Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hus og hjem - alt på stell?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-17, 10:07   #81
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Jeg har skikkelig mange like champagneglass.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 10:16   #82
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Så den gangen en tidligere kjæreste beklaget at han ikke hadde like sengesett til begge dynene første gang jeg overnattet hos ham, tullet han kanskje ikke...

Sikkert ikke. Det ødelegger jo hele legge seg-opplevelsen med forskjellige trekk. Kanskje ikke så veldig hvis det er FØRSTE gang en overnatter hos ny kjæreste, da.

Men jeg husker fra jeg var veldig liten at jeg syntes det var veldig irriterende og stygt med forskjellig trekk på dynene, som det hendte foreldrene mine hadde iblant, eller for ikke å snakke om at småsøsknene mine ikke brydde seg katten om de hadde blandet pysjamas-delene. Er vel bare noen av oss som har litt special needs på sånt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 10:17   #83
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Alt matcher ikke nei, men kan dekke på til 10 personer så alle får likt. Har også håndkler som passer sammen. Kjøper en "batch" nå og da og bruker til det ser slitt og gammelt ut.

Lurer på hvorfor det kan bli feil liksom. Har tross alt alt servise fra IKEA og håndklær fra Kid. Ikke noe snobberi.

Har relativt åkei orden på vaskerom.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 10:22   #84
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

For tiden foretrekker jeg min store pute i senga. Mannen foretrekker vanlig. Den store har jeg kun hvite trekk til. Egentlig praktisk at ingen av oss irriterer seg over manglende match på sånt.

Vi har forøvrig 30 like rødvinsglass fra IKEA.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 10:27   #85
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Jeg har dobbeldyne, så dermed er ikke det noen problemstilling. Putetrekkene pleier merkelig nok ikke forsvinne selv om jeg ikke bretter dem inni, men vasker dem jo som regel sammen og legger dem sammen i skuffene.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 12:17   #86
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Jeg liker at sengetøyet matcher, men gjør litt ulikt. Siden mannen foretrekker to puter vil det nødvendigvis aldri matche. Og jeg skifter ikke alt samtidig for at det skal se pent ut. Da bør jeg nok begynne å re opp senga først. Ingen krise. Jeg har 18 like tallerkener. Jeg tenker ikke på sånt som å ha ting på stell. Det er jo bare ting og preferanser.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 12:38   #87
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men jeg husker fra jeg var veldig liten at jeg syntes det var veldig irriterende og stygt med forskjellig trekk på dynene, som det hendte foreldrene mine hadde iblant,

...og så da det kom dynetrekk med to ulike sider! Rutet på ene siden og småblomstret på andre.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 13:09   #88
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har skikkelig mange like champagneglass.

Jeg også!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 13:29   #89
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

...og så da det kom dynetrekk med to ulike sider! Rutet på ene siden og småblomstret på andre.

Nei DET funker for meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 14:59   #90
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Kom på at vi har middagsservise til 12 personer, med både sausenebb og serveringsfat til.
Hadde dog ikke hatt det dersom vi ikke hadde vunnet det!
Har ikke kaffeservise, så når vi har gjester er det en blanding av Mummikopper, hvite krus og enkle hvite tallerkener det går i.


Liker forresten denne tråden, flere som er som oss og jeg trenger ikke kjenne på en følelse av at vi ikke er voksne.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 15:02   #91
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Jeg imponereres av vennene våre som har sånt på stell og tenker at det er sånn vi bør ha det, men så blir det liksom aldri noe av det.

Sengetøyet matcher da.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 21:59   #92
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Oppå blir de fort rotet bort, men inni siste bretten, liksom - der holder de seg godt.

Det er veldig lurt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 22:01   #93
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Veldig lang fra "alt på stell", her er både skap og boder man helst ikke bør åpne uten skredsøker. Men- jeg har servise (middagstallerkner) til 10 (hadde til 12, to ble knust på mannen 40-årsdag...) og dekker automatisk på med like fat og glass til alle hvis det står i skapet likevel. Sengetøyet matcher også, stort sett, det hender jo at jeg har rotet bort et putetrekk og må ta noe som ligner. Håndklær på badet matcher stort sett ikke. Vi har våre favorittbadehåndlær i ulike farger som vi bruker mest, og komfort trumfer matching. Kurver, bortsett fra skittentøyskurven som er av metall, har jeg ikke, verken på bad eller vaskerom.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 00:48   #94
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Matchende servise, både til hverdags og fest, matchende håndklær (én type til håndvask og en annen til dusjing) med unntak av badehåndklær som er i ulike glade farger og mønstre, orden og sånn høvelig sortering på vaskerom. Sengetøy må selvsagt også matche, men livet er altfor kort til å drive med tellekanter.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 00:52   #95
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Nei, men jeg er god på skippertak.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no