Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Tilbakedatering av sykemelding

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 14:14   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Tilbakedatering av sykemelding

Faren min døde brått for noen uker siden og jeg var borte fra jobben i en uke i forbindelse med dette(jeg var eneste pårørende og måtte ordne opp i alt selv, sjokket var stort osv.). Oppi alt kaoset glemte jeg å be om sykmelding fra lege. Jeg ringte derimot fastlegen min i ettertid og han skrev ut sykmelding for meg for denne perioden. Men nå sier arbeidsgiver at trygdekontoret sier at legen ikke har lov til å gjøre dette og at de ikke kan godta sykemeldingen.

Stemmer dette?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 14:16   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Dette fant jeg på Helsenett:

Sitat:

Lege kan vanligvis sykmelde tidligst fra den dato pasienten er til konsultasjon. Får pasienten ikke time hos legen samme dag, kan dagen man snakket med legen på telefonen godtas som start på legens sykmelding. Dette forutsetter at telefonsamtalen følges opp med time hos legen få dager etter telefonsamtalen. Unntaksvis kan legen skrive sykmelding med tilbakevirkende kraft, men da må legen skrive begrunnelse om dette. En grunn kan være at det overhodet ikke er mulig for deg eller dine nærmeste å kontakte lege. Noen med psykisk sykdom vil også kunne få tilbakedatert sykmelding.

Og lommelegen sier dette:

Sitat:

Legen kan tilbakedatere sykemeldingen hvis dere har hatt telefonisk kontakt og han har vurdert det tilstrekkelig å se på deg senere, eller hvis du på grunn av sykdommen har vært forhindret fra å søke lege første sykdomsdag.

Det er ikke arbeidsgiveren din som avgjør lovligheten av en sykemelding!

Så da vil jeg tro at legen har lov til det, men det må kanskje ekstra forklaringer med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 14:20   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

http://www.helsenett.no/index.php?op...999999&id=2014

Litt nede i artikkelen står det at legen unntaksvis kan tilbakedatere sykemeldingen:
Kan legen tilbakedatere sykmeldingen?

Lege kan vanligvis sykmelde tidligst fra den dato pasienten er til konsultasjon. Får pasienten ikke time hos legen samme dag, kan dagen man snakket med legen på telefonen godtas som start på legens sykmelding. Dette forutsetter at telefonsamtalen følges opp med time hos legen få dager etter telefonsamtalen.
Unntaksvis kan legen skrive sykmelding med tilbakevirkende kraft, men da må legen skrive begrunnelse om dette. En grunn kan være at det overhodet ikke er mulig for deg eller dine nærmeste å kontakte lege. Noen med psykisk sykdom vil også kunne få tilbakedatert sykmelding.

Men - jeg synes det er rart at arbeidsgiveren din ikke vil godta sykemeldingen din i en sånn situasjon.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 14:22   #4
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Det er ikke lov å tilbakedatere sykmeldinger i utgangspunktet. Det hender vel i tilfeller der det f.eks er snakk om å forlenge en sykmelding og legen ikke har time til pasienten innen sykmeldingen går ut (da er det jo også i arbeidsgivers interesse som ellers ville måttet koste en ny arbeidsgiverperiode). Sykmelding i forbindelse med situasjoner der man ikke er syk selv er også vanskelig. Legene har jo ikke lov å sykmelde deg med mindre du er syk, men fakta er jo at veldig mange blir såpass nedbrutt i sånne tilfeller at de ikke er særlig skikka til å gå på jobb, og dermed vurderer nok mange leger at en sykmelding er ok.

Jeg tror i ditt tilfelle at arbeidsgiveren din har et poeng, men hvor vidt han har rett til å overprøve din leges vurdering er jo en helt annen sak.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 15:16   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Legene kan vel gjøre det så lenge det er gode grunner for det. Et dødsfall er jo i aller høyeste grad en god grunn som kan tidfestes. Jeg har også fått tilbakedatert sykemelding fra sykehusopphold av fastlegen etter at sykehuset glemte å skrive sykemelding for meg. Fastlegen hadde jo da tidspunkt for innleggelse.

Ut over det så er det vel ikke opp til arbeidsgiver å godta en sykemelding eller ei? Det er vel kun trygdekontoret som kan overprøve en sykemelding?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 15:30   #6
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Var igjennom det samme i vår, så jeg føler med deg!
Vet ikke om legen kan tilbakedatere eller ikke. Jeg hadde ikke sykemelding, men brukte dagene jeg hadde for velferdsperm. (Noe som viste seg å ikke være så lurt siden jeg nå ikke har dager til fri da det dukket opp andre begravelser, legetimer o.l.) Så hvis de ikke vil godta sykemeldingen din, så kan du vel få det av velferdsdagene. Men, jeg synes jo det er merkelig å ikke godta sykemeldingen når legen din har skrevet den.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 19:37   #7
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Nei,den kan ikke tilbakedateres om ikke dere har hatt telefonisk kontakt den første sykmeldingsdag.

