Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-20, 10:34   #61
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Takk!

Jeg holder på med min fjerde skje. Ante ikke at det var midtlivskrise før jeg så det her. Fnis.

Men visste du at det var hipster-trend? Det ante ikke jeg, det er lenge siden jeg har hatt kontakt med min ene venninne som alltid er på høyden av disse. Hun er trolig alt for opptatt med spikking til å snakke med meg. Jeg gleder meg til å se bilde av resultatet, spikking høres gøy ut. Jeg har foreløpig ikke kommet lenger en pølsepinner, men hvem vet ... Heller spikking enn strikking.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-20, 12:35   #62
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Siden du nevner spikking og strikking....
https://www.nord24.no/her-spikker-he...ng/s/5-32-9727
Hvis det er trendy, så kanskje det er blitt mer aksept for spikking på møter? Prøv!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-20, 16:55   #63
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du er vel noe eldre enn meg, så ikke så rart du har kommet hodt i gang.

Hæ? Eg trudde du var eldre enn meg!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-20, 17:32   #64
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men visste du at det var hipster-trend? Det ante ikke jeg, det er lenge siden jeg har hatt kontakt med min ene venninne som alltid er på høyden av disse. Hun er trolig alt for opptatt med spikking til å snakke med meg. Jeg gleder meg til å se bilde av resultatet, spikking høres gøy ut. Jeg har foreløpig ikke kommet lenger en pølsepinner, men hvem vet ... Heller spikking enn strikking.

Jeg har fulgt en skjemaker i USA i mange år, men ante ikke at det var hipt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no