Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du havnet på "riktig hylle"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 23:21   #41
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har ramla ned fra hylla, og aner ikke hvor jeg skal klatre opp igjen.

Passer perfekt på min situasjon! Men nå skal jeg bare være på mammahylla i ett år istedenfor, så får vi se hva 2009 bringer!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 23:29   #42
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Jeg sitter på en ganske morsom hylle. Problemet er at hyllen er isolert slik at spranget til andre hyller er så langt. Jeg vet nemlig ikke om jeg vil sitte på min hylle i all evighet.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 23:43   #43
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Jeg er utdannet innen reiseliv, men det ble med utdannelsen gitt.
Har jobbet flere år på kontor, og har utdannet meg mens jeg har jobbet. Ble ferdig nå i juni, fikk ny jobb i april, elsker det jeg holder på med, har gått opp 100 000 i lønn på 9 mnd, og har definitivt havnet på riktig hylle. Endelig! Har begynt på enda en utdannelse, og blir ferdig med den januar neste år. Etter det blir det et siste kurs, før jeg endelig kan kalle meg ferdig utdannet. Men da er jeg i alle fall på riktig sted.

Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 23:44   #44
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Ja til de grader.
Elsker jobben min og gleder meg til hver arbeidsdag og nye utfordringer.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 23:48   #45
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Tja.
jobber i helsevesenet og føler at det er veldig meg, emn samtidig kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å gjøre noe helt annet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 00:20   #46
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Jeg er også lærer på vgs og føler absolutt at jeg har kommet rett. Sosialt, utfordrende og lærerikt på alle mulige måter. Men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med livet mitt før jeg var 27 år. Heldigvis hadde jeg studert de rette fagene, nå mangler bare PPU, og det er jeg i gang med nå.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:26   #47
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Ja, jeg føler at jeg er på riktig sted nå.
Lenge var jeg ansatt et sted der jobben gikk på akkord med mine faglige og personlige overbevisninger, men nå er alt så meget bedre.

Jeg har en jobb med varierte arbeidsoppgaver, det er et spennende fagfelt, jobben er meningsfull (for meg, i alle fall) og jeg har gode og dyktige kollegaer.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:45   #48
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Har definitivt havnet på riktig hylle. Er veldig takknemlig for det. Problemet er at det blir litt vel mye jobb noen ganger, og siden jeg er et uhelbredelig ja-menneske, tar jeg på meg altfor mye, og bruker all ledig tid på å jobbe. Heldigvis er jobben morsom.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:58   #49
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg er også lærer på vgs og føler absolutt at jeg har kommet rett. Sosialt, utfordrende og lærerikt på alle mulige måter. Men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med livet mitt før jeg var 27 år. Heldigvis hadde jeg studert de rette fagene, nå mangler bare PPU, og det er jeg i gang med nå.

Samme her. Men jeg er ferdig med PPU nå, og trives egentlig veldig godt i VGS. Jeg er så heldig at jeg får være med på mye skoleutvikling også.

Tror alltid jeg kunne tenkt meg å undervise i flere fag da.

Har en utdanning sammensatt av Øk/adm, Informatikk, Matematikk, PPU + litt småtteri. Tilsammen 8 år som student, hvorav 3 år deltid. Underviser i matematikk og prosjekt til fordypning (medier og kommunikasjon) for øyeblikket.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:06   #50
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Ja, jeg trives godt med det jeg gjør. Jobber i et reklamebyrå og har en veldig variert arbeidsdag.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:09   #51
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Jeg er utdannet førskolelærer, og jobber som ped.leder i en 5-avdelings barnahage - dette er noe jeg stooortrives med!
Jeg tok grunnfag i sos.øk før jeg begynte på DMMH (førskolelærer), og synes det var ok interessant, men ikke noe jeg ville jobbe med på heltid liksom.
Er glad i mye ansvar og mye frihet - dette får jeg i min jobb.
Bra lønn derimot, får jeg IKKE

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:11   #52
Maud
Påskehore
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 24
Maud har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Det har tatt lang tid for meg å forstå hva jeg er verdt, så det er ikke lenge siden jeg begynte på min utdannelse. Hadde noen få fag fra vgs, og prøver å bygge videre på det. Men framtidsutsiktene jeg har valgt føles litt feil, men det er ikke noe problem å fortsette i den retningen, men heller ta av i svingen lenger framme

Maud er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:17   #53
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Jeg har byttet hylle en gang. Fra å jobbe i butikk, som avdelingsleder, til pleieyrket. Jeg trivdes godt i bitukkjobben men trives enda bedre innen pleie. Jeg er ikke på riktig hylle innen for helsesektoren. Jeg trives men kan ikke se for meg resten av mitt arbeidsliv i denne stillingenen. Jeg er hjelpepleier og tar akkurat nå et kurs som går over 1 1/2 år som heter fornyet demensomsorg, alderspsykiatri i praksis. Det er ikke helt meg. Jeg har veldig lyst til å ta sykepleierutdanning. Jeg håper at jeg klarer å få gjort i løpet av noen år.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:06   #54
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Jeg er i tvil-båsen om dagen. (På tvile-hylla??) Jeg er utdannet førskolelærer og har jobbet som pedleder i snart 9 år. Føler at jeg bruker all overskudd på jobb, og kommer hjem til mine egne tre barn og har fått nok unger. Er lei av å stange hodet i veggen i forhold til systemet, trangsynhet arbeidsoppgaver. Føler jeg blir pålagt mer og mer oppgaver jeg rett og slett ikke har lyst til, og som jeg føler ikke er endel av min jobb.

Men så er spørsmålet hva jeg skal blir når jeg blir stor da... I hodet mitt ser jeg bare for meg styrer-stilling, og det orker jeg hvertfall ikke.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no