Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Morsdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 11:21   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsdag

Hva er det med morsdag egentlig? Er jeg fullstendig sær som ikke syns det er en viktig dag, og er jeg rar som syns det er en absurd tanke at mannen min skulle stille med kort eller gave eller frokost på sengen denne nokså oppkonstruerte dagen? Jeg skal nok klare å fake litt ektefølt begeistring hvis Vesla kommer hjem med en tegning eller noe en gang, men jeg må si at jeg har problemer med å se hva som er så stas med morsdag.

Sånn. Nå har jeg lagt hodet mitt klart på hoggestabben og vil gjerne bli fortalt hvorfor jeg tar feil. Og vær ærlige da! Jeg vet det er mange der ute som legger vekt på dagen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:24   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Det er ingen big deal for meg, men siden den jo har en ekte opprinnelse og ikke er skapt av handelsstanden, er jeg ikke prinsipielt i mot heller.
Det jeg tenker er at hvis det er viktig og morsomt for ungene å få planlegge noe, tegne noe eller bake noe, så skal de få lov til det uten at jeg skal herpe det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:25   #3
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Nei, du er ikke sær! (I så fall er jeg like sær!)
Morsdag, farsdag, Valentines, Hallowen og andre dager som oppfordrer til kjøpsfest tiltaler meg veldig lite!

Ungene lager gjerne en tegning eller to, og vi lager ofte kake, men jeg forventer hverken kaffe på sengen, blomster eller diamanter.:enkel:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:31   #4
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg er en fan av ¨å lage en liten fest i ny og ne - det er nok hverdager.

Vi har alltid feiret mors- og farsdag så lenge jeg har levd, og vi har alle alltid vært glad i de dagene.

Det er ingen som går berserk i butikkene, akkurat. Det vanker en blomsterbukett eller litt sjokolade - også koser vi oss alle med kake og lager en liten fest på en alminnelig søndag.

At dagen er "oppkonstruert" av handelsstanden, bekymrer meg ikke på en flekk.
Det er ingen som tvinger meg til å kvitte meg med mer penger enn jeg selv velger. Og å kjøpe en bukett tulipaner til min mor gjør jeg da så gjerne - både på morsdag og en gang i blandt ellers i året også.

Selv blir jeg også feiret av guttene mine - og det er utrolig koslig å våkne til romstere-lyder fra kjøkkenet den dagen. De elsker det - og jeg elsker det!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:34   #5
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

men siden den jo har en ekte opprinnelse og ikke er skapt av handelsstanden, er jeg ikke prinsipielt i mot heller.

Nå først leste jeg dette.

Og for min del spiller det uansett liten rolle.

På spørsmålet "hvorfor feire morsdag" blir det naturlig å svare "hvorfor ikke"?

Jeg synes det er glimrende å feire hverandre fra tid til annen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:34   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg er helt på linje med deg, Kasia. Vi tar aldri notis av slike dager hos oss.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:54   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Jeg er helt på linje med deg, Kasia. Denne dagen beveger meg enda mindre enn Valentine Day.

Nå er barnet mitt knapt to år, og forstår foreløpig ikke norsk, så hun vil neppe overraske meg på søndag. Om hun om noen år kommer med en tegning på dagen, er det bare hyggelig, men at mannen min skulle ta grep og legge opp til en feiring av meg på søndag ville jeg følt litt teit og klamt. (Jeg mistenker ham på ingen måte for å ha slike hensikter.)

Via den kulørte dagspresse har jeg fått med meg at det er morsdag nå til helgen, og det eneste jeg har tenkt i den anledning er at jeg er uendelig takknemlig for at jeg har blitt mor. :nybakt & emosjonell:

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:58   #8
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg synes ikke det er en viktig dag sammenlignet med bursdager, men jeg synes det er veldig fint å ha en merkedag hvor man viser at man setter pris på noen. Som feks mor og far. Man skal selvsagt sette pris på vedkommende i det daglige også, men det er veldig greit med en ekstra dag, synes jeg.

For å svare på spørsmålet, jeg synes ikke du er sær, Kasia, jeg ser bare ikke "problemet".

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:01   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes ikke det er en viktig dag sammenlignet med bursdager, men jeg synes det er veldig fint å ha en merkedag hvor man viser at man setter pris på noen. Som feks mor og far. Man skal selvsagt sette pris på vedkommende i det daglige også, men det er veldig greit med en ekstra dag, synes jeg.

For å svare på spørsmålet, jeg synes ikke du er sær, Kasia, jeg ser bare ikke "problemet".


Enig.

Jeg hadde nok fint overlevd uten denne dagen, men samtidig synes jeg det er fint å ha en dag der man blir satt pris på - og der man kan få satt pris på noen. Jeg synes det er kos å gi en liten oppmerksomhet til mamma iallefall.

Det er jo opp til hver enkelt hva man gjør ut av denne dagen.
Om man gir ingenting, en klem, frokost på sengen, en bukett blomster eller gave med god pris?

