Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 22:06   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.461
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mora mi holder rede på slekta, hvem som lever og hvem som er død.
Men jeg tar gradvis over det området også...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:09   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Kan ikke komme på noe sånn egentlig... Bortsett fra å være barnevakt innimellom.

Jo! Hun har bestemt seg for at det er hennes privilegium som bestemor å holde Malin med yttertøy. Så hun kjøper jakker, bukser, støvler, sko og dresser til henne. Etter eget ønske, vel og merke! Men jeg setter kjempestor pris på det! Rett og slett fordi jeg ikke har råd til å kjøpe skogstad dress til henne som koster nesten tusenlappen...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:10   #23
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Vasker og ruller duker. Og spør om jeg fryser på beina.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:10   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hun sukker og stønner og sier at nå MÅ jeg lære det selv, og jeg innrømmer gjerne at en del av det har med latskap å gjøre. Men moren min KAN sy, og jeg kan ikke.

Hehe. Det minner meg om den første gangen jeg strikket en genser - til babyen til en venninne - og kom hjem på ferie med den ferdigstrikkede bolen og forlangte at mamma måtte klippe den opp og sy på ermene. Hun var litt bekymret og sa at hun aldri hadde gjort det før; jeg sa at hun hadde da strikket mange gensere, og hun svarte litt beskjemmet at hun alltid hadde fått sin mor til å gjøre akkurat den biten. Jeg påpekte da at hun nå nok var gammel nok til å lære seg å gjøre dette selv. (Jeg har enda ikke blitt gammel nok til det selv. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:11   #25
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:12   #26
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Ingenting, tror jeg. Dessverre. Jeg skulle gjerne vært en mammadalt, men hun bor så langt unna. Hun er hjelpsomheten selv, men hva hjelper det når vi knapt sees? Dere som har mødre i nærheten er utrolig heldige. Når mine barn blir store skal jeg bosette meg i nabolaget deres så fremt det er mulig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:13   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hehe. Det minner meg om den første gangen jeg strikket en genser - til babyen til en venninne - og kom hjem på ferie med den ferdigstrikkede bolen og forlangte at mamma måtte klippe den opp og sy på ermene. Hun var litt bekymret og sa at hun aldri hadde gjort det før; jeg sa at hun hadde da strikket mange gensere, og hun svarte litt beskjemmet at hun alltid hadde fått sin mor til å gjøre akkurat den biten. Jeg påpekte da at hun nå nok var gammel nok til å lære seg å gjøre dette selv. (Jeg har enda ikke blitt gammel nok til det selv. )


Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:13   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Min mor gjør ingenting for meg "fremdeles", bortsett fra at hun fra jeg flyttet på hybel for 17 år siden alltid har sendt med noe mat, noe fra hagen eller frysen, det er koselig. Men jeg klarer det meste selv.

Hun har derimot, etter at jeg fikk barn, begynt å gjøre ting for meg. Være en god mormor. Sy bunad og dåpscape til Lille, passe Lille i noen uker av og til, jeg vet ikke, være omsorgsfull på en helt annen måte enn hun noen gang har vært etter at jeg ble voksen. Det er fint.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:14   #29
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Hun legger opp bukser (fikk symaskin av henne til jul, et lite hint kanskje ) og strikker. Jeg gjør ingen av delene. Hvis jeg blir syk så ringer jeg fortsatt mamma for å få trøst.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:15   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Moren min bor i Trondheim, så det viktigste hun gjør for meg/oss nå om dagene er å være barnevakt, ha unger på overnatting, trille tur med dem, bli med i svømmehallen eller på kino, og hva har du.

Ellers så strikker hun for ungene. Det er hun som er hovedleverandør av ulltøy til yngste generasjon i familien. Og en hel masse annet tøy også, når jeg tenker meg om. Hun shopper masse klær til ungene, stadig vekk.

