Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har dere landet årets sommerferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-19, 01:35   #101
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Ja, vi gjentar forårets suksess med å kjøre til Utne og skal tilbringe 14 dager sammen med en studievenninne og hennes datter. Det blir utflukter og kanskje en fjelltur. Så blir det en tur til hjemstedet mitt for å besøke familie.

Når guttene drar til sin far, skal jeg mest sannsynlig til Danmark for å være sammen med kjæresten i noen uker. Vi har et ønske og en plan om å dra en tur til Belgia, men det er ikke spikra enda.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 08:27   #102
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Ja, vi gjentar forårets suksess med å kjøre til Utne og skal tilbringe 14 dager sammen med en studievenninne og hennes datter. Det blir utflukter og kanskje en fjelltur. Så blir det en tur til hjemstedet mitt for å besøke familie.

Når guttene drar til sin far, skal jeg mest sannsynlig til Danmark for å være sammen med kjæresten i noen uker. Vi har et ønske og en plan om å dra en tur til Belgia, men det er ikke spikra enda.

Utne er så fint!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 09:54   #103
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Jepp, årets sommerferie er landet:

I juni: Et par-tre dager ferie/fleksing for å være dagmamma til barnebarnet.

I juli: Tog til Trondheim og en dag eller noe der, før vi toger videre til Fauske. Derfra tar vi buss til Narvik, men hopper av hos Onkel. En dag eller to senere busser vi til Harstad og skal ta hurtigbåten derfra til Tromsø. Om vi blir i Tromsø en dag eller to er åpent, men derfra skal vi i hvert fall ta hurtigbåten til Arnøya. Etter en stund kommer Mellomste oppover med barnebarnet og returnerer etter noen dager for å jobbe. Vi tar med oss Gullet på fly sørover i slutten av juli. Kanskje vi får gjort noe baderomsplanlegging der oppe også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 11:35   #104
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi er på Kreta annenhver år siden vi har tilgang på gratis bolig der, og hvert eneste år er det folk der som vi kjenner og kan henge med. Det er en populær ferieøy.

Åh. Da må jeg avbestille neste års tur, da. Hadde akkurat..

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 11:39   #105
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Ja, vi skal drøye to uker til England med tog litt rundt omkring. Har vært så lite rundt i landet, enda så mange ganger vi har vært i London, så det ser jeg frem til. Det blir en snartur innom Wales også (fordi vi plutselig hadde noen konsertbilletter), og dermed tror jeg vi denne gangen dropper Skottland, som var den opprinnelige planen min. Nå blir det start i London og hjemtur fra Manchester, og så skal vi antagelig innom York, Leeds, Liverpool og Blackpool, i tillegg til altså Caerphilly i Wales.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 12:05   #106
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Skal på nokså utagerende tur til Japan, knappe to uker, en slags Japan in a nutshell-tur, Tokyo, Hakone, Hiroshima, Kyoto. Og så litt tid hjemme før og etter, mulig et par dager med fjelltur etter vi er hjemme.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 13:20   #107
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Lavterskel-ferie her i år etter ekstravagansa i fjor. Vi voksne skal ei drøy uke til Frankrike i mai/juni og ellers blir det NC, Oslotur og hytteliv.

Lavterskel.

Min hjemmeferie er da lavterskel-minus.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 13:57   #108
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Lavterskel.

Min hjemmeferie er da lavterskel-minus.

I vårt miljø føles det som lavterskel. Eg er vant med at folk er på minimum en utenlandsferie med heile familien kvart år. Eg har aldri gjort med mine men er dessverre blitt prega ser eg

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 14:03   #109
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Lavterskel.

Min hjemmeferie er da lavterskel-minus.

Jeg har samme definisjon av lavterskel som deg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 14:04   #110
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Jeg leste NY i Tussa sitt innlegg, og må innrømme at jeg lurte på om hun skjønte ordet lavterskel. NC er jeg enig i at inngår i begrepet.

Jentene våre kommer ikke til å spille mot hverandre i år heller, Tussa. Vi har måttet slå oss sammen med årgangen over, og skal spille i J15.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 14:05   #111
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg leste NY i Tussa sitt innlegg, og må innrømme at jeg lurte på om hun skjønte ordet lavterskel. NC er jeg enig i at inngår i begrepet.

Jentene våre kommer ikke til å spille mot hverandre i år heller, Tussa. Vi har måttet slå oss sammen med årgangen over, og skal spille i J15.

