Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ingen sommerbruder her da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 11:22   #1
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Ingen sommerbruder her da?

Det må vel være fler enn meg som skal gifte seg i sommer!?

Jeg har bare en måned igjen til mitt bryllup, alt(nesten) er i boks og jeg er faktisk ikke SÅ stresset.

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 11:32   #2
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Joda, jeg skal giftes i august

Inbydelser, kjole, lokale, fotograf og kirken er klar...

Resten kommer stadig på plass

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 12:42   #3
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Har vært sommerbrud, kan bidra med mimring.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 14:50   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Jeg har vært sommerbrud og blir nå sommerseparert.

Du får ha lykke til med resten av planleggingen, er jo kjempestas å gifte seg da.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 14:53   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Eg er veldig glad for at eg gjorde meg ferdig med det som 22-åring.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 15:07   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er veldig glad for at eg gjorde meg ferdig med det som 22-åring.

Jeg er ikke fullt så glad for at jeg gjorde meg ferdig med det som 20-åring. Jeg hadde gjerne hatt sommerbryllup på nytt (i en nyere og bedre utgave ).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 15:40   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Jeg skal gifte meg i august! Dette er andre gang for min del, og det føles mye mye bedre nå! (Nå kan det kanskje ha med å gjøre at vi giftet oss for en oppholdstillatelses skyld, og at ingen i min familie ville snakke med meg på flere måneder etterpå.)

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 17:11   #8
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

En måned igjen her å,og har bare igjen å kjøpe dress til mannen.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 18:30   #9
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Jeg kan selvfølgelig dele litt med dere

Her er nesten lik den kjolen jeg skal ha, litt andreledes broderi på min:


Tiara med matchende armbånd og kjede:


Brudebuketten:

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 18:48   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

jeg vet om ei som skal gifte seg i løpet av sommeren, men det er visst hemmelih noen timer til


Og det er ikke meg!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 18:56   #11
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Jeg sto også brud om sommeren og kunne godt tenkt meg en reprise som sommerbrud.
Går etter planen så skal vår datter gifte seg neste sommer.
Hun er så herlig at hun ber meg finne ideer og sende linker til henne.Må bare passe meg slik at det ikke tar overhånd,så jeg får jo det nest beste da. (Fytti nå hørtes det jo ut som jeg er en gammel dame jo).
Lykke til Nuta.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:00   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Giftet meg i fjor sommer.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:29   #13
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

jeg vet om ei som skal gifte seg i løpet av sommeren, men det er visst hemmelih noen timer til


Og det er ikke meg!

Hehe. Nå er det ikke så veldig hemmelig da, men siden jeg har flere venner inne på forumet her så ville jeg vente til jeg hadde levert ut invitasjoner

Vi bestemte oss forrige helg så vi har hatt ei hektisk uke, men fått på plass mye. Kirke og lokale er bestilt, serveringspersonal er i orden, brudekjole og brudepikekjole er bestilt. Fotograf er i orden. Mye som gjenstår, men vi nærmer oss

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:38   #14
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Blir vel nærmere vår enn sommer, men slenger meg på her lell...

Er 17 dager igjen til vår store dag. Småspent og smånervøs, men det går nok bra.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 15:16   #15
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Ingen sommerbruder her da?

Har 7 års bryllupsdag 23.juni, og husker alt som om det var igår. Skulle gjerne gjort det om igjen....

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no