Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-14, 20:57   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Jeg kvittet meg med mange da jeg fikk ny iPhone, så nå har jeg bare de jeg har savnet så langt.
Deriblant:
Spotify
Shazam
Twitter
LinkedIn
Lync 2010
OurGroceries
Endomondo
Zombies, run ( og 5K)
Pocket (ta vare på lenker, artikler osv)
Lifelock (ny, litt skeptisk)

Og et par til. Mange reiseapper, lite spill.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:39   #22
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Jeg er litt app-kjedelig men noen synes jeg er utrolig kjekke:
- AtB / bussbillett
- Bartebuss (sanntidsinfo for buss)
- Game of Thrones Companion - uunnværlig da jeg leste Song og Ice and Fire-bøkene
- Endomondo
- Lync
- Smartpark
- Farlex Dictionary

Jeg tror jeg må lete litt mer etter barnespillapper. 10'ern er helt oppgitt over hvor lite snacks jeg har på telefonen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 11:47   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Jeg sletter jevnlig de som ikke brukes og har noen som får bli. Akkurat nå har jeg:

Endomondo
Ruzzle
Facebook
Instagram
NSB
Telenor (sjekker forbruk)
Wordfeud
Angry Birds
4 pics 1 word
TVGuiden
Bakodo
Yr
NRK
og en liten gruppe med småspill som lillesøster bruker

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 11:56   #24
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

113 - norsk luftambulanse. Trykker du på den kan amk finne ut din nøyaktige posisjon i løpet av sekunder. Livsviktig app!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 12:25   #25
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

NSB billettapp, fordi da kan du kjøpe billett på toget uten å betale gebyr for å betale til konduktøren..

Har ikke så god plass på telefonen pga mye fotos, men har 180.no-app for å finne tlf.nr, vær-app, bank (DNB) Facebook og Twitter. har QR-reader, men den har jeg ikke brukt noe særlig.

Spill vi bruker av og til - Subway Surf, CatsAway og Flow Free. Run Run Chicken brukte vi også lenge. Alle disse har vært brukt av flere aldersgrupper barn/ voksen med suksess.

alt gratis. Unngår betalingsapper så langt det går.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 12:28   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Det jeg har på telefonen akkurat nå er: Ruterapp - månedskortet på telefonen er genialt. Wimp, div. fotoapper, instagram, app bundle - 200 mer eller mindre brukbare apper - alt fra lommelykt og lommespeil til kaklulator hvor du regner ut hvor gammel kjæledyret ditt er , facebook, google maps, dictionary, jobb-eposttilgang, Vivino (vinapp), ebay, slutta (12 mndr og 24 dager røykfri!), TVguiden, iBooks, google, sleep cycle, evernote, finn min iPhone, Rema-middagsplanlegger,bitstrips, afterposten, messenger, nettbank, gule sider, Star Walk (favoritten! ), Solar Walk, NRKtv, NSB, YouTube, virtouso (piano-app), netflix, Elixia, Heart rate (pulsmåler), Polar beat (app til pulsbeltet mitt), 113, Via Egencia, Check my trip og Amtrak.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 17:21   #27
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

De appene jeg har som jeg er mest fornøyd med:
Donorkort
WeekCal - kalenderapp som er MYE bedre enn den som følger med iPhonen - og den synkroniserer med den andre kalenderen, så om du har lagt inn en masse greier der allerede så er ikke det noe krise.
VGPent.no, viser værmeldingen fra både Yr og Storm
Wimp
RunKeeper treningsapp
Skype
Facebook og Facebook messenger
Anylist - genial huskelisteapp, hvor man kan lage huskelister og dele med for eksempel familiemedlemmer. Jeg og min mann har flere felles huskelister (matbutikken og en del i forbindelse med flytting og sånt). De oppdateres fortløpende, så hver gang en av oss gjør noe og stryker ting vekk fra en liste eller legger til noe får den andre varsel.
Instagram og instaframe
TaxiFix hvis du bor i Oslo - Oslo Taxi sin egen app for å bestille taxi. Man slipper å stå i kø og får varsel når en taxi har tatt oppdraget, og hvilken taxi det er.
QuizBattle - morsomt kunnskapsspill
Mistenker at mine nye AltiBox-apper kommer til å bli populære
SAS- og Avinor-appene
CandyCrush

Hvis du liker spill som gir deg hjernetrim og som innimellom kan være så vanskelig at du må ta frem Nord-Norsk-vokabularet, så anbefaler jeg:
Hector, episode 1, 2 og 3
Antrim Escape 1, 2 og 3d

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 19:32   #28
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Så mange gode forslag her!

Finnes det en app som gjør at jeg bare kan trykke en gang på telefonen for å ringe de jeg vil ha på "hurtigtast"? Savner min gamle tastetelefon hvor jeg bare kunne holde et valgt tall inne så ble anropet automatisk foretatt! Nå må jeg jo taste, søke, scrolle, trykke og velge hvordan jeg vil kontakte personen før jeg er i gang.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 19:53   #29
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Så mange gode forslag her!

