Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Morsdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 18:40   #41
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg synes det er hyggelig å markere slike dager. Ikke med gaver og blomster, men med oppmerksomhet, tegninger, hjemmelagede kort eller liknende. Det er fint å bli gjort litt stas på.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 18:44   #42
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsdag

Vi har alltid feiret mors- og farsdag. Ikke med overdådige gaver, men med kort, litt gaver og blomster. De siste årene har jeg satt ekstra pris på å feire morsdag og farsdag for mine foreldre, for det har skjedd en ting som har fått oss til å kjenne på kroppen at de ikke vil være her for alltid. Jeg feirer morsdag og farsdag med glede for at de fortsatt er sammen med oss i år. Det er nok hverdager i året, så jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det er skapt av handelsstanden eller ikke. Som noen nevnte over, det er ingen som tvinger en til å bruke mer penger enn en ønsker selv.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 18:45   #43
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsdag

Tiåringene mine på skolen lagde kort til mødrene sine i dag.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 19:27   #44
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Morsdag

Jeg har aldri blitt vartet opp på morsdagen. Hverken min mann eller jeg har vokst opp med sterke tradisjoner på den fronten, så det gjør meg egentlig ikke så mye. Min mor var ikke spesielt begeistret for dagen fordi man da skal frita mor fra de vanlige pliktene og gjøre for henne det hun gjør for andre resten av året. Og på det viset bekrefter man dermed nettopp det kjønnsrollemønsteret. Og jeg synes absolutt det er et poeng. Men jeg hadde ikke blitt grinete hvis gutta mine hadde kommet med blomst og kake til mamma, selv om det nok aldri kommer til å skje med den pappaen vi har i hus.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 20:01   #45
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Jeg har vokst opp uten mamma og har aldri feiret morsdag. Mannen min derimot har vokst opp med å feire både mors og farsdag. Han ordner gaver til foreldrene selv.

Jeg synes disse dagene er bare tullball på linje med Valentines day. Jeg hverken får eller forventer noe som helst. Det kommer ofte en tegning fra eldstemann fra SFO.
Jeg har snart bursdag, det betyr mer for meg.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no