Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-19, 12:42   #281
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Humrer over snart-12åringen som sender meg snap av den tomme oppvaskmaskina, og erklærer at hun også planlegger å ta ut søpla. Her skal tydeligvis alt dokumenteres.

Gammel 16-08-19, 13:33   #282
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Humrer over snart-12åringen som sender meg snap av den tomme oppvaskmaskina, og erklærer at hun også planlegger å ta ut søpla. Her skal tydeligvis alt dokumenteres.

Åh, den var søt da.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-19, 13:41   #283
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 158
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kvinnelige dommere i supercupfinalen mellom Liverpool og Chelsea.

Snuppa var litt bitter, for hun ville være den første kvinnelige dommeren til å dømme Liverpool. Nå er målet å bli første til å dømme VM-finalen for menn. Jeg håper egentlig det skjer før hun har blitt gammel nok.

Gammel 16-08-19, 15:37   #284
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 158
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De gror til. Jeg ble nå skikkelig glad, for jeg foreslo at familien skulle fra på kino sammen i morgen og fjortisen sa umiddelbart ja til forslaget. Hun som normalt sett heller vil dø enn å bli sett sammen med moren sin.

Gammel 17-08-19, 21:04   #285
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 168
Bobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt liktBobbelur er virkelig godt likt
Standard

Arctic Race og Norway. Fordi det var så gøy å se dem komme så slitne opp på siste strekningen i dag, og SE at enkelte ble motivert av at vi stod der og klappet og heiet på dem. En ble så inspirert at han måtte vise seg litt frem han også, og steilet på sykkelen til oss - og det ble ekstra masse jubel av det.

Og så er jeg glad for at til tross for at det ble ti timer på jobb i dag så har beboer og jeg hatt en innmari fin dag.

Gammel 17-08-19, 21:18   #286
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

At jeg har oppdaget Relasjonspodden, for en lykke

Hvor er den?

Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-19, 22:05   #287
Gerbera
student

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Gerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelenGerbera er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hvor er den?

Jeg fant den på Spotify

Gammel 18-08-19, 09:15   #288
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner til
Standard

I går var jeg på en flott navnefest med nydelig helgrillet lam. Fikk i tillegg både pratet med den "andre" familien og med de jeg kjenner fra før.

I dag: Vær til å få ryddet i den nye hagen. Drar straks dit.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 18:19   #289
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Syrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de fleste
Standard

En venninne har utgitt bok i dag. En helt fantastisk nydelig barne/ungdomsbok. (Jeg har veldig lyst å reklamere for den, men det er kanskje ikke lov?)

Gammel I går, 19:51   #290
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de fleste
Standard

Første skoledag for 8. klassingen og 1. klassingen gikk bra idag. Og for mellomste som begynte i 4.

Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.