Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Økologiske og miljøvennlige husholdningsartikler

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-15, 11:43   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Smil

Økologiske og miljøvennlige husholdningsartikler

Jeg har en lang stund gått og tenkt på å forsøke å bli flinkere til å bruke produkter til rengjøring av hus, klær, og kropp, som er snillere med naturen vår.
Men jeg har veldig liten kunnskap om dette, og jeg vet heller ikke hvor jeg får tak i ting jeg trenger på enklest mulig måte.

Jeg tenker at det er en del av oss her inne som allerede bruker en del produkter som ikke gjør skade når de går ut med vannet og søpla, og som heller ikke er farlig å puste inn slik sprayvaskemidler vi bruker masse av i dag er.

Kunne kanskje dette blitt en tråd der vi legger inn linker og informasjon om hvilke produkter vi bruker, hvor de fåes kjøpt. Og hvilke merker som er bra?

Personlig er jeg interessert i makeup, Shampo, kremer og alle slike ting som brukes egentlig.

Jeg syns også det er interessant med vaskemidler man lager selv. Så gjerne tips om det også. .

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no