Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Uff, utbygging igjen ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-16, 07:34   #21
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Vi er også fem i familien og har ett fungerende bad + et toalettrom i tillegg.. Og jeg må si at to bad (begge trenger ikke være store - men det må være dusjmuligheter i alle fall)er et must. Vi sliter skikkelig med å få kabalen til å gå opp ved både morgenstell og ikke minst på kveldstid når de to eldste kommer fra trening nesten samtidig, og det er selvsagt midt i leggetiden til minsten.
Det gikk helt fint da ungene var små, men nå når både de og vi gjerne vil ha litt privatliv på badet så er det håpløst.
Et bad og et stort vaskerom med dusjmuligheter/toalett tror jeg at jeg hadde gått for.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 08:26   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Vi har et hovedbad, et toalettrom, og et vaskerom med dusj, og er veldig fornøyde med den løsningen.
I veggen på dette vaskerommet ligger det også opplegg for et toalett, om vi skulle ønske å konvertere vaskerommet til et fullverdig bad etterhvert. (Noe vi måtte for å få godkjent hustegningene etter de nye reglene for bad på hovedplan da vi bygde)
Vi sender mannen ned på vaskerommet for en dusj de gangene vi skal avgårde i bursdag/konfirmasjon/julaften osv, og vi jentene okkuperer badet oppe i all evighet.
Den dusjen var også beregnet for hundedusjing (men han døde desverre rett etter at vi flyttet inn), og nå vasker vi fuglebur der.
Veldig praktisk med dusj på vaskerommet synes vi.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 08:58   #23
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Hvis dere har ett bad, og skal bygge to nye og gjøre om gamle bad til vaskerom, ville jeg vurdert følgende:

Gammelt bad forblir et bad/pusse opp.
Nytt stort bad med alle fasiliteter
Nytt stort vaskerom med mulighet for å vaske og stelle hunder.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 09:10   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Vi har et stor bad, men flere toalett. Det hender jeg savner en dusj til (vi er fem personer, hvorav to er tenåringer), men ikke nok til at jeg er villig til å bruke masse penger på det. Vaskerommet mitt er dog så mye er dog så mye verdt at jeg kunne kjempet hardt for det, ikke minst organisering blir enklere når vasking og bretting er på eget område.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 09:12   #25
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Hva som er stort/lite bad er jo veldig relativt, så det er vanskelig å svare på synes jeg. Vi har to bad på ca 5 kvm hver - er det stort? Lite? (Det er altså do, vask og hhv dusj/badekar på badene, men ikke plass til en stol i tillegg. Det ene badet har en høy åpen hylleløsning i et hørne - som er det eneste det er plass til i tillegg til badekaret i lengden, det andre badet har et skap og en utslagsvask og en benk som står foran den ene skapdøren for å få plass). Større bad enn dette synes jeg ikke jeg ville brukt utbyggingsplass og penger på.

I tillegg en separat to (altså tre doer totalt, som er mye på fire personer).


Vaskerom er veldig kjekt. Hundestell kan da tas der.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 09:14   #26
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Jeg tror også jeg ville gått for stort hovedbad + stort vaskerom med plass til hundestell og med både dusj og do + eventuelt et lite gjestetoalett.

Utbygging er ofte dyre kvadratmeter, og da ville jeg prioritert stort/funksjonelt kjøkken og gode stueløsninger framfor å bruke alt for mye plass på bad.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 09:48   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Du trenger to steder med dusj når ungene blir tenåringer. Før det også. Jeg har bare en tenåring, og trenger absolutt begge badene.

