Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-17, 22:02   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Ja, kva heitte songen?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-17, 22:04   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ja, kva heitte songen?

Life on mars, David Bowie.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-17, 22:05   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Å takk! Shazam ville ikkje ta han...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-17, 22:19   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Sånn til en annen gang du lurer, så anmelder både VG og Dagbladet sangene, så du finner også svaret der.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-17, 22:59   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Jeg er normalt fan av Didrik, men den versjonen der er jeg fortsatt fornærmet over, så jeg skjønner Shazam.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-17, 23:48   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Det var ingen særlig heldig versjon, nei - men Lisa fortjente så veldig å ryke i dag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-17, 00:23   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det var ingen særlig heldig versjon, nei - men Lisa fortjente så veldig å ryke i dag.

Enig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-17, 11:21   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Den sangen til Lisa er jo ei eldgammal kristenskviske, og eg syns ikkje den passa inn, sjølv om eg har eit forhold til songane fra mi tid som superkristen. Og når det koret kom i teologi vart det nesten ein parodi på seg sjølv.

Takk for at de kjente igjen songen min da, når ikkje teknikken gjorde det. Og eg veit det kjem i VG, men det hadde eg jo glemt. Koko.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-17, 12:47   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Den sangen til Lisa er jo ei eldgammal kristenskviske, og eg syns ikkje den passa inn, sjølv om eg har eit forhold til songane fra mi tid som superkristen. Og når det koret kom i teologi vart det nesten ein parodi på seg sjølv.

Takk for at de kjente igjen songen min da, når ikkje teknikken gjorde det. Og eg veit det kjem i VG, men det hadde eg jo glemt. Koko.

Jeg synes også den var helt malplassert i kategorien akustisk. Den er en sånn typisk enkel gladkristensang og jeg er overrasket over at hun valgte den, og var sikker på at hun skulle ryke. Men det gjorde hun altså ikke.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-17, 12:49   #10
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Lisa hadde fortjent å ryke og Didrik skulle hatt deng for å ødelegge David Bowie på den måten.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 12:50   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Shazam tar vel ikke annet enn utgitte innspillinger? Min app gjør iallfall ikke det, men den heter noe annet.

Totalt sett riktig at Gaute gikk, men basert på bare denne gangen burde Lisa røket. Ingen andre enn Ida Maria hadde forstått oppgaven akustisk. I motsetning til dere andre likte jeg Didrik sin sang.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:00   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Totalt sett riktig at Gaute gikk, men basert på bare denne gangen burde Lisa røket. Ingen andre enn Ida Maria hadde forstått oppgaven akustisk.

Lurer litt på om ikke NRK må ta sin del av skylda for det. Altfor mange instrumenter og støy på flere av opptredenene, og ikke minst det aldeles grusomme koret (og stylingen!) som Lisa hadde.

Jeg er litt irritert på Ida Maria også, jeg - foretrekker folk som kan synge. Det holder liksom ikke helt å være hes og sint for min del.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:42   #13
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Haha, hes og sint, du får sagt det bluings.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:52   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

om ikke Adam vinner, så blir jeg så skuffet. Jeg digger han! - Jeg var mest fornøyd med at Benedicte gikk - hun var fryktelig.

Lisa vinner jo hele kristen-Norge på "Kjærligheten seirer" - og sangen i seg selv er jo helt ok den. (har jo og hørt og sunget den en del) - men å dra inn hele Oslo Kristne Senter i tillegg? trur ikke hun vant stemmer på det - men jeg liker henne normal sett jeg altså. Hun har gjort bedre figur enn Gaute Ormåsen i flere av showene - selv om hun ikke gjorde det nå på fredag.

(De skal ha Joik en av gangene - kan det være neste uke? eller uka etter det) Det tror jeg blir innmari ubehagelig. Det kan være flott det altså, men ser for meg lett at det kan blir parodisk.....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 14:05   #15
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Enig, Che, eg og liker ho til vanlig og syns hp er flink, men det koret på lørdag vart ein parodo på nittitalet i kristne kor.
Joik kan bli utfordrande på mange vis, ja.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 14:24   #16
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.


Jeg er litt irritert på Ida Maria også, jeg - foretrekker folk som kan synge. Det holder liksom ikke helt å være hes og sint for min del.

Hæs og sint og ææækte nordlending, som tør å si "fy faen" i beste sendetid. Nei, fri og bevare meg. Jeg synes dama har lite å fare med. Har forsåvidt ikke hørt om henne før stjernekamp heller. Noe som gjelder for de aller fleste som er med, bortsett fra Dollie de lux og han som ble danket ut av Kurtn i Idol for en mannsalder siden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 14:27   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Åh, jeg elsker Ida Maria. Hun er den eneste i den gjengen der som kan kalle seg mer enn en pubsanger, ass.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 14:30   #18
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Jeg tror ikke Lisa Børud kan kalles pubsanger.
Dersom du med pubsanger mener "en slik som alle kan like", skjønner jeg deg, men jeg er ikke helt med på tankegangen om at Ida Marie er verken en god sanger eller en artist bare fordi hun har et smalere publikum

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 14:31   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har forsåvidt ikke hørt om henne før stjernekamp heller.

Rine, da, har du glemt at hun knuste gullplata si? Akkurat sånne ting jeg har sansen for.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 14:32   #20
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Jeg ser ikke på Spellemansprisen heller. Og har bare sett stjernekamp to ganger, i forbindelse med høstferiebesøk som ville se.

Edit: Så nå at det ikke var på Spellemannsprisen det skjedde. Jaja, i mine øyne blir det litt som med bloggere: Jo mindre man har å fare med, jo mer må man kle av seg på bloggen. Har man ikke så mye å fare med musikalsk (evt. mentalt) knuser man kanskje gullplater for no reason whatsoever.
Men- i det minste fikk hun en gullplate, så hun kan vel ikke være helt borte vekk?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no