Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor ofte vasker du bilen?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor ofte vasker du bilen?
2 ganger i uka eller mer 0 0%
Hver uke 4 5,41%
Hver andre uke 2 2,70%
Hver tredje uke 1 1,35%
Hver fjerde uke 7 9,46%
En gang i halvåret 37 50,00%
Vaske? Hæ? 14 18,92%
Annet, spesifisèr i tråden 9 12,16%
Deltakere: 74. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 16:20   #41
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.077
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Stemte hver 4. uker, men det er gutta på Ryen bilpleie som vasker.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:30   #42
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Stemte hver 4. uker, men det er gutta på Ryen bilpleie som vasker.

I min søken etter å være litt snillere mot min kjære bil som aldri svikter: Hvor mye betaler du, og hvor på Ryen ligger de?

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:30   #43
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.077
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Opprinnelig lagt inn av Shanti, her.

I min søken etter å være litt snillere mot min kjære bil som aldri svikter: Hvor mye betaler du, og hvor på Ryen ligger de?

De tar 200 kr for standard innvendig og utvendig, husker ikke gateadr., men det er samme vei som til Baby shop, ligger rett over gata for innvandrersjappa. Hvis du ikke skjønner hvor jeg mener, så kan jeg finne adressen for deg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 21:27   #44
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Bor på vestlandet...Regnte med at regnvannet vasket bilen for meg...

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 21:36   #45
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.077
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Bor på vestlandet...Regnte med at regnvannet vasket bilen for meg...

Hehe, du kan jo ha en flaske Zalo liggende, når det kommer en skur, så splæsjer du litt ut av vinduet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 21:38   #46
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Sjelden. Men alltid før ferien. 😊
Og litt oftere om vinteren pga salt.

Det er en sånn bilvaskefirma på Lambertseter også. Ligger mellom senteret og REMA.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 00:31   #47
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Dette er faktisk en 11 år gammel tråd Men, jeg har kjøpt meg helt ny Nissan Leaf og den vasker jeg en gang i uken. Har virkelig satt meg inn i bilvaskeverden og blitt flinkere enn mannen! Vasker bilen selv uten å være borti den, bruker skumpistol. Har aldri hatt så ren og fin bil før, og det er faktisk morsomt!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 01:38   #48
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

11 år gammel tråd. Wow!


Jeg vasker aldri bilen verken utvendig eller innvendig. Når og hvem som gjør slikt har jeg ikke peiling på. Jeg bruker sjeldent bilen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 01:58   #49
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Dette er faktisk en 11 år gammel tråd Men, jeg har kjøpt meg helt ny Nissan Leaf og den vasker jeg en gang i uken. Har virkelig satt meg inn i bilvaskeverden og blitt flinkere enn mannen! Vasker bilen selv uten å være borti den, bruker skumpistol. Har aldri hatt så ren og fin bil før, og det er faktisk morsomt!

Du kommer til å stå høyt i kurs hos mannen i huset her

Her røres heller ikke bilen ved vask. Skumpistol på høytrykken, med skikkelig vaskemiddel, og så spyle av. Og du verden så godt det synes på bilene!! Ikke en eneste vaskeripe etter gnikking av skitne svamper eller utslitte børster i udugelige vaskeautomater. Det er snakk om å ta vare på lakken, som igjen betyr å ta vare på bilens verdi!!

Hvor mange er det vel ikke som bruker bøtte og svamp, og starter nederst på bilen og jobber seg oppover... Svampen er full av sand og møkk etter to sekunder, og dette gnir man da bilen rundt med...Blir så fint atte

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 02:03   #50
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Du kommer til å stå høyt i kurs hos mannen i huset her

Her røres heller ikke bilen ved vask. Skumpistol på høytrykken, med skikkelig vaskemiddel, og så spyle av. Og du verden så godt det synes på bilene!! Ikke en eneste vaskeripe etter gnikking av skitne svamper eller utslitte børster i udugelige vaskeautomater. Det er snakk om å ta vare på lakken, som igjen betyr å ta vare på bilens verdi!!

Hvor mange er det vel ikke som bruker bøtte og svamp, og starter nederst på bilen og jobber seg oppover... Svampen er full av sand og møkk etter to sekunder, og dette gnir man da bilen rundt med...Blir så fint atte

Har blitt litt vaskegal Har til og med oppdaget ujevnheter i lakken pga nærgående studie

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 02:05   #51
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Har blitt litt vaskegal Har til og med oppdaget ujevnheter i lakken pga nærgående studie

Hofo, du er nesten like ille som mannen. Dere burde møtes over en bilvask en dag....

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 02:16   #52
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Ja, det spørs. Min mann er ikke så nøye 🤣

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no