Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hva gjør dere med bildene?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-20, 15:19   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hva gjør dere med bildene?

Jeg har likt å fotografere helt siden jeg kjøpte mitt første speilreflekskamera da jeg var 9. Men nå som alt er digitalt blir bildene stort sett bare lagret i mapper på PCen. Hva gjør dere andre hobbyfotografer med bildene deres?

Jeg har ikke mye ledig veggplass så det er begrenset hvor mye jeg kan henge opp hjemme.
Jeg har vurdert å kjøpe en eller annen fotoprinter sånn at jeg kan lage album. Kan jo alltids bestille prints i nettbutikk, eller den lokale fotobutikken, men det blir litt mer jobb synes jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 15:42   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.622
Blogginnlegg: 212
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med bildene?

Jeg har dem digitalt og ser over dem jevnlig (og poster noen på Insta. ). Nå er jeg i gang med et prosjekt hvor jeg skal ha en collage på stueveggen også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 15:47   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere med bildene?

Jeg legger av og til ut bilder på familiesidene våre, men de er kun tilgjengelig lokalt. Jeg skal sjekke passordbaserte nettsider, type styrerommet o.l., og flytte det dit.

Det jeg mangler og som du også burde gjøre frukt, er å finne et godt program for å tagge, sånn at jeg senere kan søke f.x. på "juletreplukking" og finne de aktuelle.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 16:14   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.344
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør dere med bildene?

Lager fotobok innimellom. For sjelden, skulle ønske jeg fikk ånden over meg oftrrr. Bestiller av og til noen på fotobutikk til å ha på kjøleskapet eller ungene har på sine oppslagstavler. I vinter bestilte jeg fysiske bilder og skulle lage album. Jeg har hentet alt utstyret opp fra kjelleren, så foreløpig har det bare generert mer rot.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 16:47   #5
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør dere med bildene?

En fotobok per år

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no