Finnes det en app som gjør at jeg bare kan trykke en gang på telefonen for å ringe de jeg vil ha på "hurtigtast"? Savner min gamle tastetelefon hvor jeg bare kunne holde et valgt tall inne så ble anropet automatisk foretatt! Nå må jeg jo taste, søke, scrolle, trykke og velge hvordan jeg vil kontakte personen før jeg er i gang.


Det finnes en favoritter-funksjon på "telefon"-knappen på iPhone. Her kan du legge til de kontaktene du bruker mest. For å legge til går du inn på den kontakten du vil legge på favoritter og velger "legg til favoritter".

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 21:47   #30
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Det finnes en favoritter-funksjon på "telefon"-knappen på iPhone. Her kan du legge til de kontaktene du bruker mest. For å legge til går du inn på den kontakten du vil legge på favoritter og velger "legg til favoritter".

Joda, det har jeg gjort, men jeg må allikevel taste 5 ganger (kontakter-favoritter-"navn"- infoikon - og tilslutt velge hvilken type anrop (facetime, telefon, melding el.l)).

Vil ha ett trykk, og vips liksom! Ingen som har funnet opp det? Kanskje jeg kan bli en appfinner!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 22:47   #31
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Joda, det har jeg gjort, men jeg må allikevel taste 5 ganger (kontakter-favoritter-"navn"- infoikon - og tilslutt velge hvilken type anrop (facetime, telefon, melding el.l)).

Vil ha ett trykk, og vips liksom! Ingen som har funnet opp det? Kanskje jeg kan bli en appfinner!


Det er ikke helt riktig. Du må taste to eller tre ganger:
Telefon (grønn firkant med telefonrør), favoritter (hvis det ikke var den funksjonen du brukte sist, for da kommer den siden opp med en gang), klikk på navnet på den du vil ringe og vedkommende blir ringt opp.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 23:03   #32
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Det er ikke helt riktig. Du må taste to eller tre ganger:
Telefon (grønn firkant med telefonrør), favoritter (hvis det ikke var den funksjonen du brukte sist, for da kommer den siden opp med en gang), klikk på navnet på den du vil ringe og vedkommende blir ringt opp.

Jammen, jammen...

Da kommer jo Facetime opp automatisk om jeg er på nett et sted, og det passer av og til dårlig. Som i dag når jeg sto på en bussholdeplass og skulle ringe og si at bussen var forsinket. Er det noen måte jeg kan endre default hva som kommer opp, eller må jeg fjerne epostadressen fra det navnet og lagre det som en ny kontakt?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 23:27   #33
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jammen, jammen...

Da kommer jo Facetime opp automatisk om jeg er på nett et sted, og det passer av og til dårlig. Som i dag når jeg sto på en bussholdeplass og skulle ringe og si at bussen var forsinket. Er det noen måte jeg kan endre default hva som kommer opp, eller må jeg fjerne epostadressen fra det navnet og lagre det som en ny kontakt?


Øhhh... Fan som du spør da!
Jeg må innrømme at nå ble jeg svar skyldig, for FaceTime har aldri kommet opp automatisk for meg når jeg gjør det der.
Sjekket innstillingene mine for FaceTime også, og den var påslått...

Håper noen andre vet dette, for jeg ble litt undrende nå ja.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:22   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jammen, jammen...

Da kommer jo Facetime opp automatisk om jeg er på nett et sted, og det passer av og til dårlig. Som i dag når jeg sto på en bussholdeplass og skulle ringe og si at bussen var forsinket. Er det noen måte jeg kan endre default hva som kommer opp, eller må jeg fjerne epostadressen fra det navnet og lagre det som en ny kontakt?

Det der skjer ikke meg heller. jeg trykker på telefon, favoritter og personen jeg vil ringe. Da ringer det. Trykker du på navnet, eller på den inforundingen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 21:57   #35
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Jeg trykket på navnet. Men må trykke på inforundingenog velge telefonrøret utenfor nummeret. Et annet problem som har dukket opp er at telefonen velger iMessage istedenfor tekstmelding når jeg er koblet til nett og hos meg så står det levert, men mottager har ikke fått meldingen, før denne er koblet til nett. Har slått på funksjonen som sier at dersom nett ikke er tilgjengelig så skal det sendes tekstmelding så jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 22:27   #36
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

iMessage kan nok være "morsomt". Jeg aner ikke hvordan hun fikk det til å slutte, men heldigvis ordnet det seg. Jeg fikk nemlig en periode sms fra min mor som epost. Et txt-dokument som vedlegg i en epost. Man kan jo trygt si at hun ikke fikk så kjappe svar som hun forventet... når jeg kom hjem fra juleferie og ikke hadde lest mail på et par dager.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 09:14   #37
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Slå av iMessage i det hele tatt.
Grunnen til at den Facetime-er til favorittene, er at du har valgt at det er foretrukken kommunikasjonsform. Enten du vet det eller ei.

Nå du legger til en ny favoritt, får du opp hvilket telefonnummer som skal være favoritten. Der må du velge det nummeret som skal ringes.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 21:44   #38
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Jeg har omgått hele facetime-trøbbelet ved å laste ned app'en Quick Contact. Den funker suverent!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 22:14   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Jeg liker imessage.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 22:16   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app anbefaler du og hvorfor?

Jeg og liker iMessage. Det er ikke så mange av kontaktene mine jeg bruker det med, men kjekt å ha.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no