Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

SmoGo eller FroGo?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-16, 20:37   #1
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

SmoGo eller FroGo?

Noen som har en av disse og kan anbefale? Ser at de finnes hos Tilbords:

http://www.tilbords.no/smogo-smoothiemaker
http://www.tilbords.no/frogo-slushmaker

Tenker å bruke til smoothie og milkshake primært. Har en Kitchenaid men den er så tungvint å rengjøre.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 20:40   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SmoGo eller FroGo?

Jeg hadde smoGO, men den gikk i stykker tre ganger. Da ga jeg opp og kjøpte en marginalt dyrere versjon som nå har servert meg smoothie hver morgen i 9 mnd.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 21:12   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SmoGo eller FroGo?

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Noen som har en av disse og kan anbefale? Ser at de finnes hos Tilbords:

http://www.tilbords.no/smogo-smoothiemaker
http://www.tilbords.no/frogo-slushmaker

Tenker å bruke til smoothie og milkshake primært. Har en Kitchenaid men den er så tungvint å rengjøre.

Vi har noe sånt, fra Tilbords, men jeg syns ikke noen av dem lignet helt. Ihvertfall funker vår helt utmerket, og det er digg å kunne lage smoothien "rett i koppen" og spare litt oppvask og tid. Ingen problemer, selv om den så klart ikke har like sterk motor som en ordentlig blender,så takler den frossen frukt fint.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 21:33   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SmoGo eller FroGo?

FroGo sier guttungen her, den som heter Smogo lekker litt, og FroGo har også sterkere motor mener han.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 22:07   #5
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: SmoGo eller FroGo?

Vi hadde en slik, men den ble fort ødelagt. Ville kjøpt Nutribullet eller Magicbullet heller. Super rask og minimalt med oppvask.

http://www.lefdal.com/product/hjem-o...lender-nbr0814

http://www.lefdal.com/product/hjem-o...lender-mbr2114

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 22:45   #6
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: SmoGo eller FroGo?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

FroGo sier guttungen her, den som heter Smogo lekker litt, og FroGo har også sterkere motor mener han.

Klarte ikke å finne ut hvor mange watt Frogo har, Smogo er 250 w tror jeg?

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 22:49   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SmoGo eller FroGo?

Vi har en Magic Bullet og en fra Clas Ohlson som heter 2 Go.

Magic bullet synes jeg er plundrete med de ringene som skal av og på på kanten av koppen, og hvis man vasker koppene i oppvaskmaskin (tror det er grunnen) så virker det som plasten svekkes så det faller av noen sånne små "knaster" som skal dytte ned en anordning som gjør at den begynner å gå. 3 glass ødelagt så langt på det året maskina har bodd hos meg. Plasten er veldig hard og den virker rett og slett litt gammeldags.
Også har den bare åpne kopper, jeg vil gjerne kunne ta med meg smoothien. Hvertfall har vi bare åpne kopper.

Den fra Clas Ohlson derimot, funker som ei kule! Og kommer med en flaske med tett og godt lokk - jeg har hatt den med i veske og sekk, den har ligget i sofaen og i det hele tatt svingt seg. Den er god å drikke av. Den kjører isbiter og frossen frukt, og er like fin etter nær daglig bruk siden november i fjor. og prisen er vennligsinnet. 250W.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 18:26   #8
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: SmoGo eller FroGo?

Har brukt smogo hver morgen i et drøyt år og er fornøy. Skulle jeg kjøpt ny nå hadde jeg kjøp frogo da den har sterkere motor og større blader.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no