Vaskerom trenger du bare dersom det blir stort nok til å være fornuftig. Bittelite vaskerom kan du få gratis av meg, det er umulig å få noe som helst orden der inne. Vi skal pusse opp badet i kjelleren nå, og ender med å rive alle vegger for å slå sammen bad, toalett og vaskerom. Trur eg. Eventullt deler vi det i to, og har bad med dusj og toalett, og litt større vaskerom for seg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 11:02   #28
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Ok flere som lurte på resten av planene. Vi skall bygge på en hybel leilighet i kjelleren. Litt større stue / kjøkken og da lite bad i første etasje og ett større bad pluss ett ekstra soverom i andre. Hybelleiligheter skall ikke være større en rundt 40 kvm. Vi har satt av maks 2.5 mil til dette budsjettet. Om det er mulig ønsker vi å pusse opp kjøkkenet på det budsjettet og. Min far er rørlegger så akkurat badene blir Jo litt billigere for oss en vanlige folk. Virker dette realistisk ? Mannen i huset har nå gått helt i vranglås. Virker som om plutselig så er alle mulighetene borte og kun problemene som dukker opp. Vi for se hva arkitekten har tegnet neste uke , til da så for jeg prøve å overbevise mannen her at nei vi for IKKE mindre plass av å bygge ut


Sist redigert av lillemy01 : 21-09-16 kl 11:15.
lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 11:14   #29
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Vi har (så og si) totalrenovert huset for 2,4 mill - nytt tak, alle vinduer og dører er byttet, ny ytterkledning og etterisolering på 3 av 4 vegger, vannbåren varme og nye gulv på ca 150 kvm, de fleste veggene inne er nye, varmepumpe, boring av brønn for bergvarme, et nytt tilbygg på 12 kvm, innvendig trapp er revet og nytt trappeløp laget, ny trapp, nytt bad (ikke flis så ganske rimelig), nytt kjøkken. Vi bor i distriktet så ting er gjerne litt rimeligere her. Brukte ikke arkitekt heller, var en lokal byggmester som laget tegningene.

Men altså, om dere har 2,5 mill og en rørleggerfar så høres dette lovende ut for meg i hvert fall.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 11:18   #30
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Hva som er stort eller lite bad avhenger vel av husets størrelse? Jeg sier at vi har et stort bad, det er på 16 kvm.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 11:26   #31
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Vi har (så og si) totalrenovert huset for 2,4 mill - nytt tak, alle vinduer og dører er byttet, ny ytterkledning og etterisolering på 3 av 4 vegger, vannbåren varme og nye gulv på ca 150 kvm, de fleste veggene inne er nye, varmepumpe, boring av brønn for bergvarme, et nytt tilbygg på 12 kvm, innvendig trapp er revet og nytt trappeløp laget, ny trapp, nytt bad (ikke flis så ganske rimelig), nytt kjøkken. Vi bor i distriktet så ting er gjerne litt rimeligere her. Brukte ikke arkitekt heller, var en lokal byggmester som laget tegningene.

Men altså, om dere har 2,5 mill og en rørleggerfar så høres dette lovende ut for meg i hvert fall.

Ok det er bra jeg ikke er helt på viddene her da vi har helt nytt tak og nytt rørsystem satt in av både kommunen og oss. I tillegg er veggene etterisolerte og 4 soverom pusset helt opp med nye vinduer og vegger. Vi tenkte at den gamle trappen kan brukes og at det da kun lages en liten gang mellom de to soverommene slik at andre etasje blir større.
Vi bor også i distriktet det vil si 30 minutter fra Drammen.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 12:32   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Min erfaring når noen går i lås (inkludert meg selv...) er at da hjelper det ekstremt lite å pøse på med argumenter, men mer å få luft og ro til å tenke litt, og ikke minst å bli LYTTET til uten å bli ovrsvømmet av enda flere argumenter.

Bare et lite tips...

Det er lett å gå i lås når det gjelder oppussing, bare fordi man blir overveldet av alle valgene, og ikke minst den følelsen av at noen har skrudd på pengekrana og at kostnadene renner på helt ukontrollert. :btdtT

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 12:34   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Ellers tenker jeg at et romslig (trenger ikke være digert, men nok til at to kan være der om gangen) bad, et mikrobad der det akkurat er plass til en liten dusj, do og en vask med litt ok benk rundt vasken, og så et ok størrelse (og godt planlagt!) vaskerom er veldig rikelig. Alt utover det er digg, selvsagt, men vanskelig å begrunne rasjonelt.

