære seg hvordan setet skal monteres. :knirk:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 09:41   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Herregud for en idiotbutikk.

De er ikke veldig seriøse. Om jeg ikke tar feil har butikken flyttet en drøss med ganger de siste årene.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 09:41   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ikke sant, så slipper de bry de gamle hodene sine med å lære seg hvordan setet skal monteres. :knirk:

Det kan sikkert være en fordel for litt eldre foreldre også. De over 22 omtrent.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 09:43   #24
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Sitat:

Axiss vil sitte bom fast i bilen uansett hvor mye krefter du måtte ha i hendene.

Der har vi kriteriet for en god bilstol. Du må ikke klare å røske den løs med hendene.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 09:43   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

De er ikke veldig seriøse. Om jeg ikke tar feil har butikken flyttet en drøss med ganger de siste årene.

De har flyttet fra det falleferdig huset i Kalfaret til en eller annen plass på Kokstad, som jo ikke akkurat er et shoppingeldorado - heldigvis.
Babykos og Sparkjøp, lizzom. Kvalitet i fokus.

Det irriterer meg litt at de er en av de få som har Easywalker, for jeg skulle hatt en ny del til vognen. Men jeg har boikottet Babykos i flere år allerede, og det snør kremboller på tvers i helvete før jeg gir meg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 09:45   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.



Er det mulig?
Jeg er også ganske månebedotten av å høre hva Ru forteller. MENER de at en sjåfør skal ha tilgang (rekkevidde) til barnet mens det kjøres? Det er da virkelig ikke noe som er mer farlig enn sjåfører som begynner å rote med ting i baksetet mens de kjører.

Åh, mista du smokken lille venn? Null problem, du sitter jo forovervent, bare vent til mamma har lagt seg i høyrefila, så skal jeg se om jeg klarer fiske den opp fra gulvet for seg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 09:52   #27
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Det hadde også vært fint om idioter kunne slutte å komme trekkende med sånne ting som "trumfkort" når man har presentert de med femti faktiske forskingsresultater.

NEI GURI?!? Sier BABYKOS at det er bra å sitte forovervendt?!? Ja, drit i kræsjtester og bevis fra faktisk kræsj, la oss høre på Babykos! Med et sånt navn så må de jo vite best.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:06   #28
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

De har flyttet fra det falleferdig huset i Kalfaret til en eller annen plass på Kokstad, som jo ikke akkurat er et shoppingeldorado - heldigvis.
Babykos og Sparkjøp, lizzom. Kvalitet i fokus.

Jess, det stemmer. Og før det var de vel i Åsane, var de ikke?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:07   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jess, det stemmer. Og før det var de vel i Åsane, var de ikke?

Nei, det var den der som solgte Troll-vogner.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:13   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det gikk bra med meg; jeg har både universitetsutdannelse, snill mann og pene barn.


Pen mann og snille barn, mener du vel?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:20   #31
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Jeg er alltid skeptisk når jeg går i en butikk og spør om råd og anbefalinger. Vet de hva de snakker om? Anbefaler de ut fra hva som faktisk er best, eller anbefaler de ut fra egne erfaringer, eller anbefaler de ut fra hva de ønsker å få solgt unna?

Det er skremmende å se hvor lett forbrukere lar seg lure. Man stoler jo på de i butikkene. De skal jo være eksperter.

Jeg håper TT følger opp denne saken her, og går videre med det om ikke butikken endrer annonseringen sin.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:20   #32
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Nei, det var den der som solgte Troll-vogner.

Ja, det stemmer. Hva het de da?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:20   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Herregud for en nepeskrellargumentasjon. Det er på linje med "enhver mor vet best for sitt barn" og "det er verre for fosteret at mor blir stresset av røykeslutt, enn at hun røyker 20 om dagen".

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:20   #34
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Men så kjekt. Da jeg var lita, for 35-40 år siden, kjørte vi kassebil. Til vanlig hadde vi en campingstol baki, som jeg satt i. Var vi på langtur, fikk jeg madrass og dyne, pute, så lekte jeg og sov meg gjennom turen. Det gikk da bra med meg.

Jeg og 2-3 søsken delte lasteplanet (med sånn kapell over) på en liten lastebil med en hest. På E6. Vi lå i høyet og koste oss på ene siden av en tynn treskillevegg, mens hesten på 3-400 kg (?) sto på andre siden. Vi hadde ikke lov til å sitte på hesten i fart. Foreldrene mine var strenge sånn. Se så klok og fin jeg har blitt.

Moral: Alle burde ha en løs hest i bilen sammen med barna. Det er kos og kos er fint. HUSK!! KOMFORT OG SIKKERHET HENGER SAMMEN.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:22   #35
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Haha, man trenger faktisk ikke å så langt tilbake som 35-40 år siden. Jeg lå som 6åring på madrass i en liten lada gjennom hele Europa. Det må vel ha vært i 1987-88 ellernoe.

Heldigvis har vi kommet en lang vei siden da, trodde jeg da - helt til idag.

I 1986 hadde jeg barn som satt bakovervendt i sete, så der må jeg dessverre fortelle deg at det var foreldrene dine som ikke var helt oppdatert.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:35   #36
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

I 1986 hadde jeg barn som satt bakovervendt i sete, så der må jeg dessverre fortelle deg at det var foreldrene dine som ikke var helt oppdatert.

Det tviler jeg ikke et sekund på. Min far var mye strengere enn min mor (de var skilt). Så jeg satt sikret i ferier.

Nå skal det sies at det var mye vanligere at unger satt løse i bilen på 80-tallet enn nå. Til og med min mor har innsett at bilsikring er viktig, men ikke så viktig at man ikke kan ha babyen på fanget fra flyplassen og inn til henne, altså. Det er jo bare en liten tur. I 2006 hadde jeg store problemer med å ta med frøkna mi til hjembyen fordi drosjene på stedet ikke hadde barnestol til baby.

Det er ikke rart at man blir litt oppgitt noen ganger. Og det var selvsagt jeg som var helt tullerusk som drasset med meg bilstol på flyet for at ikke frøkna skulle sitte i beltestol fra flyplassen og inn til byen da hun var fire måneder gammel.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:35   #37
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Mine foreldre må ha vært hysteriske, for vi hadde bakovervendt barnesete på 70-tallet, og puter fra vi ikke var baby lenger.

Huttetu - babykos altså.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:37   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Jeg synes faktisk at denne saken burde komme ut i media, og ikke bare ligge som en sak på sidene til TT.

Folk trenger å opplyses, og denne butikken må stoppe denne feilinformeringen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:39   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Den ligger på BT.no, som er den største avisen i området til Babykos.

http://www.bt.no/nyheter/okonomi/--B...r-2654255.html

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:41   #40
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Den ligger på BT.no, som er den største avisen i området til Babykos.

Ah, flott.

Fikk ikke noe treff da jeg nyhetsgooglet saken.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no