Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-20, 13:20   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

Jeg er på jakt etter en behagelig og pen hjemmebukse. Helst svart, og med flatterende snitt. Og elastisk liv slik at den er behagelig på hjemmekontoret, men at jeg ikke trenger å skjemmes om noen ser meg i den.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-20, 13:36   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

https://villoid.no/products/milano-black


Camilla Phil har mye fint og behagelig synes jeg :Jupp:

Rituals har også mye fint, Lounge kolleksjonen er ikke så treningsaktige

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-20, 21:54   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

Datter har denne fra Cubus, og den er veldig pen og flatterende på og ikke minst veldig god å ha på seg i følge henne.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-20, 01:00   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

Takk for forslag, begge to!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-20, 00:05   #5
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

JEg har en tidligere variant av denne fra Only: https://www.only.com/no/no/on/damemo...921_CastorGray



Min er svart. Den har hatt snøring i, men jeg har dratt ut den. Den er ledig i passformen men allikevel veldig grei.Den holder seg fint og det blir ikke "knær" i den.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-20, 00:10   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

jeg trodde dette var en litt eldre tråd, for jeg skulle inn og si hva jeg kjøpte etter forrige tipsetråd, som lød omtrent identisk.

Jeg kjøpte Mileybuksa på salg. Merke 2nd One. Varianten med snøring og stikklommer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-20, 00:34   #7
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.345
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Datter har denne fra Cubus, og den er veldig pen og flatterende på og ikke minst veldig god å ha på seg i følge henne.

Denne har jeg også. Jeg abbonnerer faktisk på den. Har den i flere farger, etterhvert som de kommer. Nydelig plagg å ha på seg!

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-20, 13:16   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den fineste kosebuksa/yogapants/hjemmekontorbuksa?

Det var en tråd til, ja!

For andre med samme behov, så er link til den andre tråden her: http://www.foreldreportalen.no/forum...ighlight=bukse

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no