Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg til i sommer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-17, 08:52   #41
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg håper på (mye) mere energi, for da er det mye jeg gleder meg til. Nå klarer jeg ikke gå en tur en gang uten å bli totalt utslitt og for det meste sove i flere dager etterpå. Men om jeg plutselig blir frisk så gleder jeg meg masse til mange fjellturer. Jeg elsker og gå i fjellet.
Jeg har og alltid en tur til Flørli ilag med en vennine og går verdens lengste tretrapp på 4444 trinn, håper virkelig jeg får til det i år og. Det er en magisk og mektig opplevelse <3

Jeg skal og til Spania to turer og en tur til Italia med mannen sin jobb. Akkuratt nå hørrest det litt slitsomt ut, men for all del jeg gleder meg jo til det.

Gleder meg og til gleden til barna når de får sommerferie. Sommer og leksefri er og en glede for hu mor

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 08:55   #42
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Fire uker sammenhengende ferie- for første gang! Vi skal være på hytta alle sammen hele tiden, og det fleder jeg meg stort til. Bade, spise is og nyte den deilige takterrassen.

Stas med bryllup Sir L!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 14:23   #43
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg hadde tenkt å skrive Sørlandstur og ferieturer ellers, men plutselig ble det flytting og nytt hus øverst på programmet! (Har fortsatt planer om Sørlandet, men resten er mer usikkert).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 16:03   #44
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

(Har fortsatt planer om Sørlandet, men resten er mer usikkert).

You'd better, du er jo en integrert del av sørlandsturen som to andre i denne tråden har sagt de gleder seg til!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 20:00   #45
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg hadde tenkt å skrive Sørlandstur og ferieturer ellers, men plutselig ble det flytting og nytt hus øverst på programmet! (Har fortsatt planer om Sørlandet, men resten er mer usikkert).

Forsøker du å droppe sørlandet er det bare å belage seg på sørlandstur i bagasjerom.
Consider yourself warned.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 22:15   #46
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Danmarkstur med ungene og kjæresten til eldstemann,reprise på fjordårets tur som var stor suksess.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-17, 20:19   #47
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg hadde tenkt å skrive Sørlandstur og ferieturer ellers, men plutselig ble det flytting og nytt hus øverst på programmet! (Har fortsatt planer om Sørlandet, men resten er mer usikkert).

Hæ, nytt hus? Tydeligvis helt bakpå. :noterer kaffedate med celebelen ASAP:

Jeg gleder meg til ferie, det er veldig tiltrengt! Og så gleder jeg meg litt til en uke hjemme aleine med jobb og frikvelder mens gjengen er på en liten ferie uten meg. Vi skal til Vestlandet og Spania i sommer, spent på å teste charter med småfolket for første gang!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 12:37   #48
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Fri og sommervær. Har ikke de helt store planene ettersom feriebudsjettet brukes til juleferien. Men det skal bli deilig å få fri med familien, mistenker at vi har noen husvegger som trenger maling.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 12:43   #49
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg til at familien skal ha fri sammen. Jeg gleder meg til at mannen får sommerferie fra studiene og har skikkelig fri, ikke bare på liksom.
Og så gleder jeg meg til første sydentur (ikke minst flyturen!) med semi-store barn. Kanskje man kan få lest litt i en bok?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 12:57   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Dette.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1610951_10153588583555921_7982993990853568875_n.jpg (63,7 KB, 136 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 13:59   #51
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Å ha masse fri. Gå i fjellet. Har ikke planlagt noe, men det er definitivt noe jeg skal gjøre. Ferie i Tønsberg med barna, mormor, søster og hennes barn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 14:03   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Gådd, jeg gleder meg til Candy skal invitere meg til Bobler i Solnedgang i sommer!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 15:01   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Kom, kom!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 15:07   #54
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg vil også besøke Candy! :hinter kraftig på rommet sitt:

Men sånn ellers så gleder jeg meg til New York-tur med mann og sønn. Og til å tilbringe resten av ferieukene i England hos den herlige svigerfamilien min. Og så gleder jeg meg til resten av ukene i skoleferien også. For selv om mannen og jeg må jobbe, så er vi "barnløse", for poden skal være hos besteforeldrene i England i hele sommer, så da slipper vi å tenke på andre enn oss selv.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 16:48   #55
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Å feire min egen 40 årsdag med gode venner!
Jeg håper at jeg får gjennomført som planlagt, og at kroppen min er snill med meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 17:05   #56
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Årets sommer er den første på veldig lenge at vi ikke skal på utenlandsferie så det blir litt rart, men samtidig fint og rolig. Jeg gleder meg til fire uker med hele familien samlet, late dager med god bok og kald drikke i skyggen, til en del dyre innkjøp til huset som jeg har ventet på (endelig blir vi kvitt den stygge peisen), ta med barna på stranden, dra på dagsutflukter til spennende steder, grill- og sommermat, uanstendig mye iskrem, se vår engstelige pusekatt kose seg ute hver kveld på den eneste årstiden hvor hun faktisk tør bevege seg utenfor døra (jeg ser ikke så veldig fram til alle de døde musene hun drar inn, men det er en annen sak) og ikke minst feire 10 års bryllupsdag (og 18 år sammen ).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 17:50   #57
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg mest til at mannen er tilbake på to bein...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-17, 18:51   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Hele FP på Øen!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-17, 21:25   #59
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Bobler i solnedgang?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 00:23   #60
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Hele FP på bobler i solnedgang på Øen?

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no