Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 14:52   #81
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på de?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Lillesøster er veldig fysisk i leken og sliter enormt på klærne. Hun ser rett og slett bedritent møkkete ut hver eneste dag når jeg henter henne i barnehagen. Av og til må jeg innrømme at vi bruker en tights eller t-skjorte selv om de har flekker som ikke går av i vask eller et lite hull.

Jeg klarer ikke å forklare skikkelig hvor skitten hun faktisk er. Jeg kan bare speide etter den mest skitne og bustete ungen når jeg henter i barnehagen liksom. Det er ingen andre som ser sånn ut. Hun har selvsagt rene klær når jeg leverer, for det er aldri slik at noe kan brukes to dager på rad.

Men hun har kjole eller skjørt på hver dag. Må pynte seg.

Sånn er jentene mine også, og jeg har sluttet å hive flekkete klær. De er vasket og tørket, og forsøkt flekkfjernet, men gikk det ikke bort så neivel. Det blir uansett nye flekker i morgen.
Kjolen, etter en drøy halvtime ute:

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 14:56   #82
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vasker klær hver enste dag, sparyer på alle flekker og passer på at det ikke blir liggende lenge med flekker. Det tror jeg har mye å si, for når du sier det kan jeg ikke huske sist gang jeg faktisk måtte kaste noe. Det eneste er et par plagg som 2 av mine da har brukt og som jeg ikke synes er fine nok til å gi bort.

Jeg gjør også det altså, det står vanish oftere på handlelista enn i et gjennomsnittshjem. Men jeg har unger som er helt utrolig dyktige i å bli skitne. Nå for tiden skreller jeg av dem alle klær i yttergangen og må som regel putte de rett i balja for å skylle unna det verste etter bhg.

Og en og annen tomatflekk er greit nok, men vi snakker vegg-til-vegg-flekker her, og ikke minst blir ermene på alle gensere og bodyer helt totalskadd etter en dag. Umulig å få rent. Gallesåpe først hjelper litt, men borte blir det aldri.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 21:30   #83
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?

Jeg hadde kledt guttene mine relativt pent til barnehagetøy å være da det skulle være fotografering. Det spilte ikke så stor rolle, for de hadde tatt bilde utendørs med yttertøyet på.
Det ble et veldig fint bilde da, med sølete knær og sand i håret.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no