Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-08, 10:36   #21
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Håper du får en kjempeflott, minnerik dag. Det kommer til å gå så fint i kirken. Enig i at det er litt spesielt det øyeblikket da alles blikk er rettet mot deg. Litt herlig også da, en føler seg litt som en stjerne.

Ms.Lee, ikke skill deg hvis du er lykkelig. Det er populært å fornye ekteskapsløftet etter noen år. Gjør heller det, hvis du elsker bryllup.

Lykke til Carrera!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:40   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Ms.Lee, ikke skill deg hvis du er lykkelig. Det er populært å fornye ekteskapsløftet etter noen år. Gjør heller det, hvis du elsker bryllup.

Får man like mange gaver da? (Det var ment som en spøk altså. )

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 12:13   #23
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Takk for lykkeønskiner alle sammen!

Magen er full av sommerfugler nå. Styrer på med de siste gjøremål nå, og skal snart ned å se på borddekkingen. Utrolig deilig å slippe å dekke alt selv.

Og Nelle; du må gjerne komme i kirka. Du vet hvor den er. Hadde vært kjempekoselig.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 13:45   #24
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Takk for lykkeønskiner alle sammen!

Magen er full av sommerfugler nå. Styrer på med de siste gjøremål nå, og skal snart ned å se på borddekkingen. Utrolig deilig å slippe å dekke alt selv.

Og Nelle; du må gjerne komme i kirka. Du vet hvor den er. Hadde vært kjempekoselig.

Jeg trodde jeg visste hvilken kirke men nå er jeg ikke sikker.
Håper du får sove i natt¨

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 14:26   #25
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Gratulerer! Og lykke til!

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 14:37   #26
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Masse lykke til og Gratulerer så mye med morgendagen!
Dere har iallefall valgt den rette helgen med tanke på været

Ønsker dere en fantastisk fin og minnerik dag!

Jeg vet ikke hvem du er,men jeg er sikker på at du vil være en vakker brud som stråler nedover det kirkegulvet ved din fars side i morgen

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 18:25   #27
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Åh, gratulerer så mye, håper dagen blir uforglemmelig! Jeg er misunnelig!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 19:51   #28
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Får man like mange gaver da? (Det var ment som en spøk altså. )

Det burde man få, syns jeg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 20:16   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Gled deg, det er kjempegøy å gifte seg! :vurderer skilsmisse bare for å kunne gjøre det igjen:

Så romantisk!!





__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 20:22   #30
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Å, så artig! Lykke til i morgen, og ha en strålende dag

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 20:39   #31
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Gratulerer! Og lykke til! Håper dagen blir flott og gir deg mange gode minner. Få noen til å ta masse bilder, og av gjestene også!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 20:52   #32
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Lykke til i morra. Håper det blir en perfekt dag på alle måter

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 20:56   #33
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Lykke til på den store dagen!

Jeg grudde meg for å gå opp det lange gulvet jeg og, men det var nesten en av de fineste episodene ved hele bryllupet

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 21:47   #34
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Ønasker dere all hell og lykke på den store dagen din!

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 23:45   #35
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs ...

Lykke til i morgen!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no