Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva hadde dere gjort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-08, 10:22   #21
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hva hadde dere gjort?

Vanskelig sak. Jeg tror ikke du har så mye å stille opp med, men jeg ville i all fall forsøkt å gå tilbake. Du kan argumentere med at de på butikken fant fram dressen, og at du stolte på at det var riktig størrelse. Kanskje du vinner frem på at de husker deg, og på velvilje? De er jo tjent med å gi deg såpass service, og for dem er nok ikke den jakken så stort tap i seg selv. Jeg opplevde det samme med barnestøvletter, og de var brukt en hel dag før jeg oppdaget at det var feil størrelse. Jeg hadde til og med skrevet navn i dem. Men, jeg fikk levere dem tilbake, siden de selv hadde vært "involvert i hendelsen" ved å gi meg feil størrelse. Men, jeg vet jo at det var ren velvilje og service, jeg hadde jo egentlig ikke så mye å stille opp med. Deres fordel ble at jeg fortsatte å handle sko og støvler der, og snakket varmt om deres service

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 10:29   #22
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva hadde dere gjort?

Jeg ville prøvd... men ikke hatt særlig mye håp nei....
Utrolig kjipt da! Hadde nok blittt eitrende forbanna ja... Huff...

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 10:47   #23
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva hadde dere gjort?

Jeg ville gått dit en dag vedkommende var der som ga dere feil str. Jeg ville hatt med jakke og bukse, og sagt: husker du vi var her og skulle ha bukse og jakke i 10 år? (Så svarer hun sikkert ja) Og så forklarer du at når du skulle vaske jakka oppdaget du at det var str 8 år.

Det ville jeg prøvd iallefall,- så får du heller prøve å selge jakka og kjøpe ny, hvis ikke det går å bytte.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 11:59   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Nei det gjør de ikke!! Veldig ergelig når slik skjer altså!! Men jeg er enig med deg i at hun som jobber i butikken har et ansvar- du påpekte jo at han måtte ha str 10 år!
Dra til butikken med hele dressen og forklar helt ærlig og saklig hva som har skjedd. Det er da verdt et forsøk.

Hun har et ansvar i butikken ja, men mindre ansvar enn Misteri. Misteri kom ikke å hentet varene når hun skulle, det var første "glipp". Dama hentet feil str.."glipp 2". Misteri sjekket ikke.. "glipp 3". Misteri vasket jakken "glipp 4".
Går jo ann å prøve iom at hun kjenner de ansatte (fikk inntrykk av det), for da er sannsynligheten for at de husker deg stor.

Sier ikke dette for å være slem Misteri

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 12:26   #25
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva hadde dere gjort?

Det skader hvertfall ikke å prøve!! Og om det ikke går, så prøv å selge den, da blir det ikke reint tap. Grådig ergeligt!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 18:26   #26
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva hadde dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hun har et ansvar i butikken ja, men mindre ansvar enn Misteri. Misteri kom ikke å hentet varene når hun skulle, det var første "glipp". Dama hentet feil str.."glipp 2". Misteri sjekket ikke.. "glipp 3". Misteri vasket jakken "glipp 4".
Går jo ann å prøve iom at hun kjenner de ansatte (fikk inntrykk av det), for da er sannsynligheten for at de husker deg stor.

Sier ikke dette for å være slem Misteri

Du har helt rett, Joika! Men som nevnt tidligere i tråden så vil ikke tapet for butikken være nevneverdig stort, derfor må Misteri bruke de argumentene hun har.
Lykke til, Misteri! Håper det ordner seg!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no