Med romslig bad tenker jeg kanskje 6-8 kvadrat, med lite bad mer 3.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 12:42   #34
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Vaskerom trenger du bare dersom det blir stort nok til å være fornuftig. Bittelite vaskerom kan du få gratis av meg, det er umulig å få noe som helst orden der inne.


Det er jeg helt enig i. Hvis man ikke har stort nok vaskerom til at det er plass til klesstativ, klessortering, stryking og bretting kan man like godt ha et større bad med vaskemaskin der. Hvis vaskerommet er så lite at man må ha et klesstativ stående på utstilling i et annet rom er hele poenget borte for meg i allefall.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 12:46   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Om dere med tiden er 5 som skal dusje på morgenen så bør man ha to dusjer. Kanskje en dusj i vaskerommet? Ellers enig med et stort bad og et toalettrom og vaskerom.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 12:48   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Jeg må si jeg syns dusj i vaskerommet virker litt rart? Jeg har tenkt på det selv, et kabinett i hjørnet, men det er et eller annet rart med det. Kanskje fordi rommet er så stort, har en kjellerinngang rett inn, og dør som alltid står åpen i andre enden...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 12:55   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg må si jeg syns dusj i vaskerommet virker litt rart? Jeg har tenkt på det selv, et kabinett i hjørnet, men det er et eller annet rart med det. Kanskje fordi rommet er så stort, har en kjellerinngang rett inn, og dør som alltid står åpen i andre enden...

Ja, det blir en nødløsning, når den vanlige dusjen er opptatt. I tillegg så må man nok ha litt varme i rommet for ellers blir det kjipt. Men som nødløsning når det er kø til dusjen på badet og til hund kan det fungere.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 13:01   #38
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det er jeg helt enig i. Hvis man ikke har stort nok vaskerom til at det er plass til klesstativ, klessortering, stryking og bretting kan man like godt ha et større bad med vaskemaskin der. Hvis vaskerommet er så lite at man må ha et klesstativ stående på utstilling i et annet rom er hele poenget borte for meg i allefall.

Ok, der er vi uenige. Jeg synes det er supert å slippe vaskemaskin på badet og å ha plass til å sortere tøy på gulvet og la det ligge noen timer, uten at andre tråkker over fordi de skal på do.

Ikke alle har store hus med plass til stryking, bretting og allverdens, hverken på bad eller vaskerom. Vi bor på ca 45x3 kvadratmeter grunnflate. Vårt vaskerom har plass til søyle med vaskemaskin/tørketrommel, fire skufferader i trådkurver fra Ikea (dette er også eneste boden vi har), varmtvannsbereder og et lite benkefryseskap - alt tett i tett. Klesstativ må da stå i gangen utenfor, strykebrettet må til og med stå sammenslått på ene badet pga plassmangel på vaskerom. Men vi slipper hauger av skittentøy på badet og skuffeopplegg til å lagre det i påvente av vasking.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 13:05   #39
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ikke alle har store hus med plass til stryking, bretting og allverdens, hverken på bad eller vaskerom..


Det vet jeg, men personlig vil jeg heller ha et litt større bad med et hjørne til vaskemaskin, skittentøysortering og klesbretting enn et bittelite bad og et bittelite vaskerom.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 14:27   #40
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Vi prioriterte opp kjøkken og stue, så vi var nødt til å gjøre badet så rimelig som mulig - baderomsplater på veggene og vinylbelegg på gulv. Baderomsmøbler fra ikea, og fulgte med på nett og kjøpte badekar , dusj og dusjvegg når det var kampanjer. Jeg tenker at om man velger et påkosta hovedbad, så er det fullt mulig å gjøre ekstrabad/gjestetoalett og vaskerom ganske rimelig, særlig når du slippe billig unna rørleggerarbeidet. De er geniale de baderomsplatene, de snekres opp på null komme niks, er vanntette og ser ganske pene ut.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no