Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-13, 21:10   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Én dag på hver av de prosjektene? Det er ikke rotete om det kan ordnes på én dag.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:10   #22
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg hiver meg gjerne på denne.

Og Avelonia. Det er ikke alle som bor i Oslo, ingen snø i Bergen og fullstendig mulig å drive med hagerydding.

He he he, men jeg så bare for meg en masse kvinnz som tok spaden fatt. No hard feelings!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:11   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg gjør sånt stadig vekk jeg. Ungenes skap og hyller tas minst to ganger i året. Kjelleren holder jeg på med og matboden tok jeg i romjula, i hvert fall delvis, for å få det nye vinskapet mitt på plass.

Det er alltid rom for forbedring da. Jeg har masse klær som skal ryddes vekk. Jeg tror Fretex får dem, jeg orker ikke flere salgstråder, de er ikke verdt brydderiet. Så da gir jeg bort i stedet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:12   #24
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Snøen har forresten stort sett regna bort her også... Og balkong kan jo gå som hage... Hmm..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:12   #25
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Og siden jeg gjerne outer røde prikker så kan jeg fortelle at min røde prikk til Avelonia der har kommentaren "Dette er for dumt. Er du idiot eller bare later du som?"

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:14   #26
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Og siden jeg gjerne outer røde prikker så kan jeg fortelle at min røde prikk til Avelonia der har kommentaren "Dette er for dumt. Er du idiot eller bare later du som?"

takk

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:16   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Og Avelonia. Det er ikke alle som bor i Oslo, ingen snø i Bergen og fullstendig mulig å drive med hagerydding.

Det er ikke mye snø igjen i Oslo heller, gitt.

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Ok, heia dere! Wopwoooooop så fantastisk flinke dere er!

Se der ja, keep gong!

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Tja. Det er jo behov her og der, men lista blir helt feil for meg. Vi har ikke halvparten av rommene, ikke hage, ikke medisinskap, jeg kjører ikke bil, oppbevarer ingenting under senger, osv osv. Jeg må tenke litt på det. Jeg har jo dårlig timing også da.

Jeg bytter ut de som ikke er aktuelle for meg med mer relevante ting. Alle står selvsagt helt fritt til å lage sin egen liste, dette var bare et eksempel.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Én dag på hver av de prosjektene? Det er ikke rotete om det kan ordnes på én dag.

Jeg skal fint greie medisinskapet på en kveld, samme med skapene under vasken. Men andre igjen tar nok et par dager. Syns det var fint at ikke alt var totalt uoverkommelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:18   #28
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med! Jeg elsker lister, må bare gjøre noen endringer på denne for at den skal passe for oss. Dette trengte jeg virkelig, for å si det sånn. Jeg er et rotehue.
Jeg begynner i morgen. Og gruer meg litt allerede.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:21   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Vi kan rapportere og vise før- og etterbilder! Om vi tør ...

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:22   #30
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Én dag på hver av de prosjektene? Det er ikke rotete om det kan ordnes på én dag.

Enig, jeg syns denne lista var veldig ambisiøs. En ting hver dag blir mye når det er så omfattende ting som rydde kjelleren(hei, vi snakker 75 kvm altså) og garasje. Men imponert over dere som setter igang, og heier på dere!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:22   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

He he he, men jeg så bare for meg en masse kvinnz som tok spaden fatt. No hard feelings!

Og det er rart fordi? Jeg måker ganske ofte snø, jeg for min del. Vi er bare to voksne og har enebolig, så det blir ganske mye snørydding på hver i løpet av vinteren.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:22   #32
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg tar utfordringen!
Noe kommer til å ta flere dager, mens andre ting tar kun en kort stund.
Dette var supert. Jeg trenger lister og overkommelige mål.
(Men jeg tar ikke 21 dager på rappen altså. )

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:24   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er for øvrig ferdig med punkt 1 nå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:24   #34
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg bytter ut de som ikke er aktuelle for meg med mer relevante ting. Alle står selvsagt helt fritt til å lage sin egen liste, dette var bare et eksempel.

Ja, jeg skjønte jo egentlig det, det var mest rabling. Hva skal jeg bytte det ut med, liksom. For det trengs definitivt her og der! Jeg får ha det som en langsiktig plan jeg også.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:26   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er for øvrig ferdig med punkt 1 nå.

Ble det fint?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:27   #36
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og det er rart fordi? Jeg måker ganske ofte snø, jeg for min del. Vi er bare to voksne og har enebolig, så det blir ganske mye snørydding på hver i løpet av vinteren.

Det er da ikke rart, men jeg så bare for meg at alle dere gikk ut på dag nr 14 for å måke.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:27   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Det er da ikke rart, men jeg så bare for meg at alle dere gikk ut på dag nr 14 for å måke.

Julekongen-style.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:28   #38
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Julekongen-style.

noe sånt.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:31   #39
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg begynte i høst. Det er deilig å få vekk ting som tar opp plass.
Har begynt å rydde/sortere på loft, bod, sportsutstyr, lekene til gutta som ikke lengre blir lekt med og klær som er for små for lillebror.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:32   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Ah. Jeg trodde det var "damer som måker snø" som var det pussige aspektet. Jo, jeg ser Julekongen-humoren.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no