Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 09:55   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

All den tid det er minimal sjanse for passivitet og overvekt hos mine barn uten trampoline, så risikerer jeg ikke alvorlige rygg- og nakkeskader.

Og det er jo helt lov?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:55   #42
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

De bråker da minst like mye på fotball-løkka, på sykkel eller når de bygger hytter. I alle fall de ungene som bor i denne gata.

Som sagt: sjikkli plagsomt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:56   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

All den tid det er minimal sjanse for passivitet og overvekt hos mine barn uten trampoline, så risikerer jeg ikke alvorlige rygg- og nakkeskader.

Men det er ditt valg og din vurdering. At andre vurderer tingene annerledes betyr ikke at de tar feil. Bevares!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:56   #44
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Dere som ikke lar ungene deres hoppe på trampoline, lar dere ungene klatre i trær?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:56   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Som sagt: sjikkli plagsomt.

Barn skal i alle fall ikke høres. Det skulle tatt seg ut.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:59   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Det er jo utrolig mange trampolineskader (og tildels alvorlige) som skjer hvert eneste år! Å sammenligne disse med langtidsskadene overvektige barn kan få, blir jo litt merkelig. Argumenet med at man har hatt trampoline så og så lenge uten skader, er vel heller ikke helt solid.
("Mine barn har sittet uten sikkerhetsbelte i åtte år nå, det har gått kjempefint!" )

Man tar jo en kalkulert risiko hvis man lar barna hoppe på trampoline. Det er god trim, og det går mest sannsynlig bra, men risikabelt er det. Helt klart. Vi har ikke trampoline fordi jeg vet hvilke skader hoppingen kan forårsake, men barna mine har fått hoppe av og til. (På andre sine trampoliner.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:00   #47
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg syns det er veldig bra at min "langt over normalt aktive" 9 åring får hoppe på trampolina for å få ut enda mer energi. Ingen av mine unger er i faresonen for overvekt (på grensen til undervektige som et par av de er), men jeg trodde da ærlig talt ikke det var grunnen til at folk velger å la ungene få trampoline.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:00   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Selvsagt vurderer man tingene opp mot hverandre, rine. Fordi om man har trampoline betyr det da ikke at man er hjernedød og ute av stand til å se det store bildet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:02   #49
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Selvsagt vurderer man tingene opp mot hverandre, rine. Fordi om man har trampoline betyr det da ikke at man er hjernedød og ute av stand til å se det store bildet.

Du har nok misforstått, selvsagt er man hjernedød hvis man lar ungene få trampoline.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:02   #50
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og det er jo helt lov?

Det er det som er det fine.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Men det er ditt valg og din vurdering. At andre vurderer tingene annerledes betyr ikke at de tar feil. Bevares!

Nei, men man bør være klar over hvor lett det er å skade seg for resten av livet på trampoline. Min mann som jobber i bransjen sier at det er veldig alvorlige skader og mye verre enn feks vanlige fall/fall fra trær.

Jeg tror jeg ville følt litt bitterhet om jeg skadet meg alvorlig med redusert livskvalitet som resultat, fordi foreldrene mine ikke tenkte over hvor farlig det var. Man skal være litt redd for ungene sine, uten at det betyr å pakke dem inn i vatt.

Og ja, mine barn får katre, gå i fjellet og hoppe i høyet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:04   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er det som er det fine.

Nei, men man bør være klar over hvor lett det er å skade seg for resten av livet på trampoline. Min mann som jobber i bransjen sier at det er veldig alvorlige skader og mye verre enn feks vanlige fall/fall fra trær.

Jeg tror jeg ville følt litt bitterhet om jeg skadet meg alvorlig med redusert livskvalitet som resultat, fordi foreldrene mine ikke tenkte over hvor farlig det var. Man skal være litt redd for ungene sine, uten at det betyr å pakke dem inn i vatt.

Og ja, mine barn får katre, gå i fjellet og hoppe i høyet.

Selvsagt vet jeg det. Hva tar du meg for? At vi har tatt andre valg enn dere betyr da ikke at vi ikke vet om og har vurdert konsekvensene. *teskje*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:08   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men hvilke skader dreier det seg mest om da? Nett (på innsiden) forebygger vel skader ganske drastisk? Og som Guniss sier så er det vel også mange som skader seg på vei inn og ut av rampolinen? De tilfellene jeg har lest om har vært på trampoliner uten nett, der ungene har hoppet rett ut og ned på bakken, feks.