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 19:56   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Jeg vet ikke, men vil bare si at jeg synes det er ufølsomt av arbeidsgiver å ikke godta dette, det vet nok godt hva som stod på.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 20:01   #9
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Har du sjekket mulighet for velferdspermisjon? Jeg opplevde noe av det samme som deg i fjor. Jeg bare sa til min leder at jeg må være borte, vi får ordne med formalitetene når jeg kommer tilbake. Og da hadde han sjekker at jeg hadde mulighet til å få inntil 5 dager lønnet permisjon, jeg søkte og det fikk jeg innvilget. De ferreste har sikkert krav på det, men mange arbeidsgiverer er grei i en slik sammenheng.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 20:32   #10
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Jeg hadde visstnok bare rett på to dager fri, men de ga meg en dag ekstra. Jeg var borte i seks dager, så jeg kunne bruke egenmelding for de siste tre dagene. Så jeg "taper" ikke noe på det, jeg bare lurte på regelverket rundt det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 10:29   #11
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Jobben min lot meg bruke alle velferdsdagene på dette. I full stilling kan man bruke inntill 10 dager pr år. Det er kanskje så og så mange til hver "årsak". Men, hos meg sa de at selvfølgelig blir du borte en stund. Synes det er rart de er så strenge hos deg. Men, godt at du fikk en dag ekstra og bruke egenmelding i hvert fall.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 10:42   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Legene kan vel gjøre det så lenge det er gode grunner for det. Et dødsfall er jo i aller høyeste grad en god grunn som kan tidfestes. (..)

Ut over det så er det vel ikke opp til arbeidsgiver å godta en sykemelding eller ei? Det er vel kun trygdekontoret som kan overprøve en sykemelding?

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:04   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men nå sier arbeidsgiver at trygdekontoret sier at legen ikke har lov til å gjøre dette og at de ikke kan godta sykemeldingen.

Arbeidsgiveren er ikke "ufølsomme" her, de har bare tilbakeformidlet beskjed fra trygdekontoret.

Først av alt en klem til deg Divine, det er trist, vanskelig og slitsomt når sånt skjer. Og ekstra tungt at man må tenke byråkrati i tillegg.

Sykmeldingsreglene ble strammet inn for en tid tilbake fordi altfor mange var sløve med å få dem utstedt, og det var mye tvilsomme tilbakedateringer. Samtidig utvidet mange (større) bedrifter egenmeldingstiden fra tre til fem dager, dvs man kan være vekke en uke uten sykmelding fra lege.

Så i utgangspunktet er det vanskelig nå å få tilbakedatert sykmeldinger. Man må ha vært reellt forhindret, fysisk eller psykisk, fra å få ordnet dette (telefonisk) via fastlegen. At man har glemt det fordi man var dårlig eller hadde mye annet å tenke på er altså ikke godt nok - i utgangspunktet.

Dog er det min erfaring at det oftest løser seg med litt "jobbing". Egentlig er det sånn det må være også nå, for trygdekontoret har altså fått krystallklare regler å forholde seg til og kan ikke fravike disse fordi det er synd på pasientene. Men et ekstra brev fra fastlege, som gjerne understreker hvor "utrolig psykisk satt ut " (les: tåredryppende, bred pensel) du var i denne perioden - slik at du rett og slett ikke maktet å forholde deg til disse tingene - så ordner det seg nok.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:25   #14
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Jeg sier meg enig i det Missa skriver, men vil også legge til følgende:

Arbeidsgiver har mulighet til å gi deg velferdspermisjon med lønn, og nettopp dødsfall i den nærmeste familie er hendelser som taler for at en slik velferdspermisjon gis. Jeg ville derfor også tatt en prat med personalansvarlig hos arbeidsgiveren din og lagt frem saken for dem. Lykke til. Jeg skjønner at dette er tøft å foholde seg til i en allerede vanskelig tid.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:30   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Arbeidsgiver har mulighet til å gi deg velferdspermisjon med lønn, og nettopp dødsfall i den nærmeste familie er hendelser som taler for at en slik velferdspermisjon gis. Jeg ville derfor også tatt en prat med personalansvarlig hos arbeidsgiveren din og lagt frem saken for dem. Lykke til. Jeg skjønner at dette er tøft å foholde seg til i en allerede vanskelig tid.

De sa jeg hadde rett til to dager med lønn, og at de ga meg en ekstra dag i tillegg fordi jeg måtte reise langt. Resten kunne jeg ta som egenmelding. Og siden jeg var borte i seks dager, så løser det seg jo.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:57   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Så bra! Flott med forståelsesfulle arbeidsgivere.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 13:01   #17
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Så bra. Da ordnet seg heldigvis.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 13:43   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Håper det ordner seg. I ditt tilfelle hvor det kom veldig brått på og du som eneste pårørende måtte reise avgårde med én gang og bli borte en uke for å ordne opp i alt etter faren din, så skulle man tro at brev fra legen slik Miss Norway skisserer, kunne hjelpe på overfor trygdekontoret.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 14:01   #19
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakedatering av sykemelding

Først av alt, en stor klem til deg. Dette må være en tøff tid

Jeg er arbeidsgiver, og opplever leger i begge ender av skalaen.

Jeg har forsøkt å samarbeide med leger som sykemelder for den minste lille ting (til tross for at jeg er mer enn villig til å tilrettelegge), og jeg har forsøkt å få en leger til å sykemelde en ansatt 100% isf 50% (for at vedkommende ikke skulle risikere å måtte være på jobb når pappaen gikk bort).

Jeg TROR leger har en tøff jobb når det gjelder å følge alle reglene fra NAV vedr sykemelding. Jeg VET jeg opplever det som vanskelig å følge kravene som settes til meg som arbeidsgiver. Ikke fordi jeg ikke vil følge opp de gode intensjonene, men fordi sykdom er så en så individuell opplevelse. For mange er det touchy når noen setter spørsmålstegn ved ens egen oppfattelse av behovet for å være hjemme eller i gradert sykemelding.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no