Kunne spilt mot oss mao, men vi skal til Dana i stedet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 14:10   #112
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg leste NY i Tussa sitt innlegg, og må innrømme at jeg lurte på om hun skjønte ordet lavterskel. NC er jeg enig i at inngår i begrepet.

Jentene våre kommer ikke til å spille mot hverandre i år heller, Tussa. Vi har måttet slå oss sammen med årgangen over, og skal spille i J15.

Om NC inngår i begrepet kommer vel an på hvor man bor. Lavterskel tenker jeg er turer i nærområdet eller det å være hjemme i ferien. Men det sier seg selv at om man er vant til å reise ut av landet i ferien, så vil muligens en sånn ferie være lavterskel.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 14:20   #113
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Tidligere kunne vi gå til Ekebergsletta, men nå må jeg faktisk ta både t-bane og buss. Allikevel relativt lavterskel i min bok.

Tussa bor lenger unna, men jeg synes fremdeles det går inn i kategori lavterskel å dra på cup i eget land selv om det inkluderer overnatting. Men jeg er ganske bortskjemt med å reise langt i feriene mine (siden jeg er gift med en fyr som knapt har tilbragt en eneste feriedag hjemme i løpet av de 17 årene vi har kjent hverandre).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 14:41   #114
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Tidligere kunne vi gå til Ekebergsletta, men nå må jeg faktisk ta både t-bane og buss. Allikevel relativt lavterskel i min bok.

Tussa bor lenger unna, men jeg synes fremdeles det går inn i kategori lavterskel å dra på cup i eget land selv om det inkluderer overnatting. Men jeg er ganske bortskjemt med å reise langt i feriene mine (siden jeg er gift med en fyr som knapt har tilbragt en eneste feriedag hjemme i løpet av de 17 årene vi har kjent hverandre).

Det er nettopp det det handler om, hva man er vant til. For meg er ikke Osloferie lavterskel, det koster (for meg) mye penger.



Og selvsagt er det lavterskel å ta t-bane og buss, det er ikke relativt lavterskel, det er lavterskel.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 14:57   #115
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Tidligere kunne vi gå til Ekebergsletta, men nå må jeg faktisk ta både t-bane og buss. Allikevel relativt lavterskel i min bok.

Tussa bor lenger unna, men jeg synes fremdeles det går inn i kategori lavterskel å dra på cup i eget land selv om det inkluderer overnatting. Men jeg er ganske bortskjemt med å reise langt i feriene mine (siden jeg er gift med en fyr som knapt har tilbragt en eneste feriedag hjemme i løpet av de 17 årene vi har kjent hverandre).

Eg burde sikkert formulert meg annaleis men det er mykje "skal berre på NC i ferien"-snakk rundt meg. Eg skulle gjerne prioritert utenlandsferie med ungane i år men det blir det ikkje, derav lavterskel for vår del.

Vi skal forresten ha 2 7-arlag i år i J13/14. Ganske spent på det, hadde håpa vi skulle reise med eit 11-arlag.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 15:14   #116
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Utne er så fint!

Ja, det er flott. Bortsett fra de smaaaale veiene så er det det perfekte stedet å feriere med barn på. I år skal jeg plukke moreller og ha med meg hjem.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 15:28   #117
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Jeg er nok i motsatt ende av skalaen med Tjorven, for jeg synes ikke reise innenlands kan kalles lavterskel. Men vi har tatt et veldig bevisst valg om å ikke fly med mindre det ikke kan unngås, og dermed har vi ikke reist spesielt langt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 15:30   #118
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kunne spilt mot oss mao, men vi skal til Dana i stedet.

DETTE innlegget trengte jeg før jeg tok hva NC var... *ikke i den bobla*

Har ikke unger i det opplegget der, han som skulle spilt på G11 har sluttet så da har vi J8 og de drar ikke til Oslo nei

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 15:49   #119
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

DETTE innlegget trengte jeg før jeg tok hva NC var... *ikke i den bobla*

Har ikke unger i det opplegget der, han som skulle spilt på G11 har sluttet så da har vi J8 og de drar ikke til Oslo nei

Jeg tok det heller ikke. Prøvde å google og fikk opp North Carolina og regnet med at det ikke var det siden det skulle være lavterskel.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-19, 16:13   #120
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Norway Cup er selvfølgelig kun lavterskel for de som a) har råd til avgiftene som følger med, b) har råd til ekstrakostnadene som følger med (mat/utstyr/tivoli/bladibla) og c) bor i Oslo.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no