Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør mannfolkene egentlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-08, 21:14   #21
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

W.O.W. minst 4 timer, i helgene det dobbelte eller mer.

  Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:15   #22
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Mannen min er lite på nett. Da blir det helst for å se aviser, eller finne informasjon om et eller annet. Men han ser en del TV

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:15   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Min mann er lite på nett, det er bare for å søke opp faktaopplysninger og for å lese aviser.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:15   #24
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Han googler mest.
Sjekket tester da vi skulle bytte bil. Det samme da han skulle ha nytt keyboard.
Og så ber han meg spørre her inne når han lurer på om eggene som vi glemte i kjøleskapet og som gikk ut på dato 29. desember, fortsatt kan brukes. Kan de det?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:18   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Han googler mest.
Sjekket tester da vi skulle bytte bil. Det samme da han skulle ha nytt keyboard.
Og så ber han meg spørre her inne når han lurer på om eggene som vi glemte i kjøleskapet og som gikk ut på dato 29. desember, fortsatt kan brukes. Kan de det?

Legg dem i kaldt vann. Flyter de opp, kan de ikke brukes.

  Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:18   #26
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Mannen min ser på forumverdenen som et mysterium. Han skjønner liksom ikke hva jeg driver med...

Så jeg leser høyt for han fra morsomme innlegg innimellom, så han skal føle seg innlemmet.

Selv bruker han nettet til å lese nyheter, betale regninger og søke på ting han lurer på. :kjedelig:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:41   #27
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

På nett, altså. Jeg har så langt stort sett vært på fora som nesten bare har kvinner som medlemmer. Hvor er mannfolkene? Har de egne fora?

Tja, jeg har ikke noen problemer med å finne ganske mange forum hvor det er så godt som bare menn. Sportsforum, elektronikk, hifi, og ikke minst ymse dataforum. Usenet har vel også fortsatt en overvekt av menn?

Foreldreforum, se det er en litt annen story…

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:42   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Legg dem i kaldt vann. Flyter de opp, kan de ikke brukes.

Alt man kan få svar på! Hjertelig!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:46   #29
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Mannen her er svært lite på nett. Dei gongene han er det er det for å sjekke ut motorsport greier eller telefonnummer.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:50   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Mannen her i huset laster ned stæsj. Han er ikke noe forum-person, sier han.
Han har ikke en gang vært noe aktiv på irc.
: og ham giftet jeg meg med?:

:nerd:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 22:44   #31
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Nei vet du hva..
Ikke aktiv på IRC så er de ikke noe å samle på

:møtte mannen på IRC:

:nerd:

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 22:47   #32
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Mannen er inne på mye av det som er nevnt som nyheter, båt og bil, men han har hatt perioder der han har funnet mange Youtube klipp av damer som ikke kan parkere biler ol.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 23:07   #33
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

/me sjekket opp Sambo på IRC, var for vanskelig å møtes på skolen

Han er stort sett på tekniske forum og butikker av ymse slag. Han skriver ikke noe, bare leser. Av og til får jeg en link på MSN med morsomme kattetråder, eller nå i det siste babytråder, fra de foraene han er. Ellers er det mye lesing av nyheter.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 23:10   #34
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Han spiller Flightsim stort sett og er følgelig deltaker på et Flightsim-forum.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 23:23   #35
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Min mann jobber med web og er mye på nett. Han ser mest på sport på fritiden - men kan også finne på å spille nettpoker.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 23:46   #36
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Sykkelforum. Og diverse nettbutikker med sykkelstæsj.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 23:53   #37
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

På terrengsykkel.no er det vel nesten bare menn.

Fjellforum.net likeså...

  Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 23:57   #38
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Min driver og programmerer og pusler mye med endel små-prosjekter han har, han er utvikler også, så det er slike greier da. Ellers er det vel litt mail og nyheter.
Mest programmering da, nerden min. Som på jobb, i grunnen
Ja, og nedlasting, det glemte jeg, han laster ned for oss begge.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)



Sist redigert av Aminta : 07-02-08 kl 08:03.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 00:08   #39
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Filmforum. Dataforum. Tegneserieforum. Musikkforum. Og nyheter. Ja også registrerte han seg her inne engang også, men det var bare for å sende meg en PM og be meg ta telefonen

Møttes ikke på IRC men på IRC-treff

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 06:40   #40
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør mannfolkene egentlig?

Min mann er pirat og laster ned endel - (norbits og sånn) I tillegg er han en stor unge, så x-box live er også stas. (den er koblet til Pc'n og ikke til TV'n)

Han bruker like mye tid som meg foran pc'n og det er stort sett spilling.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no