Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Friday's i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-13, 16:01   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Friday's i Oslo

Får besøk i påske som gjerne vil spise på Friday's. På dagtid med barn. Jeg synes det er mye mas og støy der, men har bare vært på Aker Brygge og Karl Johan. Noen som har vært på de andre og kan fortelle om støynivå?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 16:04   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friday's Oslo

Støynivå er generelt høyt på TGI's. Det er ikke noe mindre ved Byporten ihvertfall. Jeg vil anbefale Aker Brygge fordi det kjøkkenet er desidert best. Aller minst Karl Johan. Det kjøkkenet har dessverre tapt seg enormt de siste årene. Der spiser jeg rett og slett ikke lengre

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 16:50   #3
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Friday's Oslo

Støy er det over alt, men jeg liker også best Aker brygge.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 17:43   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Mens vi har sluttet gå på Aker Brygge fordi vi syns maten der er elendig (for ikke å snakke om utrolig treig).
Sist gikk vi derfra med gavekort på desserter til hele gjengen og en gratis middag. God service fra servitør da.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 17:47   #5
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Vi bruker å dra på den som ligger like ved Klingenberg kino, og er egentlig mest fornøyd med den. Den er en god del mindre enn de andre, og dermed synes jeg det er mindre støy der også. Og servicen har vært god de gangene vi har vært der også.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 19:37   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Vi bruker å dra på den som ligger like ved Klingenberg kino, og er egentlig mest fornøyd med den. Den er en god del mindre enn de andre, og dermed synes jeg det er mindre støy der også. Og servicen har vært god de gangene vi har vært der også.

Den har mindre meny da den er egentlig en bar

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 20:14   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Kun vært på Aker Brygge med og pga venner. Jeg kan ikke se noen grunn til å gå dit.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 20:27   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Den har mindre meny da den er egentlig en bar

Såvidt jeg har forstått så er det bare pastaretter de ikke har på Klingenberg. De øvrige rettene så det ut til at de hadde. Jeg har vært der et par ganger og har vært godt fornøyd.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 23:11   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Jeg opplever den ved Jernbanetorget som mye roligere enn de andre, men det kan jo ha vært tilfeldig.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 17:52   #10
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Jeg misliker konseptet, maten, interiøret og alt.... så jeg kan ikke svare deg.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 18:28   #11
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Spiste på den i Karl Johan her om dagen. Maten var jævlig.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:10   #12
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Æsj, tror jeg må prøve litt til å få de med et annet sted. Må jo finnes flere som serverer både hamburger og pasta i Oslo. Med bedre mat til riktig pris.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:18   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Hard Rock café har kjempegod hamburger!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:33   #14
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Nighthawk diner på Grynerløkka

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:37   #15
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Nighthawk diner på Grynerløkka

Vet du om de har pasta der?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 10:00   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friday's i Oslo

For the record synes jeg TGI's har nydelig mat altså, men jeg ville holdt meg unna Karl Johan. Aner ikke hva som har skjedd med kjøkkenet der, men de greier ihvertfall å ødelegge den gode smaken... Hard Rock har også god mat, men der er det enda høyere støynivå synes jeg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 10:08   #17
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Da utgår Hard Rock.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 21:00   #18
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Vet du om de har pasta der?



Dessverre ikke pasta, men stor burger-meny

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 21:26   #19
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Nighthawk diner på Grynerløkka

Ahhh jeg elsker Nighthawk, aldri oslotur uten et besøk der.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 21:30   #20
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Friday's i Oslo

Nighthawk er supert! Men litt utenfor allfarvei hvis du er på besøk i byen.

TGIF er flott både på Aker Brygge og Klingenberg synes jeg (med barn).

Olivia og Eataly er flotte alternativer, da.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no