Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Fotobok med utgangspunkt i bilder på iPhone?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-19, 13:09   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.976
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotobok med utgangspunkt i bilder på iPhone?

Jeg skulle gjerne litt lettvint lagd en fotobok med utgangspunkt i bilder jeg har på telefonen. Jeg har gjort det før, men klarte da ikke legge på tekst i etterkant. Noen som har erfaring med et program/leverandør som er relativt enkelt i bruk?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 16:17   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotobok med utgangspunkt i bilder på iPhone?

Henger meg på denne! Har masse bilder i iCloud og vil lage en fotobok med program som har en god integrasjon med det, sånn som iPhoto hadde før i tiden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 16:29   #3
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fotobok med utgangspunkt i bilder på iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Henger meg på denne! Har masse bilder i iCloud og vil lage en fotobok med program som har en god integrasjon med det, sånn som iPhoto hadde før i tiden.

Ja, hva har skjedd med iPhoto?! Jeg lager alltid fotobøkene mine med CEWE /japan foto, men etter at jeg oppdaterte macen til Mojave, forsvant iPhoto og nå har jeg kun "Bilder", hvilket nekter å la meg laste bildene inn i CEWE sitt program. Ligger ikke bildene mine på macen lenger? Kun i iCloud? *frustrert*

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no