Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rogalandsfolk eller andre

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-20, 20:54   #21
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.931
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rogalandsfolk eller andre

Gloppedalsura og Byrkjeldal? Månafossen og Byrkjedal? Gå fra Solastranden til Vigdel langs stranda og over markene og spis på Ølberg på vei tilbake?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-20, 21:40   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rogalandsfolk eller andre

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Gloppedalsura og Byrkjeldal? Månafossen og Byrkjedal? Gå fra Solastranden til Vigdel langs stranda og over markene og spis på Ølberg på vei tilbake?

Takk for tips. Det er muligens ikke kyr heller mellom Rege og Ølberg nå i januar...

Det eneste jeg er «redd» for er at hele Rogaland er gjørmete i morgen. Det er ofte det i januar når det har regnet i ukevis.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 09:03   #23
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rogalandsfolk eller andre

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for tips. Det er muligens ikke kyr heller mellom Rege og Ølberg nå i januar...

Det eneste jeg er «redd» for er at hele Rogaland er gjørmete i morgen. Det er ofte det i januar når det har regnet i ukevis.

Det er nok veldig vått ja. Derfor kan kanskje tur på stranden være et godt alternativ?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 09:50   #24
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.931
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rogalandsfolk eller andre

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for tips. Det er muligens ikke kyr heller mellom Rege og Ølberg nå i januar...

Det eneste jeg er «redd» for er at hele Rogaland er gjørmete i morgen. Det er ofte det i januar når det har regnet i ukevis.

Ha ha, det med kyr vet jeg ikke, det er over ti år siden jeg gikk der sist. Har også slettet fra minnet hvor dårlig vær det kan være så jeg husker de turene som bare fine. Særlig mellom Ølberg og Vigdel. Men i år er det jo Rogalandsvinter her østpå også, regn, vind og 5-8 grader mange dager.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 22:57   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rogalandsfolk eller andre

Hva ble fasiten?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 23:04   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rogalandsfolk eller andre

Fasiten var at min form var litt bob bob og mannen fant ut at de fleste turene på Jørpeland og den der nede som frukt nevnte var ganske sorpete, så vi kjørte til Hå gamle prestegård og gikk til Nærland t/r. Det tok bare en time, så vi kjørte videre langs riksvei 44 til Egersund, ut til Eigerøy (ikke veldig spennende) og inn til Egersund for å spise. Der fant vi ingenting, så vi spiste på Bens kafé. Så kjørte vi E39 hjem. Det viste seg også at vi på ingen måte var så barnløse som vi hadde trodd. Kom hjem til et sultent barn (dvs ungdom) i 15-tiden.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 23:21   #27
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.392
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rogalandsfolk eller andre

Like greit at det ikke ble tur med Ryfast. Jeg var en tur på Hundvåg i dag og det var saktegående kø som møtte meg på veg til øyen og så ble jeg en del av den køen 3 timer senere da jeg skulle hjem.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 23:30   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rogalandsfolk eller andre

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Like greit at det ikke ble tur med Ryfast. Jeg var en tur på Hundvåg i dag og det var saktegående kø som møtte meg på veg til øyen og så ble jeg en del av den køen 3 timer senere da jeg skulle hjem.

Ja, det hørte jeg om på radioen. Lange køer. Egentlig merkelig på en søndag. Uten rush.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no