Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-08, 22:11   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Ja, hvorfor sier folk sånt? Svigers (blant andre) er alltid raskt ute med å dikke og trøste sin kjæære dyrebare sønn når han sitter og gjesper hjemme hos dem. Ja, for han jobber jo, stakkars, og er oppe klokken 5 på hverdager og kommer hjem til to barn som krever sitt, mens jeg jo "bare er hjemme" så jeg er vel ikke noe særlig trøtt?

Neeida! Jeg står jo IKKE opp klokken 5 fordi da er det morgen etter minstens syn, i tillegg til å stå opp mellom 3 og 5 ganger hver natt for å mate ham. Jeg tar meg heller ikke av to barn som skal kles og stelles om morgenen og en baby som krever ganske mye på dagtid, i tillegg til å ta meg av nesten alt husarbeidet alene.

Jeg klager ikke, for jeg vil jo egentlig ha det sånn (selv om mannen SKAL ta halve/hele permisjonen om vi skal ha et tredje barn!) men jeg blir irritert når de sitter der og dikker sånn med sønnen sin og synes såå synd på ham, mens jeg liksom skal være superkvinnen og ikke vise ETT tegn på trøtthet. Ja, for jeg kan da ikke være trøtt når jeg bare er hjemme?

Det var det samme da vi var i Italia i fjor sommer. Jeg var gravid i 6. uke og var kvalm hele tiden, jeg var så utrolig dårlig og orket ingenting. Svigers viste ingen forståelse, svigerfar ble faktisk til og med SUR da jeg ikke orket å spise lunsj hjemme hos broren hans, fordi jeg holdt på å kaste opp hele tiden.
Men da mannen min ble litt syk dagen før vi reiste hjem, han var kvalm og hadde hodepine, ja DA var det "stakkars gutten min, er du kvalm, ja kvalme er grusomt, huff" og han ble båret på gullstol. Da han sa "ja men Iset da, hun har jo vært kvalm i flere uker nå" sa de at det jo var noe helt annet.

Nå skriver jeg bare av meg masse her, det er ikke meningen å syte og klage altså. Jeg er bare litt frustrert over at det alltid er så synd på den utearbeidende mens den hjemmeværende liksom skal være helt opplagt, ja for hun/han JOBBER jo ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:12   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Jeg leste bare overskriften. Enten er de fra bøgda ellers så er de bare ikke smartere.
Jeg klarer ikke å ase meg opp over slik dårskap.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:14   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Nei jeg bør bare overse det, men det er så irriterende når de sier det HELE tiden, vi er tross alt ganske mye hos dem. De er verdens beste svigerforeldre på mange måter altså, men akkurat dette er frustrerende! Dessuten vet jeg at mange deler deres syn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:15   #4
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:15   #5
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Ignorance is bliss. Trøttheten går over om et par tre år, når han sover litt mer, hvis du da ikke skal ha enda en.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:22   #6
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Har vi samme svigerforeldre?

Er hjemmeværende jeg også, med 3 barn. En av de har div. spesielle behov.

Da minstesnuppa var liten, sov hun omtrent ikke. De aller fleste nettene var vi våkne hele natta, og jeg fikk henne ikke til å sove før etter at jeg hadde sendt mann og gutter i barnehagen om morgenen. Hun sov lite på dagen også.
Mannen jobbet overtid 4 kvelder i uka, samt enten lørdag eller søndag i den perioden
Svigermor skulle hente guttene i barnehagen en dag, siden mannen jobbet overtid, og snuppa faktisk sov i hentetida. Hun kom rett hjem til meg med guttene, tråkker innenfor dørstokken og sier: "jaja... du sitter her i rotet du??!"

Vel, jeg måtte bare beklage, og si at faktisk så prioriterte jeg å få meg litt søvn mens snuppa sov, i stedet for å rydde. :sjuske:

Det er jammen kjekt med sånne svigerforeldre gitt.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:22   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Du får gi ham noen saftige gloser på italiensk.

Men det er nå typisk italienere å dulle med barna sine selv etter at de er 40 år og har egen familie.

Det ser jeg jo på ene fettern min i Italia. Tanta mi har virkelig skjemt ham bort.

Det er like mye fulltidsjobb og mere til når man er hjemmeværende. Klart man har lov til å være trøtt og sliten. Herregud.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:23   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Porka Madonna? :glorie:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:24   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Utrolig irriterende.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:31   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Jeg har aldri vært så trøtt som da jeg var hjemmeværende/i permisjon jeg.

Ja huff, det er synd på disse mannfolka.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:35   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Ja sant, jeg ville mye heller jobbet og sovet hele natta og kommet hjem til et ryddig hus og middag! Men hver gang jeg sier dette til svigermor, er det himling og "ja det ville du nok heeelt sikkert" i en spydig tone.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:38   #12
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Jøss, sier de sånt? :sjokkert:

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:39   #13
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg leste bare overskriften. Enten er de fra bøgda ellers så er de bare ikke smartere.
Jeg klarer ikke å ase meg opp over slik dårskap.

Jeg orker heller ikke å ase meg opp over sånt, men det kan også komme fra smarte folk i byene.

Mimrer tilbake til mine opphold på barsel. Ja, fra nummer to og utover.
Mamma og svigermor ilte til her og hjalp mannen med både barn, husarbeid og matlaging. Når jeg kom hjem med ny baby så jeg ikke snurten av noen av dem.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:39   #14
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

I halve 2007 var jeg i permisjon. Ammet på natta og gjorde alt her hjemme.
Resten av 2007 jobbet jeg, ammet på natta og gjorde alt her hjemme (alt av husarbeide og klesvask).
FORTSATT var det bedre å jobbe, selv om jeg fikk dobbelt opp med arbeide.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:40   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Ikke bare de, jeg har hørt andre si det samme. Det å være hjemme med baby er jo mye mindre slitsomt enn å sitte på et kontor i 8 timer.
Ikke fordi det ikke er slitsomt å jobbe, for all del, men den som jobber får tross alt sove hele natten (han sover til og med på gjesterommet!) og bare det å sove en hel natt er gull verdt!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:40   #16
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Svigermor kunne prøvd seg å komme med en slik kommentar.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:42   #17
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Man burde bare ignorere det, men fy f...så irriterede det er.
Å ta seg av barn og hjem er jo selvsagt bare et lite fritidssyssel for oss kvinner...


Sist redigert av MsM : 07-06-08 kl 23:04.
MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:43   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Jeg begynner å innse at svigers er TEMMELIG gammeldagse i de fleste holdningene sine.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:45   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Det er virkelig bare å overse det. Når det er sagt; jeg ville aldri godtatt at mannen din ikke tok sin del av natten og sov på gjesterommet *streng kjerring*.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:48   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er virkelig bare å overse det. Når det er sagt; jeg ville aldri godtatt at mannen din ikke tok sin del av natten og sov på gjesterommet *streng kjerring*.

Han tar sin del i helgene og tar det igjen på andre måter (jeg får feks. gå ut når jeg vil uten ungene osv, han er egentlig en fantastisk mann på de fleste områder), men jeg savner å sove en hel natt mer enn bare en dag i uka ja. Han tar altså natten en dag i helgen og så får jeg sove ut om morgenen den andre dagen i helgen. I morges sov jeg nesten til 12, og i natt skal mannen ta Luca så jeg får sove hele natten. :elsker helgen:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no