Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-15, 09:59   #1
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Utrop

Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Det er sjeldent noe treffer meg som dette bildet.
En 3år gammel gutt blir skylt i land i Tyrkia, etter en desperat handling fra foreldrene.
Bildet får tale for seg selv, og jeg avslutter med oppfordring om å støtte flyktninghjelpen. Ved å sende FLUKT til 2454 bidrar du med 200kr.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Dod_gutt_strand.jpg (154,2 KB, 128 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!

Sist redigert av Bamsemums : 03-09-15 kl 10:14.
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 10:09   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Ja, bildet er sterkt, men jeg tenker litt på foreldrene til dette barnet som risikerer å møte på bilde av det døde barnet sitt igjen og igjen, hver gang de går inn i sosiale media, uten forvarsel, delt av vilt fremmede. Sjangsen er vel liten for at de kommer til å melde seg inn på foreldreportalen akkurat, men jeg synes ikke man trenger å spre det unødvendig.

Men ja, det er en forferdelig tragedie, og det er vanskelig å vite hvilken ende man skal begynne i for å hjelpe. Jeg har sendt meldinga til flyktningehjelpen, men det føles liksom så tamt. Det minste vi kan gjøre er i alle fall å ta imot dem som klarer å komme seg hit, og sørge for at de skal slippe å lide mer. Selv om det skulle bety at vi selv må ofre noe av våre goder.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 10:13   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Kanskje du kan ta det vekk fra selve innlegget, og bare la det ligge som vedlegg? Går det an?

Jeg er ikke udelt positiv til deling av sånne bilder, det er jo noe med respekten for dette barnet og hans familie.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 10:21   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Det er familien jeg også tenker på, hvis de må møte bildet overalt. Det er selvsagt sterkt for meg å se bildet også, men det er ikke grunn nok til at jeg ikke skal se det, det er jo bare peanuts i forhold til hva de det gjelder må gå igjennom av traumer.

Men jeg mente ikke å ta fokuset vekk fra budskapet i innlegget - at vi må hjelpe flyktningene, med å starte debatt om deling av bilder av andres døde barn i sosiale media. Vi kan heller ta det i en annen tråd.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 10:34   #5
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, bildet er sterkt, men jeg tenker litt på foreldrene til dette barnet som risikerer å møte på bilde av det døde barnet sitt igjen og igjen, hver gang de går inn i sosiale media, uten forvarsel, delt av vilt fremmede. Sjangsen er vel liten for at de kommer til å melde seg inn på foreldreportalen akkurat, men jeg synes ikke man trenger å spre det unødvendig.

Men ja, det er en forferdelig tragedie, og det er vanskelig å vite hvilken ende man skal begynne i for å hjelpe. Jeg har sendt meldinga til flyktningehjelpen, men det føles liksom så tamt. Det minste vi kan gjøre er i alle fall å ta imot dem som klarer å komme seg hit, og sørge for at de skal slippe å lide mer. Selv om det skulle bety at vi selv må ofre noe av våre goder.

Den sjansen er vel relativt liten ja. Derfor vil jeg ikke kalle det ''unødvendig deling'', om det resulterer i støtte til flyktinghjelpen.


Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kanskje du kan ta det vekk fra selve innlegget, og bare la det ligge som vedlegg? Går det an?

Nå ligger det bare som miniatyrbilde.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 10:39   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Den sjansen er vel relativt liten ja. Derfor vil jeg ikke kalle det ''unødvendig deling'', om det resulterer i støtte til flyktinghjelpen.

Nei, med "unødvendig" mener jeg utover dette forumet, som på facebook (har sett det samme bildet der også nemlig, i tillegg til bilder av mange flere døde barn som er lett identifiserbare). jeg reagerer litt på at de deles så ukritisk.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 10:44   #7
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nei, med "unødvendig" mener jeg utover dette forumet, som på facebook (har sett det samme bildet der også nemlig, i tillegg til bilder av mange flere døde barn som er lett identifiserbare). jeg reagerer litt på at de deles så ukritisk.

Det skjønner jeg du reagerer på.
Gutten er nå identifisert. Nettavisen har brukt nærbilder av gutten, så dere er nå advart... :/

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 12:10   #8
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Forrige uke var media veldig opptatte av å beskytte de døde barna pga av overnevnte. Denne uken selger ikke overfylte båter og de har nå begynt å trykke bilder av døde barn skylt i land på fremmed strand.

