Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-23, 23:17   #21
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Jeg var på jakt etter et annet merke etter å ha vært på do på en en Michelinrestaurant i byen, så jeg I feel you.

Molton Brown har de heldigvis til salgs litt flere steder en den jeg var på jakt etter (og nå husker jeg ikke hva den heter lenger!).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 23:35   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg var på jakt etter et annet merke etter å ha vært på do på en en Michelinrestaurant i byen, så jeg I feel you.

Molton Brown har de heldigvis til salgs litt flere steder en den jeg var på jakt etter (og nå husker jeg ikke hva den heter lenger!).

Huff. Jeg kan bli helt desperat når jeg får for meg sånt. Googler og søker som en gal. Det skjer heldigvis ikke så ofte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-23, 00:15   #23
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Du er kjempehjelpsom, altså, men det er en krem. Jeg har lyst på duftpinner…

Flora Luminare finnes ikke som duftpinner. Ikke nå hvert fall, i så tilfelle må de ha gått ut.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-23, 05:39   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Du er kjempehjelpsom, altså, men det er en krem. Jeg har lyst på duftpinner…

Så du ønsker ikke håndsåpe? Det er det jeg har trodd hele veien også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-23, 08:24   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så du ønsker ikke håndsåpe? Det er det jeg har trodd hele veien også.

Jo, på en måte. Jeg leste gjennom innleggene mine og ser at det jaggu ikke er rart at dere tror det. Men i innlegg 16 skrev jeg at jeg lette etter duftpinner, så det var det jeg tenkte at jeg svarte på. Jeg er helt enig i at jeg i HI snakket om såpen.

Grunnen til at jeg ombestemte meg var prisen. Det går en flaske håndsåpe i uka hos oss. Over 200 kr er perler for svin. Derfor tenkte jeg at jeg får mer duft for pengene i duftpinner…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-23, 09:01   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg var på jakt etter et annet merke etter å ha vært på do på en en Michelinrestaurant i byen, så jeg I feel you.

Molton Brown har de heldigvis til salgs litt flere steder en den jeg var på jakt etter (og nå husker jeg ikke hva den heter lenger!).

Anouska heter det jeg var på jakt etter. Jeg hadde spart en tum krukke i skapet. Lurer på om det er en butikk på CC West?? Har de da produsert dem til seg selv?

En gang var jeg på jakt etter en tørrsjampo jeg fant på et toalett på en fancy restaurant. Den fant jeg heldigvis på en velassortert frisørsalong/spa her i byen. Eller, jeg fant merket, men de hadde ikke den tørrsjampoen inne akkurat da, så jeg endte opp med en annen de anbefalte som hadde samme effekt uten det "grå laget" som setter seg, og så har jeg holdt meg til den i ettertid. Men sidespor, nå har jeg lest det har kommet skum og gel og noe greier som tørrsjampo. The next generation, liksom.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-23, 09:06   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Godt du fant det ut!

Jeg har sluttet med tørrsjampo etter den saken om tørrsjampo og kreft. Ikke at jeg brukte det så veldig mye før heller, jeg får fort fett hår, så det må vaskes hver dag uansett.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-23, 09:07   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndsåpen fra Molton Brown på Sumo

Kanskje jeg kan ha håndsåpen på kjøkkenet? Der går det betydelig mindre mengder. På badet er det et helt sykt forbruk. Vi vasker visst hender non stop her i huset. (Ja, jeg heter jo ikke Hyacinth for ingenting, men det skal nevnes at jeg går på do et flersifret antall ganger på en dag… Skulle ønske jeg slapp.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no