Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-16, 21:48   #41
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi fikk Kama Sutra i bryllupsgave av to kompiser. Det huskes. Et vennepar ga oss en sånn lampe som skifter farge med krystallkule oppå. Vi husker den.godt også. Lampen gikk fort til fretex, men boken har vi enda. Sånn om du trenger gavetips som vil huskes.

Sånn lavalampe? Huff, så kitch.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 22:00   #42
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Jeg ville ikke hengt noe sånt på veggen og ville syntes det var synd at du brukte såpass mye penger på noe jeg ikke ville fått brukt i det hele tatt. (edit: og der leste jeg visst bare HI før jeg svarte, nå har jeg lest resten)

Det er jo derfor de har ønskeliste
Da ville jeg heller gitt et gavekort på Christiana Glasmagasin, eller et sånt "universalgavekort".
Ved en anledning fikk jeg forresten gavekort på blomster, med flere gavekort (sånn 2-300,-) i en konvolutt - det var utrolig hyggelig for da kunne jeg bruke dem til å kjøpe blomster når det passet meg. MEn så er jeg glad i blomster, det er jo ikke alle som liker det heller.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 22:46   #43
andersberg
Far til tre søte
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 4
andersberg har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Det tror jeg at jeg ville spart meg selv for. Bilder av meg selv hengende egen vegg, liksom..

andersberg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 09:39   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Jeg er under middels opptatt av interiør (så lite at jeg ikke engang hadde gaveliste noe sted- slå den, dere! ) så jeg hadde tatt imot og sagt takk. Hadde nok ikke bestilt et gigabilde, og det er mulig det ikke fått hedersplassen i stua heller, men like greit som en vase eller salatbestikk eller hvadetnåer folk nutlidags ønsker seg til bryllupet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no