Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Erfaringer med REN-produkter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-23, 21:42   #81
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg liker noen av serumene deres. de selges på HM også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 21:43   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg brukte mye Clarins før, elsket en krem de hadde for sensitiv hud. Men så gikk den over til å bare bli solgt i taxfree og da droppet jeg dem. Jeg MÅ ha noe jeg kan kjøpe fysisk, i nærmiljøet.

The ordinary har jeg aldri helt å få grep om, det er så fragmentert og jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke mye mer enn på andre kremer.

Jeg tror jeg må teste Avene.

(nå var plutselig Muradkremen på salg, så da hamstret jeg to stykker og utsatte problemet enda litt til ...)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 21:49   #83
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Avene er da fryktelig parfymert?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 21:56   #84
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

... og be om å få tester på apoteket. Mange av merkene deres har små tuber slik at du kan sjekke om det er god match for huden din. Det er kjipt med mye bomkjøp. Jeg tåler verken Avene eller LRP (foruten et av produktene), så skal jeg teste noe nytt fra apoteket så ber jeg alltid om test.

Ja, jeg kan absolutt forstå at man kan bli litt forvirret av The Ordinary sine ulike produkter. Jeg tok utgangspunkt i rosascea og googlet meg frem til noe vettugt. Tror jeg. Og så har jeg satt de i rekkefølge på badet Jeg skulle i utgangspunktet kun ha et av produktene, men siden de jeg har brukt til nå har gått konkurs så tenkte jeg å prøve rens og dagkrem også. Pluss noe serum greier.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 22:10   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Ja, må virkelig bli flinkere til å be om tester. Blir dyrt med bomkjøp.

Avene er skikkelig parfymert også? Jeg tåler parfyme altså, men er ganske sær på hvilken type lukt jeg liker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 22:11   #86
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg kjøpte en krem fra Avene mot rødhet, og den var ekkel. Konsistens, lukt og alt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 22:14   #87
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg har lagt min elsk på CeraVe. Kjøper den i stor krukke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 22:26   #88
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, må virkelig bli flinkere til å be om tester. Blir dyrt med bomkjøp.

Avene er skikkelig parfymert også? Jeg tåler parfyme altså, men er ganske sær på hvilken type lukt jeg liker.

De har flere produkter uten parfyme. Den jeg har har en veldig mild duft.
https://www.med24.no/personlig-pleie...ra-avene-40-ml

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 22:32   #89
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

De har flere produkter uten parfyme. Den jeg har har en veldig mild duft.
https://www.med24.no/personlig-pleie...ra-avene-40-ml

Denne er i alle fall med parfyme.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 22:36   #90
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

(nå var plutselig Muradkremen på salg, så da hamstret jeg to stykker og utsatte problemet enda litt til ...)

Hvor?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 23:20   #91
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har lagt min elsk på CeraVe. Kjøper den i stor krukke.

Enig! Så gode produkter.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-23, 09:43   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg testet masse kremer i fjor med faktor fordi jeg fikk hudkreft på nesa, og denne er den jeg liker best:
https://www.farmasiet.no/catalog/ans...1?searchQuery=

Bruker du denne som dagkrem, eller som solkrem? Det er en annen ting jeg sliter med; finne en faktisk solkrem for ansiktet som ikke gir kviser eller føles som en ekkel maske.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor?

Apotek1. 30%. Så fortsatt dyrt, men 500-kroner-dyrt, ikke nesten-tusen-kroner-dyrt. Bestilte på nett med henting i apotek.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har lagt min elsk på CeraVe. Kjøper den i stor krukke.

Hører mange liker dette merket. Jeg testet en rensen deres, den falt ikke i smak, så jeg er litt skeptisk. Det var den rensen som ikke skulle tørke ut huden. I stedet etterlot den seg et fettete lag.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 13-04-23 kl 09:52.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-23, 09:49   #93
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Denne er i alle fall med parfyme.

Ja, men den lukter ikke mye.
Mens denne er uten parfyme. https://www.eau-thermale-avene.no/p/...38801-124cf396


Sist redigert av frukt : 13-04-23 kl 09:54.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-23, 10:07   #94
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bruker du denne som dagkrem, eller som solkrem? Det er en annen ting jeg sliter med; finne en faktisk solkrem for ansiktet som ikke gir kviser eller føles som en ekkel maske.

Jeg bruker den først og fremst som dagkrem.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-23, 13:59   #95
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bruker du denne som dagkrem, eller som solkrem? Det er en annen ting jeg sliter med; finne en faktisk solkrem for ansiktet som ikke gir kviser eller føles som en ekkel maske.

Kviser av solkrem sliter jeg også med, men denne er ikke så verst.

https://www.laroche-posay.no/antheli...krem-spf50plus

Denne går også i perioder, men den lukter veldig parfymert, så det er ingen favoritt! https://www.vitusapotek.no/sol%2c-fr...50-ml/p/882510

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-23, 14:13   #96
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Nei, jeg er veldig forsiktig med sterkt parfymerte solkremer. Får lett soleksem, og til nå har jeg nesten utelukkende brukt cliniderm. Men de har ikke en god solkrem for ansiktet. Har testet Dermalogica, men den er også ganske klam.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-23, 15:36   #97
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Eldste kjøpte seg Beplain sin solkrem som jeg fikk prøve, og den tenker jeg å kjøpe selv. Trekker fint inn i huden og er uparfymert. SPF 50.

Anthelios reagerer jeg på, og er du uheldig å få den i øynene ved bading/svetting så er det full krise. Kun full spylings av øyet under rennende vann funket for min del.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-23, 15:42   #98
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg merker ikke noe til det, men den har litt annerledes konsistens enn andre kremer, mer rennende.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no