Synes mange trenger et lite spark i ræva for å bli minnet på at man kan feire litt noen dager og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:07   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Vi koser oss både mors og farsdag og legger ikke særlig penger igjen hos handelstanden. Frokost til den som har dag, tegninger eller noe ungene har laget også lager jeg alltid noe til min egen mor. I år tror jeg hun skal få selbuvotter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:12   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg har ingenting imot å bli satt pris på av mine nærmeste, så her er begeistringen ekte hvis de har ordnet til noe. Jeg blir dog ikke sur hvis det ikke vanker tegninger eller blomster - jeg bruker dagen mer til ettertanke. På godt når jeg tenker på de fire nydelige barna jeg har født, og på vondt når jeg tenker på han som ikke fikk vokse opp sammen med oss. Jeg tar meg nok en stille tur på grava den dagen, tenker jeg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:13   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Det er ikke noe problem for meg at dagen ekstisterer, og jeg vet at den har eksistert lenge. Jeg har til og med en bok med et morsdagskort som oldemoren min fikk i 1942. Jeg bare lurer på hvorfor morsdagen er viktig for dere, og om jeg er rar som lar den gå forbi i stillhet. Ja, også irriterer det meg selvsagt grønn at folk ser på dette som en ypperlig anledning til høyere forbruk og innkjøp av intetsigende kort og flere nytteløse ting, men det er jo bare en bieffekt. Jeg syns uansett det er snålt å feire mor med frokost på sengen og gaver.

Hvis hensikten er å ha en dag som ikke er som hverdagene, så har jeg uansett det hver fredag og lørdag, og oftest innebærer det både å lage god mat til hverandre og å være sammen med familien. Frokosten i helgen ville blitt ødelagt om jeg måtte innta den på sengen. :vrang:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:14   #13
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Synes ikke du er sær, har ikke noe forhold til slike dager overhode og har aldri markert det. Jeg tror ikke det markeres eller gjøres not ut av det i barnehagen heller men hvis jeg får en tegning så skal jeg alltids klare å "være" begeistret.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:18   #14
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsdag

Morsdag/farsdag er ikke noen dag vi feirer med brask og bram akkurat. Da jeg var liten synes jeg det var veldig hyggelig å gjøre litt stas på mamma på morsdagen og kjøpte gjerne en liten gave. Nå når jeg er blitt voksen, hender det at det vanker noen blomster, samt at vi inviterer mamma og pappa hit på middag på disse dagene.

Jeg forventer ikke at mannen min skal stelle istand noe som helst til søndag - like lite som at jeg forventer at det skal skje noe ekstra på Valentines day. Det eneste jeg håper på er at jeg får sove lenge denne morgenen
Fikk et mordagskort fra lillesøster som var laget i barnehagen i går og det synes jeg var koselig og jeg vet at det lages noen hemmeligheter i storesøsters barnehage i dag. Sånn ting synes jeg er veldig koselig. Trenger ikke være noe mer enn det.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:25   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Viktig er den ikke, men hyggelig.

Vi har til og med adoptert alle hjerters dag. Ikke som Valentine, men som hjertedagen. Ungene synes at det er knall å få matpakke med hjertepålegg og hjertekjøttkaker. Ikke viktig for oss, men en liten hyggelig tvist i hverdagen.

Og om 14. februar kommer i helga blir det hjertegodteri og kanskje hjertekake.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:27   #16
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsdag

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Viktig er den ikke, men hyggelig.

Det synes jeg også. Vi feira alltid morsdag da jeg var lita, og jeg har fortsatt med det.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:29   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Vi feirer morsdag og vi feirer farsdag
Som med all annen ekstra moro, slenger vi oss på det meste som kan
gjøre hverdagen litt ekstra.
Skjønner ikke helt hvordan det skulle bli klamt? Jeg står opp til koselig frokostbord, får tegninger av jentene og en liten gave som de har kjøpt sammen med pappan. Ikke veldig dyre store greier, men veldig koselig. Det samme gjør vi for far i huset på farsdag.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:37   #18
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsdag

Jeg synes det er koselig å "feire" slike dager, morsdag, farsdag, kvinnedag osv

Gjør ikke noe stort ut av det. Men det koster så lite å glede hverandre på slike dager.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:39   #19
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Jeg liker alle slike dager som gir meg en unnskyldning til å "feire" litt. Om det er et kort, en gave, en kake, eller rett og slett en ekstra god klem. Vi har ingen tradisjoner her i huset, men jeg prøver å gjøre litt ekstra stas på mannen på farsdag, og setter veldig stor pris på om han gjør det samme.

Mange par, oss inkludert, er litt for flinke til å glemme å sette pris på hverandre sånn i hverdagen. Da er det litt koselig med et par slike "reminder-dager" i året, syns jeg. Man MÅ jo ikke markere dagen, men det er en fin anledning for oss/de som vil.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:42   #20
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsdag

Jeg innførte datterdag i min barndom, tyder på at jeg er ganske glad i sånne dager ... Faren min husker den fortsatt.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no