Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Fredning" av bildetråder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 21:15   #241
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Oi.


Egentlig burde jeg bare holde kjeft nå, siden det å diskutere med uopplyste mennesker er ekstremt frustrerende.

Bina, du har virkelig ikke peiling.

For å bruke din tankegang på en religion som er vestlig, men større en Jehovas Vitner. For eksempel katolisisme.

Det har vært mange tilfeller av overgrep mot barn utført av katolske prester.

Ergo, alle katolikker er pedofile!

Det er ingen hemmelighet på dette forumet at jeg er oppvokst innen Jehovas Vitner, men at jeg ikke tilhører trosretningen. I tillegg er jeg gift med en som er vokst opp innen Smiths Venner, og jeg kan nesten ikke vente med å høre alle dine medieskapte fordommer mot den trosretningen.

SELVFØLGELIG skjer det håpløse ting innen Jehovas Vitner, muslimer, Smiths Venner og alle trosretninger i denne verden. Det betyr ikke at dette er fellesnevneren innen trosretningene, men rett og slett at alle er mennesker, og ingen er perfekte.

Å uttale seg så bastant om ting som man virkelig ikke har noen som helst peiling på, vitner om dårlig forståelse av hvordan verden fungerer. Og nei, kjennskap til et eller to dårlige eksempler betyr ikke at man har peiling.

Til sist må jeg kommentere det for meg komplett idiotiske at det skal være større aksept for å være en "nå-og-da-religionsutøver" som er i kirken eller bedehuset til konfirmasjoner og jul, enn de som faktisk har tatt et standpunkt, og gjør sitt beste for å leve etter det de tror på.


Ignorant.

Skulle gi deg en prikk, men fikk ikke lov, så jeg får ta det her i stedet:

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 21:39   #242
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Skulle gi deg en prikk, men fikk ikke lov, så jeg får ta det her i stedet:

Jeg ga en prikk fra oss begge jeg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 10:30   #243
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Til sist må jeg kommentere det for meg komplett idiotiske at det skal være større aksept for å være en "nå-og-da-religionsutøver" som er i kirken eller bedehuset til konfirmasjoner og jul, enn de som faktisk har tatt et standpunkt, og gjør sitt beste for å leve etter det de tror på.



Å leve etter det innebærer etter min mening også å formidle det til barna.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no