Jeg spør igjen. Kommer ikke mange av disse skadene av mangel på sikkerhetsnett, feks? I så fall blir det jo litt meningsløst å disse trampoliner der man har sikret den med nett. På innsiden, selvsagt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:09   #53
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg spør igjen. Kommer ikke mange av disse skadene av mangel på sikkerhetsnett, feks? I så fall blir det jo litt meningsløst å disse trampoliner der man har sikret den med nett. På innsiden, selvsagt.

Forsøk på salto kan skade nakken ganske bra. Hopper de flere samtidig så kan det også føre til skader hvis de treffer hverandre, eller en får svikt pga at de hopper ulikt.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:13   #54
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Du har nok misforstått, selvsagt er man hjernedød hvis man lar ungene få trampoline.

Er det noe i veien med deg? Kan ikke folk ha en annen grunngitt mening enn deg, uten at du tyr til tyttebær og såre sarkasmer?

Vi har ikke trampoline og mannen kjører ikke motorsykkel fordi risikoen etter vår mening blir større enn moroa. Derimot er vi positive til klatring, (med hjelm, tau og sikring, vi er slike feiginger), fallskjermhopping, brevandring og en rekke andre ting der det også er en viss risiko.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:22   #55
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Selvsagt vurderer man tingene opp mot hverandre, rine. Fordi om man har trampoline betyr det da ikke at man er hjernedød og ute av stand til å se det store bildet.

Helt enig. Og jeg er veldig klar over risikoen.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei, men man bør være klar over hvor lett det er å skade seg for resten av livet på trampoline. Min mann som jobber i bransjen sier at det er veldig alvorlige skader og mye verre enn feks vanlige fall/fall fra trær.

Jeg tror jeg ville følt litt bitterhet om jeg skadet meg alvorlig med redusert livskvalitet som resultat, fordi foreldrene mine ikke tenkte over hvor farlig det var. Man skal være litt redd for ungene sine, uten at det betyr å pakke dem inn i vatt.

Jeg tror man vurderer veldig forskjellig, Mim. Flere av kollegaene til mannen din har trampoliner i hagen og etter 9 år i helsebransjen er jeg veldig klar over at barn kan skade seg på trampoliner. Kun en og en om gangen, sikkerhetsnett og strenge regler forebygger mye.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:23   #56
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi kjører forresten motorsykkel også. (Med sikkerhetsutsyr og gul vest, men ja: mer utsatt for ulykker.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:27   #57
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Er det noe i veien med deg? Kan ikke folk ha en annen grunngitt mening enn deg, uten at du tyr til tyttebær og såre sarkasmer?

Vi har ikke trampoline og mannen kjører ikke motorsykkel fordi risikoen etter vår mening blir større enn moroa. Derimot er vi positive til klatring, (med hjelm, tau og sikring, vi er slike feiginger), fallskjermhopping, brevandring og en rekke andre ting der det også er en viss risiko.

Ingenting i veien med meg, men når du først drar det ned på dette nivået så kan jeg vel stille deg det samme spørsmålet? Du hinter ganske bra om at folk som har trampoline ikke har tenkt over konsekvensene det kan ha, du kommer også med hint om at unger som har det ikke er aktive på andre måter osv.

Selvføglelig respekterer jeg at andre ikke har trampoline og jeg skjønner godt argumentasjonen til de fleste, men du viser tydelig at du ser ned på de som har det. Der er forskjellen. Du er den eneste i denne tråden som fortjente en rød en.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:29   #58
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi skal få oss trampoline, men ikke i år.
Vi skal grave ned trampolinen, og kommer til å ha strenge regler.
De fleste naboene er 50+, så tror ikke de kommer til å innvadere hagen vår for å hoppe.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:31   #59
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har diger trampoline i diger hage, med nett. Den brukes MYE, også av meg sammen med ungene. Skader så langt: Ymse mindre forstuinger, tråkking/dunking på hverandre, skrubbing mot duken og 1 stk neseblod. Antall skader omtrent som ved sykling, sparkesykling, rollerblades, men totalt sett mindre blod. Støynivået er generelt lavt. Trampolina brukes også til piknik, soling, leking med dokker etc.

Jeg kjører for øvrig motorsykkel og raske biler også, så sant jeg har tilgang.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:37   #60
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Selvsagt vurderer man tingene opp mot hverandre, rine. Fordi om man har trampoline betyr det da ikke at man er hjernedød og ute av stand til å se det store bildet.

Høh? Jeg kom da vel ikke med antydninger om hjernedød? I det hele tatt var det innlegget rimelig nøytralt og rundt i kantene for å være meg.

Jeg snakket om å ta kalkulerte risikoer. Det gjør vi jo veldig ofte, både når det gjelder selv og barna våre. Jeg har ingen " tanker" om de som lar barna sine hoppe på trampoline, skjønner ikke hvor du fikk det fra?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
trampoline


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no