Jeg blir provosert hinsides all fornuft. Hvor ble det av respekten?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 12:20   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Jeg tror det er litt viktig å vise jeg. Det er sånn det er, vi må rett og slett deale med det. Vi er nødt til å være medmennesker. Og jeg tror og vet at slike bilder påvirker folk. Har nok av Facebookvenner som diskuterer hvor redde de er for at vi skal slippe inn for mange "parasitter". De trenger å innse realitetene.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 15:18   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tror det er litt viktig å vise jeg. Det er sånn det er, vi må rett og slett deale med det. Vi er nødt til å være medmennesker. Og jeg tror og vet at slike bilder påvirker folk. Har nok av Facebookvenner som diskuterer hvor redde de er for at vi skal slippe inn for mange "parasitter". De trenger å innse realitetene.

Det står i avisa at berre pappaen til guten overlevde. Eg tenkjer også litt at råskapen i det som skjer no, må komme fram.
Men det å vise eit barn på den måten, er nok det sterkaste verkemiddel som finst. Så eg kjenner eg er usikker på kva eg eigentleg meiner.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 15:37   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tror det er litt viktig å vise jeg. Det er sånn det er, vi må rett og slett deale med det. Vi er nødt til å være medmennesker. Og jeg tror og vet at slike bilder påvirker folk. Har nok av Facebookvenner som diskuterer hvor redde de er for at vi skal slippe inn for mange "parasitter". De trenger å innse realitetene.

Jeg tenker at vi som bryr oss, vi klarer å forestille oss dette selv. Bildene av de som overlever er sterke nok. De som trekker på skuldrene, klarer fint å lukke nettleseren sin og tenke "Jaja, vi burde hjulpet dem der de var..." akkuat som før. Dessverre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 15:42   #12
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

"Stopp opp og forestill deg at dette er ditt barn" stod det over bildet på en av nettavisene.

Jeg synes det er kvalmende unødvendig, og langt over streken.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 18:13   #13
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Min toåring sover ofte slik, og bildet traff meg veldig. Jeg er usikker på hva jeg synes om virkemiddelet, men jeg tror det har fått mange til å åpne øynene.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 19:38   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

I don't care. Det er så jævlig at hensikten helliget midlet. Alt som kan få folk til å reagere og handle trumfer personvern og fintføleri. Sorry. Hulk.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 19:42   #15
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Jeg har grått mange ganger i dag etter å ha sett det i dag tidlig. Jeg greier ikke å se forbi det jævlige å irritere meg over noe som helst. Jeg ser bare nettopp mitt barn. At det kunne vært mitt barn. Og jeg kjenner det så fysisk på kroppen. Jeg føler meg hjelpeløs, klemmer hardt på ungene mine og har gitt mer penger. Men jeg vil gjøre mer!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 20:01   #16
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

I don't care. Det er så jævlig at hensikten helliget midlet. Alt som kan få folk til å reagere og handle trumfer personvern og fintføleri. Sorry. Hulk.

Jepp!

Hvordan kan hjertet ikke briste. Jeg har vist mine barn dette i dag, vi har snakket masse om flyktningene fra Syria i dag.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 20:50   #17
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Jeg tror dessverre slike bilder må til for å vekke en del av oss, selv om jeg kjenner sterkt på at det ikke er uproblematisk mht personvern.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 22:18   #18
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Har nettopp slettet "venner" på Facebook som skriker at de ikke er interessert i å se døde barn når de er på Facebook for å kose seg. De vil ha seg frabedt å få servert lik til lunsj og middag.
Jeg sendte dem en privat melding der jeg takket for at de fikk åpnet øynene mine. At jeg nå fikk se dem som de selvsentrerte og kalde menneskene de var. Takk for "vennskapet". Og borte fra lista mi var dem.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 22:22   #19
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Må også få sagt at det smerter så inderlig å se disse bildene, og jeg sletter ikke venner fordi de ikke klarer å se på dem.
Det er de som slenger med leppa, og som helst bare vil se rosa kaniner og sitater omringet av engler og roser som får meg sint.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 22:40   #20
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Hm. Dagens bilde var sterkt og jævlig og i det hele tatt, og jeg klarer ikke se det uten å få tårer i øynene og intenst behov for å knuseklemme mine unger og aldri slippe dem igjen. MEN her om dagen ba røde kors danmark om at man ikke skulle publisere bilder av gjenkjenbare døde barn, etter at det hadde florert innlegg med bilder av fire døde barn. Og jeg tror at de fleste som har reagert negativt på bilder og bedt folk droppe å poste bilder av døde barn har reagert på disse fire bildene som ble lagt ut her om dagen og ikke dagens bilde.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no