Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan noen plukke ut en pc for meg?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-14, 20:23   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Kan noen plukke ut en pc for meg?

Jeg går meg aldeles vill i alle valgene og klarer ikke bli enig med meg selv. Jeg skal ha en liten (13") lett laptop til jobbruk. Det at den virkelig er bærbar, er i grunnen den viktigste egenskapen. Denne blir fraktet til og fra jobb hver dag og den er også med på reise ganske hyppig. Vekt er derfor viktig. Jeg skal ellers bruke den med Office-programmer og litt Photoshop og InDesign, men ikke mye.

Jeg jobber på ekstern skjerm og tastatur og det er selvsagt ikke noen bakdel om det finnes docking til den, men det er ikke noe absolutt krav.

Jeg liker Lenovo godt, men er ellers ganske åpen. MAC er av ulike årsaker ikke aktuelt.

Pris max 7.000 kr har jeg tenkt. Jeg må handle i nettbutikk, gjerne komplett.no

Kan noen anbefale meg en konkret modell?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 21:40   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen plukke ut en pc for meg?

Jeg har vurdert denne Samsungen men havner på en MacBook Air. Hadde jeg ikke havnet på Mac, hadde det nok blitt denne

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no