Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ønsker alle seg bunad?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har du eller ønsker deg bunad?
Jeg har bunad. 131 62,09%
Jeg har ikke bunad, men vil gjerne ha. 42 19,91%
Jeg har ikke bunad, og vil ikke ha. 37 17,54%
Dustebunadspåll 1 0,47%
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 22:56   #41
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Har ikke, og ønsker ikke Alt for dyrt klesplagg som brukes så godt som aldri! Skal jeg absolutt bruke, kan jeg låne mamma sin (50 mil unna, så det blir vel heller sjelden tenker jeg)

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:57   #42
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Har ikke bunad, men kunne godt tenkt meg det.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:11   #43
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg er veldig glad i Fanabunaden min, og bruker den så ofte som det passer seg nesten. Jeg føler meg faktisk ordentlig feminin og fin i den - og så får man så fin holdning av det relativt tette livet.

Og mannen er RÅSEXY i sin!!! :sikle:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:13   #44
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Har ikke bunad. Ønsker meg ikke bunad. Kommer aldri til å ta på meg en bunad.

Ønsker meg en luhkka, og etterhvert en gakti.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:20   #45
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg har fått mamma sin bunad men har aldri mast etter den akkurat. Hun ville gjerne sy egen bunad til meg i "alle år" men jeg har ikke villet ha. Visste jo at jeg uansett ville arve denne og nå har jeg altså fått hennes fordi hun selv var så lei av å bruke den.
Så jeg brukte den for 1.gang da lillebror var 9måneder og brukte den 17mai i fjor. Skal vel ta den på denne 17mai også..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:48   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg har aldri skjønt den der idéen om at menn er sexy i bunad. :nope:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 00:03   #47
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg fikk tilbud om bunad til konfirmasjonen min, men var overhodet ikke interessert i å se ut som en budeie.

Nå har jeg ønsket meg bunad i mange år, og til sommeren får jeg av svigermor. Jeg gleder meg!

Menn i bunad er dritsexy.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 00:04   #48
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

De eneste mennene jeg har sett som har vært sexy i bunad har vært sexy på tross av bunaden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 00:08   #49
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har aldri skjønt den der idéen om at menn er sexy i bunad. :nope:

Enkelte menn kler bunad, men det er et langt sprang fra å kle bunad til å være sexy i den.Det er vel ingen som tenker på kvinner i bunad som sexy heller tror jeg. Men et festplagg er det jo.

Jeg har ikke bunad. Fikk tilbud til konfirmasjon, men ville ikke ha. Nå de siste årene så har mamma sydd endel bunader og jeg får forespørsler med jevne mellomrom. Jeg syns bunad er et flott plagg, men kunne ikke tenkt meg å gå med det selv.

Begge jentene mine har bunad. Jeg avslo bunad til sønnen (17 år) da han var liten og han takker meg for det idag. Han er heller ingen bunadperson.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 00:17   #50
Oschi
Nykommer
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Innlegg: 138
Oschi er litt kul
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hadde jeg bare hatt råd, skulle jeg kjøpt meg bunad.

Gleder meg til jeg kommer dit på den store prioriteringslisten.

__________________
Oschi fra Oschlo
Oschi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 00:29   #51
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg har ikke bunad, og har heller ingen ønsker om å få meg det.
Grøsser bare tanken på bunadskjorta som må strykes (og som sikkert blir gul mellom hver gang osv osv)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 07:56   #52
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg har ikke bunad og vil ikke ha det heller.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 08:00   #53
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har aldri skjønt den der idéen om at menn er sexy i bunad. :nope:

Nei, jeg må innrømme at der stopper det opp for meg også. De kan jo være fine, men sexy er ikke ordet som dukker opp først.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 08:07   #54
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg har ikke bunad, men vil gjerne ha enten Rogalands eller Nordlands bunaden (blå)

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 08:51   #55
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har aldri skjønt den der idéen om at menn er sexy i bunad. :nope:

Eller kvinner. Ugh! Jeg går bare i sexy tøy. *se avatar*

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 09:06   #56
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg har ikke, men lurer på om jeg ønsker meg.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 09:13   #57
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg synes bunad er fint, på andre..

Så da blir svaret; Jeg har ikke bunad, og vil ikke ha.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:52   #58
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Milfrid; Jeg fikk tilpasset bunaden min helt perfekt 4 dager før 17. mai i forfjor og booket tid sånn omtrent ved disse tider. Så det gikk bra. Jge ville nå bare ha ringt litt rundt og hørt. Det er de best anvendte 1500 kronene jeg har brukt, altså, det var som et nytt plagg!

Jeg har bunad, eller egentlig to og skal ha en ny. Mannen skal også ha. En god investering, har brukt bunadene mine mye.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:59   #59
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg går bare i sexy tøy. *se avatar*

Eg reknar med du er naken under?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:59   #60
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker alle seg bunad?

Jeg har bunad, men ønsker meg en annen.

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no