Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

"Brødbakemaskinen" min har kommet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 23:46   #1
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"Brødbakemaskinen" min har kommet

Endelig. I dag fikk jeg beskjed om at pakken har ankommet postkontoret. Så forhåpentligvis får jeg hentet den i morgen og første brøddeig kan settes i morgen kveld.

Det følger med litt annet forskjellig også, så håper jeg finner noe mer fornuftig å bruke den til. Smoothies er selvsagt, da den andre blenderen min akkurat gikk i stykker.

Kenwood Major KM005 med:
ekstra stålbolle med håndtak
sitruspresse
blender
food prossesor (kniver og sånt)

Bare maskinen koster 6000kr på Elkjøp i Norge. Jeg har betalt ca 4300 for alt.


__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 00:08   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Brødbakemaskinen" min har kommet

Gled deg! Jeg elsker vår Kenwood.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 00:10   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Brødbakemaskinen" min har kommet

Oi! Fins det nettsnopebutikker på sånt?

Har de KitchenAid, tror du? Link?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 01:02   #4
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Brødbakemaskinen" min har kommet

Den var rå! Kunne godt tenkt meg en sånn en, ja

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 01:38   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Brødbakemaskinen" min har kommet

Oooo! Vi har en sånn med plæstikkbolle. Det ser ikke like stilig ut. Men det funker!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:19   #6
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Brødbakemaskinen" min har kommet

Å-å-å-å! Nå kjente jeg den gode, gamle Kenwood-lysten vende sterkt tilbake. Da kan jeg jo også lage giga-porsjoner med Ingers Rugbrød (som mannen forguder. Brødene, altså. Ikke Inger). Dette var kanskje spikeren i kista for brødbakemaskin-lysten min …

Link, takk.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 17:51   #7
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Brødbakemaskinen" min har kommet

Akkurat kommet hjem fra Sverige med pakken. Den står nå pent på benken og virkelig pynter opp. Alt som ble lovet var i pakken. Bra service og kjapp levering. Jeg betalte inn på konto på mandag, torsdag ble den sendt fra Tyskland og i går var den framme i Strømstad.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Oi! Fins det nettsnopebutikker på sånt?

Har de KitchenAid, tror du? Link?

Ebay Scarlett. Der får du "alt".

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Å-å-å-å! Nå kjente jeg den gode, gamle Kenwood-lysten vende sterkt tilbake. Da kan jeg jo også lage giga-porsjoner med Ingers Rugbrød (som mannen forguder. Brødene, altså. Ikke Inger). Dette var kanskje spikeren i kista for brødbakemaskin-lysten min …

Link, takk.

Ja mye bedre med en slik svær multisak enn en liten brødbakemaskin.

Som sagt, fant den på ebay.de men mailet med butikken for å høre om porto og mulighet for å slippe moms. Så jeg bestilte bare på mail og fikk alle detaljene der. Kunne ikke betale med paypal så da var det ikke så viktig å gå igjennom ebay.

Link til butikken: http://www.billiger-ist-nicht-gmbh.de/home.html

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no