Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjelp - tilbehør til makrell

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 12:51   #1
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Hjelp - tilbehør til makrell

Jeg elsker stekt makrell og blir godt fornøyd med å bare spise makrell med agurk og rømme. Mannen derimot liker ikke fisk og er litt fortvilt over at vi ikke har flere poteter igjen.

Så da tenker jeg: hva kan jeg lage som tilbehør til stakkaren? Vi har potetmos i kjøleskapet fra i går (går det ann? potetmos og stekt fisk?), vi har ris, pasta.. Er noe av dette brukende? Er det andre alternativer jeg kan mekke sammen?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 14:04   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp- tilbehør til makrell

Jeg tror jeg ville gått for potetmosrester, siden tanken på ris eller pasta til makrell ikke frister noe spesielt.

Lager du agurksalat? (eddikk, vann og sukker + agurk) Det er jo veldig godt.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 14:09   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp- tilbehør til makrell

Jeg liker fisk, men syns heller ikke makrell med bare agurksalat høres så fristende ut. Jeg ville savnet poteter, og hadde prøvd meg på å finne en søndagsåpen butikk eller en venn som hadde poteter. Av de alternativene du har i hus hadde jeg valgt potetmosen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 18:15   #4
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Hjelp- tilbehør til makrell

Ingen søndagsåpne butikker her så det ble potetmos på mannen.. Han overlever selv om det kanskje ikke var drømmetilbehøret.

Vesla og jeg stappet innpå med makrell, agurk og rømme. Vi var ihvertfall godt fornøyde og hun spurte etter mer fisk til kvelds nettopp

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no