Og dessuten stopper hun Teomannens raggsokker.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:16   #31
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Reparerer klærne mine og ordner i stand bunadsskjorta til 17.mai.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:17   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Hun lakkerer tåneglene mine også kom jeg på. Jeg får det ikke til å bli pent selv.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:18   #33
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mamma sender meg adventskalender med 24 hjemmelagde pakker på hvert år!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:19   #34
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvis jeg blir syk så ringer jeg fortsatt mamma for å få trøst.

Det er el ikke noe å for, vel? Selvsagt ringer jeg mamma for å få trøst!

Mamma: "Ja, jeg skjønner at dette er leit, vennen, men jeg skjønner ikke helt hva du mener at jeg kan gjøre med det?"
Jeg: "Du skal si 'trøst, trøst', så klart, og synes synd på meg!"
Mamma: "Så klart, vennen. 'Trøst, trøst'. Er det bedre nå?"
Jeg: "Jaaa." : snufs:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:20   #35
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg innrømmer gjerne, i spoilertags, at min far skreller potetene mine enda.


Det var den hittil søteste, da

Moren min orker ikke så mye lenger, men når hun er her for å være sammen med ungene, vasker og bretter hun tøy. Også rydder hun.
Hun er helt ekspert på å få det til å se ryddig ut i en fei. Hvorfor fikk ikke jeg det genet?

Sitat:

Hvis jeg blir syk så ringer jeg fortsatt mamma for å få trøst.




Sist redigert av Frantzen : 28-08-07 kl 22:26.
  Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:23   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Driver meg til vannvidd med å mase om at jeg har det så rotete.

Min mor også... og hun er virkelig rotete selv, mens jeg er nesten irriterende ryddig. Jeg har tellekant på det meste, alle papirer i permer osv. mens hun har rot og skrot overalt, allikevel presterer hun å si at jeg er ustrukturert og rotete... Ja,ja, man må vel bare leve med at man er barnet til mor selv om man er nærmere 40 enn 30.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:24   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Jeg tror faktisk svigermor gjør mest, hun syr, strikker og hekler. Jeg kan ikke sy selv, selv om jeg har fått den gamle maskinen til svigermor, har bare utsatt og utsatt å lære meg…Så faktisk hver gang jeg har en bukse som må legges opp, kjole som skal syes inn eller ut, reparering av ungenes klær, da trår hun til. Hun har sydd bunader til alle barnebarna, heklede luer og strikkede jakker. Hun kjøper også klær til ungene. Ellers er hun og svigerfar pensjonister, så de kjører hengeren med søppel og avfall etter oppussing for oss og svogers og alt mulig annet. I tillegg stiller de omtrent alltid opp som barnevakt.
Pappa var akkurat her og la opp elektrisk i flere timer. Mamma syr også hvis jeg spør, kjøper klær til ungene, barnevakt, styrer fælt med mat og har alltid vært en hønemor som fortsatt føler ansvar for at jeg kler på meg varmt nok, ikke sitter i trekken, ikke går alene hjem fra byen, at mannen er snill med meg osv osv...
Så jeg kan kanskje ikke si at vi er helt selvstendige og selvhjulpne selv om vi er godt over 30…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:25   #38
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er el ikke noe å for, vel? Selvsagt ringer jeg mamma for å få trøst!

Mamma: "Ja, jeg skjønner at dette er leit, vennen, men jeg skjønner ikke helt hva du mener at jeg kan gjøre med det?"
Jeg: "Du skal si 'trøst, trøst', så klart, og synes synd på meg!"
Mamma: "Så klart, vennen. 'Trøst, trøst'. Er det bedre nå?"
Jeg: "Jaaa." : snufs:



Moren min har liksom greie på alt. Det verste/beste er at hun som oftest har rett når det gjelder "diagnostisering" og sånt. Jeg ringer henne på vegne av poden også, og blir ofte betrygget.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:27   #39
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Baker bløtkake med banan- og jordbærfyll til alle bursdagene - på bestilling fra gutten min.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:29   #40
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Ordner med bunaden min og foretar vanskelige syoppgaver - som å lappe foret i kåpa mi. Ellers har jeg vært relativt seldreven de siste 20-25 åra.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no