Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-16, 12:26   #21
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Jeg går for gavekort etter tips fra dere.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 12:49   #22
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Gavekort var en god ide. Vi fikk en god del kunst da vi giftet oss - og omtrent ingenting av det ønsket jeg å ha på veggene mine.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 12:54   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Vi fikk et bilde til vårt bryllup. Svigermor malte noe abstrakt som på sett og vis var knyttet til vårt bryllup. Vi har det hengende på veggen, men mest fordi vi må.


Altså; det er ikke veldig stygt. Da hadde vi ikke hengt det opp. Hun har gitt oss andre (også egenproduserte) bilder som vi har sagt at vi ikke kommer til å henge opp, og da har hun villet ha dem tilbake. Bryllupsbildet er slett ikke så verst, men kanskje ikke helt vår stil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 13:42   #24
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Høres lurt ut med gavekort istedenfor. Man har så forskjellig smak på kunst. Vi fikk en gyselig og sikkert dyr skulptur i bryllupsgave, og hadde den framme noen år (fordi vi følte vi måtte) før den havnet hos Fretex.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 15:31   #25
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Eg trur ikkje eg kjenner nokon som ville hatt eit slikt bilde, men er ikkje 25, så kan vere at det er meir i den gata?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 15:39   #26
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Enig med røkla Jeg er langt over middels opptatt av interiør og kunst, og vil ha full kontroll på en så viktige ting som et bilde på min vegg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 15:40   #27
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Jeg synes kanskje vi har slaktet bildene nok? HI har bestemt seg for gavekort.

Jeg synes de bildene du likte, var absolutt de fineste. Men tror du har gjort en god beslutning med bare å gi de gavekort og heller skaffe deg et slikt bilde selv!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 15:46   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg synes kanskje vi har slaktet bildene nok? HI har bestemt seg for gavekort.

Jeg synes de bildene du likte, var absolutt de fineste. Men tror du har gjort en god beslutning med bare å gi de gavekort og heller skaffe deg et slikt bilde selv!

Det kjente problemet med at mange bare leser HI før de svarer.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 15:49   #29
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det kjente problemet med at mange bare leser HI før de svarer.



Eg las tråden og lot vere å svare.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 16:04   #30
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Jeg, derimot, hadde elsket det. For noen fantastiske bilder!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 16:20   #31
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Helt i orden, jeg hadde neppe likt å hatt slike bilder av meg selv på veggen, når jeg tenker meg om.

Er ikke så erfaren med bryllupsgaver, hadde egentlig lyst å gi noe "som blir husket", men ser jo nå at det kan være på den negative siden også.

Pluss at om man liker disse slags bildene, så er det noe med størrelse, hvor det skal passe osv. Og at de skal ha fotograf der hele dagen, og sikkert har planlagt å ha vanlige bryllupsbilder på veggene.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 16:25   #32
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Eg ser greia med å gi noko som blir hugsa, men personleg tenker eg at ein gir noko den andre blir glad for ved å følgje ønskelista.

(Og så stusser eg litt på det du seier om pris. Nå likte ikkje eg heller den blandinga av foto og trykk/maling så godt, men er litt overraska over at eit slikt bilete ikkje koster meir).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 16:27   #33
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg ser greia med å gi noko som blir hugsa, men personleg tenker eg at ein gir noko den andre blir glad for ved å følgje ønskelista.

(Og så stusser eg litt på det du seier om pris. Nå likte ikkje eg heller den blandinga av foto og trykk/maling så godt, men er litt overraska over at eit slikt bilete ikkje koster meir).

JO, bilde ble dyrere, minst 1500, gjerne opp mot 2000.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 18:33   #34
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Lurt å gå for gavekort. Selv vil jeg velge hva og hvilken stil jeg vil ha på veggen. Kunst jeg ikke har valgt selv har fått plass på soverommet..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 18:41   #35
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det kjente problemet med at mange bare leser HI før de svarer.

Ja, nettopp.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 20:16   #36
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Jeg likte bildene, men er enig i at gavekort er det tryggeste. Ellers vil jeg tipse om noe jeg synes er flott å gi i bryllupsgave. Nemlig en fin rosebusk Avhengig av at brudeparet har hage da

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 20:51   #37
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Jeg synes bildene var nydelige! Jeg likte stilen hennes.
Jeg ville derimot ikke hatt en rosebusk selv om jeg har hage... Er vel en av de få jeg kjenner som ikke liker roser noe særlig.

Sweetie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 21:21   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Det viser at man skal kjenne noen skikkelig godt for å gi noe som ikke står på ønskelisten, tenker jeg.

Vi har faktisk et bilde gjort på samme prinsipp, som vi fikk av svigermor ut fra "brudebildet" vårt. Det er en helt annen stil, i s/h og mer abstrakt. Det er heldigvis ikke så stort, for jeg ville aldri hatt store bilder av meg selv på veggen, men dette kom opp på hytta sammen med skolebildene av ungene, det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 21:31   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Vi fikk kunst til bryllupet. Men vi valgte selve bildet selv.
Selv svigermor, som har peil og lager mye selv, turde ikke kjøpe noe slik helt ut av det blå - det varierer jo så veldig hva man liker!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 21:33   #40
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Er ikke så erfaren med bryllupsgaver, hadde egentlig lyst å gi noe "som blir husket", men ser jo nå at det kan være på den negative siden også.

Vi fikk Kama Sutra i bryllupsgave av to kompiser. Det huskes. Et vennepar ga oss en sånn lampe som skifter farge med krystallkule oppå. Vi husker den.godt også. Lampen gikk fort til fretex, men boken har vi enda. Sånn om du trenger gavetips som vil huskes.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no