Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-08, 00:52   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs ...

I skrivende stund er det 37 timer til jeg skal vandre opp et kirkegulv, ved min fars side, for så å bli overrakt til min utkårede...

Jeg har vært særdeles rolig hittil, men må ærlig innrømme at nervene har meldt seg nå

Men alt går nok bra, og jeg gleder meg noe vanvittig. Er bare det å åpne døra i kirka, og vise meg for alle sammen som er sperren her

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 00:57   #2
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Ønsker dere lykke til med bryllupsdagen. Håper det blir en strålende dag.
Kan skjønne det kribbler litt i magen foran en sånn dag ja.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 05:55   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Å, så spennende! Håper dagen blir perfekt for dere.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 07:03   #4
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Å, kjenner nesten sommerfugler i magen på dine vegne.

Håper dere får en nydelig og uforglemmelig dag.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 07:50   #5
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Oj, spennende!

Det blir vel finvær der dere skal feire/ha bryllupet? Er jo finvær i nesten hele Norge nå

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 07:55   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Det er helt normalt. Ønsker deg masse lykke til på den store dagen og så får dere kose dere skikkelig.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 08:00   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Skjønner deg så godt, jeg grudde meg sånn til å gå opp kirkegulvet at jeg satt på do hele kvelden før, jeg var kvalm. Da jeg stod foran døråpningen i kirken og ventet på klarsignal til å gå inn, holdt jeg på å kaste opp.

Men det er jo bare snakk om noen skritt og så er det verste over, og man kan nyte resten av dagen. Lykke til.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 08:05   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det er jo bare snakk om noen skritt og så er det verste over, og man kan nyte resten av dagen. Lykke til.


Vel, det kommer vel an på hvor stor kirken er.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 08:05   #9
Lotte
Aktiv
 
Lotte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 172
Lotte er litt kul
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Lykke til. Skjønner godt du er nervøs, men det går så bra. Det bblir sikkert den flotteste dagen i ditt liv

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 08:14   #10
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Krysser fingrene for at ikke håret ditt smelter, da.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=195705

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 08:17   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vel, det kommer vel an på hvor stor kirken er.

Ja, det gjør jo det. Jeg er glad jeg ikke giftet meg i Domkirken, for å si det sånn. Hadde vel svimt av halvveis mot alteret.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 08:40   #12
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Krysser fingrene for at ikke håret ditt smelter, da.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=195705



Håret må da ha vært falskt?

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 09:08   #13
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Lykke til på den store dagen, håper den blir perfekt

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 09:18   #14
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, det gjør jo det. Jeg er glad jeg ikke giftet meg i Domkirken, for å si det sånn. Hadde vel svimt av halvveis mot alteret.

Jeg giftet meg der og det gikk helt greit bortsett fra at organisten kom for seint så pappa og meg måtte gjemme oss bort ved inngangen. Vi gikk og vi gikk på vei mot alteret. I kirken satt det endel turister slik at kirken ikke var så tom. I det jeg skulle opp trappen til alteret så tråkket pappa og min kommende mann på kjolen slik at underskjørtet revnet
Og etter bryllupsvalsen så revnet det ytterligere slik at mamma bare reiv det av.

All mulig lykke til Carrera. Jaggu på tide at dere gifter dere nå etter så mange år og jeg er sikker på at dette blir en rørende og minnerik dag både for dere, ungene og resten av familien.
Selv følte jeg det så stort å få ha pappa ved min side på vei mot alteret..
Kanskje sniker jeg meg bak i kirken for å se på dere
Nyt dagen

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 09:26   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Åh - det er så gøy å gifte seg!

Lykke til - håper dere får en strålende morsom og romantisk dag!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 09:29   #16
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Lykke til på den store dagen! Håper dere får en flott og minnerik dag!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:22   #17
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Ha en fin dag i morgen!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:23   #18
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Lykke til med den store dagen!

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:25   #19
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Gled deg, det er kjempegøy å gifte seg! :vurderer skilsmisse bare for å kunne gjøre det igjen:

Og ikke minst: Gratulerer!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:27   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, NÅ begynner jeg å bli smånervøs...

Riktig lykke til på den store dagen! Det kommer til å bli så kjekt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no