Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-07, 23:20   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Det høres ut som trommelen er falt ned. Det lager et innihelvetes bråk.
Hos oss var det tørketrommelen som lagde skikkelig dunke-lyder, det var løs trommel, og den måtte på verksted. Den var heldigvis innenfor garanti.
Det kan visstnok skje om man har for mye i maskinene, de har jo vektgrenser, men hvem pokker veier skittentøyet først?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 23:29   #22
Iriam
litt skummelt
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 53
Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Jeg hadde feil med min maskin en gang..sånne skumle dunkelyder......da kom det en fagmann og såg på den..da var det visstnok en betong/stein sak inni maskinen(for å stabilisere den, tror jeg) som var knust i to...fikk ny del på garantien!

Håper det ordner seg!

Iriam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 13:47   #23
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Du mangler ikke noen bh-soiler da? Min maskin lagde slik lyd da den sentrifugerte, jeg manglet 2 stk.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 13:54   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Du mangler ikke noen bh-soiler da? Min maskin lagde slik lyd da den sentrifugerte, jeg manglet 2 stk.

Mangler ikke en eneste spile...

Jeg skal se om jeg ser noe selv i kveld, og ringe fagmann i morgen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 13:57   #25
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Vår sa "poff" den..

Og vips var strømmen godt, og en røyk lukt begynte å bre seg i huset. Den ble reparert to ganger, før vi nå denne siste gangen fikk en ny. Den ventes i morgen. 4 uker uten maskin!!
Den gamle vi hadde hoppet trommelen av, og da bare åpnet vi ( les: mannen ) bak og satt den på. Er som når kjede ramler av sykkelen. Men da skulle den ikke klare å gå rundt. Da sir det bang, og så står den stille.

Må nok ha noen vaskemaskin mennesker ja..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 13:59   #26
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Elsker å snakke med slike reperatører på tlf. De sier alltid.. Hva hørtes det ut som?

Hvor på jeg svarer, poff og bang. Da sier de, var det mer poff enn bang, eller kunne det vært litt dunk også?..


:skikkelig typisk kvinnemenneske:

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 14:08   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Elsker å snakke med slike reperatører på tlf. De sier alltid.. Hva hørtes det ut som?

Hvor på jeg svarer, poff og bang. Da sier de, var det mer poff enn bang, eller kunne det vært litt dunk også?..


:skikkelig typisk kvinnemenneske:

Jeg vet...

Litt som når jeg ringer bilverkstedet...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:29   #28
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vet...

Litt som når jeg ringer bilverkstedet...

Eller jeg skal forklare for mannen hva som er galt...
Den er bare i stykker, den bråker...og lager så rare lyder...
Hvorpå han lurer på åssen rare lyder den lager....


lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:18   #29
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Fordelt tøyet ulikt? Man stapper det vel bare inn i maskinen, så fordeler det seg under vaskingen?

Nå tenkte jeg på de halvautomatiske maskinene med egen trommel. Er det en helautomatisk maskin, ville jeg ha ropt på reparatør.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:23   #30
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Vi får vår i dag såh

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:34   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Hva er halv- og helautomatisk? Hvordan vet jeg hva jeg har?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:37   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Jeg trodde nesten ikke halvautomatisk fantes lenger. Her ser du en:


http://www.aabatron.nl/_images/Velo/200px_tc2800.jpg
Som du ser så må du ta tøyet ut når det er vått, og putte det i separat sentrifuge på høyre side.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:49   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Ok, jeg har altså aldri hatt noe annet enn helautomatisk.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 12:45   #34
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

De halvautomatiske sentrifugerer myyye bedre.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:09   #35
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Kan så være at det gjør, men det er skikkelig kjedelig å putte tøyet over og iallfall så lenge vaskemaskinen står i kjelleren og der er det kaldt på vinteren :hutre:

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:14   #36
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

De halvautomatiske sentrifugerer myyye bedre.

Ja, men de er ikke lenger mulig å få tak i.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 15:51   #37
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Hadde samme problem selv, det var trommelen som var løs. Du får det kanskje på garantien?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 20:25   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Hadde samme problem selv, det var trommelen som var løs. Du får det kanskje på garantien?

Tviler, siden maskinen er 9 år. Det er vel 5årsregelen som gjelder?

Eller er det 10?

En vaskemaskin er vel ment for å vare i over 10 år?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 20:29   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Det er fem år. *klok av skade*

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 20:31   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Hva betaler man for en ny vaskemaskin da? Om det koster flere tusen å reparere den jeg har så er det vel lurere å kjøpe ny?


Forresten så kommer vaskemaskinmannen og ser på vaskemaskinen i morgen før 12 en gang.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no