Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-14, 09:19   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp

Jeg har lastet ned Panter Math Paper nå, og det ser ut til virkelig å være hva jeg har vært på jakt etter. Gleder meg til å introdusere dette for Guttungen - tenk om det vil halvere leksetiden hans, eller noe slikt!

Stor takk til Ben "Big Helper" Murphy!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:33   #22
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp

Så flott at dere fant noe som kan hjelpe! Det må være utrolig frustrerende for han da han kan ting utmerket godt, men det er vanskelig å få det ned på papiret. Det er to virkelig tøffe og flotte gutter dere har, Inagh.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:33   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp

Fantastisk! Den skal jeg vise til Minsta.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:37   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp

Jeg kan for øvrig varmt anbefale appen "Skoleskrift" til barn som har tilsvarende problemer med lesing og skriving. Min dyslektiske 7-åring har hatt veldig god bruk for den. Barnet skriver inn tekst, og i det man trykker på mallomrom blir siste ordet lest opp (tale). Når man trykker punktum, utropstegn eller spørsmålstegn, leses hele setningen opp. (Talegeneratoren har noen problemer i ny og ne, så det hender den leser opp ord helt fjernt, men jevnt over virker det godt.)

Takk til Pamina, som tipset meg om denne i sin tid.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:39   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp

Tenk så mye flotte hjelpemidler det finnes nå, enn da vi var mindre!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:41   #26
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tenk så mye flotte hjelpemidler det finnes nå, enn da vi var mindre!

Det er helt grusomt å tenke på hvor mange barn som rett og slett ble stemplet som "dumme" for ikke altfor lenge siden. Og som med enkle hjelpemidler kunne levd helt normale, gode liv. Disse barneårene er så utrolig viktige.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:45   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det er helt grusomt å tenke på hvor mange barn som rett og slett ble stemplet som "dumme" for ikke altfor lenge siden. Og som med enkle hjelpemidler kunne levd helt normale, gode liv. Disse barneårene er så utrolig viktige.

Ikke sant!

Vi skal ikke veldig mange år tilbake heller. Jeg var jo dum, enkelt og greit, for jeg skjønte meg aldri på matte. (Dyskalkuli) Og ei klassen, hu var jo enda dummere enn meg, for hu lærte jo aldri å lese engang! Og dette var på 70- til tidlig 80-tallet.

Fy søren, det gjør så vondt å tenke på i dag.

(Når har vi, heldigvis, klart oss veldig så godt i ungdoms- og voksenliv vi to, men det er ikke barne- og ungdomsskolelærerne sin fortjeneste, for å si det slik.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no