Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Vognpose (atter en gang)

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 14:05   #1
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vognpose (atter en gang)

Hei!

Jeg skal sy vognpose til et vennepar som venter i november, og lurer litt på målene jeg skal sy i!

De har kjøpt seg en Simo kombivogn.

Orker ikke søke opp målene....

Noen som har noen tips? Ca. 1 meter lang, men HVOR BRED?!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:08   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vognpose (atter en gang)

Den baggen er ganske smal og lang om jeg ikke husker feil.. Du kan sikkert finne målet på hjemmesiden til Simo, evt Babyshop.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:12   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognpose (atter en gang)

Lette der, men syntes ikke jeg fant noen logiske mål..... Men nå har jeg i allefall laget mønster på 1 m x 45 cm!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:07   #4
bitte lille my
Fullverdig medlem
 
bitte lille my sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 42
bitte lille my har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vognpose (atter en gang)

Når jeg lagde min første pose, lagde jeg den altfor smal.
Husk at det skal ligge en baby oppi posen også.
Tror det er lurt å plusse på en del cm i forhold til bredden på vognbaggen.
(håper du forstod det)

Lykke til.

__________________
Gutt født oktober 2006
bitte lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:12   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognpose (atter en gang)

45 cm høres fryktelig smalt ut, spør du meg. Det er da vanlig at posen er bredere enn bagen, er det ikke. I alle fall har våre poser vært det. Posen skal jo ikke ligge oppå babyen som et lokk; den skal gå rundt babyen, og det skal være plass i høyden både til klær og bevegelse.

Jeg innbiller meg at posen vår var omlag 60 cm bred?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:15   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognpose (atter en gang)

Der klarte jeg jammen å finne målene på vår gamle dunpose, gitt:
Lengde bak: 108 cm
Bredde: 67 cm

Dette er ikke en spesielt bred pose, og vi har også en Simo kombivogn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no