Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kunstig juletre?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-13, 14:50   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kunstig juletre?

Det er jo etterhvert en jungel av kunstige juletre. Men finst det noen fine, som ser naturlige nok ut, - og som ikke koster flesk?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 19:09   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Ingen?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 19:14   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Vi kjøpte på Bohus, med små lys på, og er veldig fornøyd! Skal se om jeg finner bilde fra jula i fjor...

Kostet opprinnelig 2000,- men kjøpte det på halv pris i romjula for et par år siden. (Etter at den firbeinte tisset på det ekte juletreet, og syntes det var veldig stas at vi hadde dratt inn et helt eget tissetre til han. )

Får bare feilmelding når jeg prøver å laste opp bilde.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 08-12-13 kl 11:43.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 19:21   #4
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Jeg kjøpte på Coop obs bygg for 3år siden, veldig fornøyd med deg.

Ikke det beste bilde men

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 19:41   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Jeg har vel til gode å se et veldig rimelig, pent plasttre. Jeg synes vårt er fint, men det koster flere tusen.
Lånt bilde, men vårt ser likedan ut.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 19:44   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Vi har rimelig og pent plasttre fra Clas Ohlson. Har også sett fine på Maxbo.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 20:10   #7
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Vi kjøpte på Living. De hadde mange varianter, og tror vi betalte et par tusen for vårt.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 20:22   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Jeg har tatt vare på denne linken fra en annen juletretråd,
http://www.artificial-juletre.nl/pro...re-iowa-deluxe
Vurderer det, men har ikke regnet på porto, moms og gebyrer.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 20:27   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Vi har fra linken over her. Kostet kr 2600,- alt inkl. levert på døra. Vi har New York Deluxe.

Jeg syntes ikke prisen er så gal. Siste treet har vi vel hatt i 12-13 år. Så delt på antall år blir ikke pris pr år så gal.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 23:14   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Vi kjøpte fra Plantasjen, er fornøyd med det. Jeg gidder ikke bruke flerfoldige tusen, til det er jeg for gniten, så da var Plantasjen et greit valg. I tillegg til at vi fikk høyden vi ønsket.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 22:26   #11
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Vårt kostet 2500,- på bohus for 5 år siden ca.
Det ser såpass bra ut at mamma trodde det var ekte når hun sto 1 meter fra det!
Når en deler pris på antall år så kommer vi ganske mye billigere ut en med ekte tre. Nå er ikke prisen grunn til at vi velger plast, heller allergi, men det er greit å trøste seg med.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 23:40   #12
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Hjernen min sendte deg en liten korreksjon med "det heter assistert juletre altså" før jeg rakk å bearbeide hva som egentlig stod :garvet tidligere ufrivillig barnløs:

Jeg har bitt meg merke i at mange av de jeg syns er fine er kjøpt hos Plantasjen. Senest i dag spurte jeg ei på fjesboka hvor hun hadde kjøpt det fine plasttreet sitt, og det var også på Plantasjen så jeg og mannen skal dit og kikke i uka. Så noen fine på Hageland i fjor så det blir reserveløsningen om vi ikke finner på Hageland. Eller på internett. Man sparer jo inn utgiftene på relativt få år med de prisene som er nå.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 21:57   #13
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Da har vi vært på Plantasjen, og de hadde ingen kunstige juletrær inne som vi kunne tenke oss (må nok være litt tidligere ute, men vi hadde liksom ikke tenkt tanken helt ferdig før nå).

Mirmell: Det treet var akkurat slik vi kunne tenke oss - hvor har du kjøpt det?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 22:16   #14
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Mirmell: Det treet var akkurat slik vi kunne tenke oss - hvor har du kjøpt det?

Bestilt fra Perfect Home.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 22:29   #15
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Kjøpte på maxbo for noen år siden, litt over 2000 kr. Min far - friluftsskogsmannen- så ikke det var falskt før vi sa det på slutten av kvelden.

Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 23:04   #16
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Plantasjen er nok tingen ja. Vi har også derfra og er veldig fornøyde.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 23:14   #17
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Vi har et fra Bohus, ser nesten helt ekte ut med formstøpte nåler, men man får også kombinasjon av vanlig kunstig og formstøpte nåler til en billigere pris. Tror kombinasjonstreet kostet 1700,-, og det så ganske fint ut

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 23:39   #18
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Bestilt fra Perfect Home.

Takk!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 10:41   #19
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Vi har fra linken over her. Kostet kr 2600,- alt inkl. levert på døra. Vi har New York Deluxe.

Jeg syntes ikke prisen er så gal. Siste treet har vi vel hatt i 12-13 år. Så delt på antall år blir ikke pris pr år så gal.

Nei, det var ikke dyrt sammenlignet med Perfect Home. 215 cm uten lys koster 4999. Hvor høyt er ditt, og er det med eller uten lys? Jeg vet det er for sent å bestille nå.
Jeg er litt i tvil, vi har hatt et kunstig tre i 2 eller 3 år og det er for kjegleformet. Unaturlig jevnt, og alle barnålene er like grønne og litt for lange. Sånn sett var det dumt å kjøpe et "billigtre". Men jeg visste ikke en kunne få andre kunstige trær uten å legge i 5000.

Jeg liker trær med litt "rufsete" utseende, og spesielt toppen på uekte trær er for jevne. Ekte trær har litt lenger avstand mellom grenene øverst.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 10:52   #20
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunstig juletre?

Jeg vurderer å kjøpe dette på Bohus i dag (koster 3000 uten lys, 210 cm)

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no