Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Wish - noen erfaringer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-17, 23:16   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Wish - noen erfaringer?

Har noen her brukt den netthandelsiden Wish?
Er det litt sånn eBay over det? Er det ok?
Jeg har funnet litt der til en BILLIG penge, som jeg kunne tenkt meg, men tør liksom ikke hive meg ut der før jeg vet andres erfaring...

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-17, 23:19   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Ja, styr unna!

Jeg gikk på en liten smell der. Skulle bare inn og se, og plutselig hadde jeg handlet for 700 kroner! Dog skal det sies at det strømmet på med små pakker i postkassa de neste ukene, så det funket jo.

Jeg bestilte en del klær, og noe av det var ok kvalitet, mens noe var skikkelig billig ræl. Størrelsene er også annerledes, du må bestille mange størrelser større enn du bruker i Norge.

Men, Wish funket, pakkene kom mye tidligere enn angitt da jeg bestilte og jeg fikk det jeg forventet (som ikke var så mye). Noen av pakkene måtte hentes på postkontoret og signeres ut, det var litt irriterende.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-17, 23:19   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Det er litt sånn ebay

De er greie med å refundere penger om noe ikek kommer eller er ødelagt, sånn uten å mukke om en klager.

Men altså, grenser for hvor mye kvaliet en får for 9 kroner pluss 9 kr i frakt liksom. Litt vesentlig å sjekke frakt når en er vant til ebay, for på wish er det på frakt de tjener penger virker det som. Varen er gratis, men koster 48 kroner å få tilsendt. og ja, skal du ha to så koster den andre OGSÅ 48 kr i frakt. Selv om de ligger i samme konvolutt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-17, 23:22   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Og ja, alt kommer før angitt tid. Det er ene eneste pakke som ikek har kommet før, og den kom ikke før etter erstatningspakken kom. Ellers så står det at ting skal komme innen 30, juli på det som kom i dag liksom. Det angis særdeles lang leveringstid, og nesten alle har positiv omtale på "kom før tiden"

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-17, 23:30   #5
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Jeg skal ikke ha klær da... Har funnet noe sengetøy jeg likte bl.a. Det er klart at kvaliteten er så som så, men dette var sengetepper og putetrekk (til pynteputer) så det er begrenset hvor mye jeg sliter på det.
Jeg forstår dog utsagnet 'styr unna'. Det er mye kjekt der...

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 00:10   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Handlet mye småting derfra. Kommer i en og en konvolutt gjerne. Det som er kjent med wish er at en kan velge klarna faktura på mail uten noe fakturagebyr og det er såpass lang betalingsfrist at alle varene er mottatt før faktura forfaller. Og jeg trenger ikke legge igjen kort info noe sted da med faktura.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 00:35   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Bare bestilt veldig billige spinnere. Guttene har vært fornøyde med dem.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 11:28   #8
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Jeg har kjøpt endel der, dill og dall.
Blant annet har jeg kjøpt drikkeflasker der.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 11:45   #9
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Mobildeksel har vi bestillt, helt ok.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 12:41   #10
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Vi har bestilt mobildeksel og spinnere derfra, det tok en god stund før pakkene kom, men ellers ok.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 13:33   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Når du bestiller så står det ca. leveringsdato i et tidsrom på bestillingen. Har aldri opplevd at noe har kommet etter disse datoene. Heller at det kommer før.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 13:55   #12
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wish - noen erfaringer?

Da har jeg bestilt det jeg ønsket. Nå blir det spennende å se når det kommer!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no