Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Det stille barnet

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-13, 18:25   #21
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det stille barnet

Alle fortjener gode vener, forferdeleg sårt når nokon ikkje har det. Håper barnet snart får ein god ven.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 08:46   #22
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Det stille barnet


Vakkert skrevet var det

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 10:49   #23
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det stille barnet

Utrolig godt skrevet. Og et viktig tema som det ikke snakkes og skrives så mye om. En utrolig klok mor, og og en sønn som høres spennende og nydelig ut. Jeg håper han finner sin plass etterhvert. Og at moren ikke slutter å kjempe for sønnen sin.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 19:31   #24
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Det stille barnet

Vakkert skrevet, og ett viktig tema!

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 19:35   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det stille barnet

Jeg har gåsehud, vakkert og sårt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-13, 11:42   #26
NonStop
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 3
NonStop har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Det stille barnet

Takk for mange fine og støttende ord *klem

NonStop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-13, 15:47   #27
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.112
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det stille barnet

Åh, så sårt. Jeg håper inderlig han finner en venn, eller at en venn finner ham.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-13, 19:30   #28
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det stille barnet

Mange klemmer til barnet ditt, og til deg. Jeg forstår hva du forteller, og det er vanskelig å løse. Håper han finner sin bestevenn en dag.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-13, 20:31   #29
_TS_
Nybegynner
 
_TS_ sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 7
_TS_ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Det stille barnet

Fint innlegg!

Jammen har vi ikke stort ansvar som foreldre for å hjelpe våre barn til å være gode venner og lære de å se alle i miljøet rundt seg og ikke bare de som tar mye plass og er lette å se. Dette har jeg tenkt mye på med mine fire barn. Jeg vet ikke om jeg har lykkes helt i min farsrolle på det området, men jeg har virkelig prøvd! Det finnes slike stille, usynlige barn i alle klasser og alle miljø, også der mine barn har ferdes. Barn må oppfordres og læres til å se alle og det er vårt ansvar som foreldre å hjelpe barna våre med dette.

_TS_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no