Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ku forsvunnet - noen som vet hvor jeg skal lete?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 10:28   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ku forsvunnet - noen som vet hvor jeg skal lete?

Erik fikk ei svart og hvit koseku i julegave - før han ble født -
"til Erik i magen - fra bestemor og bestefar..."

Kosekua har altså fulgt Erik i tykt og tynt, fra han så dagens lys.
Kua er hans beste venn - og store trøst når livet går ham i mot...
noe livet generelt gjør flere ganger om dagen...
(Man er da 3 1/2 år og en ung mann med bestemte meninger, må vite.)

Fredag overnattet Erik hos bestemor og bestefar.
Han sov på rom med fetterne sine -
kua var med i senga, og sov trygt i armkroken hele natta.

Siden har ingen sett snurten av den kua!

Erik og fire fine fettere påstår hardnakket at de ikke aner hvor kua er!

Soverommet er finkjemmet -
alle rommene i huset til svigers er gått gjennom med lykt og lupe...

Vi har lett ute - i garasjen, på åkerne - i løvhaugen...
Vi vurderte å lete i utedoen, men svigermor påstår at guttene ikke bruker å gå dit...

Kua er sporløst forsvunnet!

Hvordan i all videste verden kan det være mulig -
at ei ku bare forsvinner slik i løse lufta!

Svigermor - som ved et par anledninger har sett mannen som bodde på gården før -
altså - "sett" i den forstand at hun har sett gjenferdet hans,
mener bestemt at mannen må ha hatt kyr da han levde,
og at han savnet disse - og demed har lånt kua til Erik...

Vel - vet ikke helt om jeg kjøper den teorien...

Men - ting som ikke er stjålet eller brent - eller spist for den saks skyld -
de må jo befinne seg et sted...

Så hvor i all videste verden kan kua til Erik ha gjort av seg?

Til nå har Erik kjøpt historien vår om at kua er på beite hos bestemor og bestefar...
Men hvor lenge vil han godta den -
kyra kommer jo bestemt hjem fra beite utpå seinhøsten en gang...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 10:32   #2
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Åh....er det en sånn Nici-ku, med gule horn???

Egentlg helt på viddene av et spørsmål, men jeg vet så godt hvordan det er å miste en ku. Min store M er også litt over tre år, og han fikk en sånn ku i gave da han kom til verden. Vi skjønte fort tegningen og har faktisk tre sånne hjemme nå, to liggende til "lagring". To har han mistet, så vi har hatt fem
Men M kan ikke sove eller kose seg uten sin "Ferdinan".........

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 10:32   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Uff, det var leit at kua forsvant.

Sønnen min hadde en hjemmestrikket katt med seg over alt da han var på samme alder. På en flytur fra Spania forsvant katten. Vi ringte flyselskapet og fikk de til å sjekke flyet, men ingen katt.

Det endte med at jeg satt opp halve natta og strikket ei ny katt. Denne var lik, men ny og ren. Gutten fant jo fort ut at det ikke var samme katten. etter det ble det ikke mere spørsmål om kosedyret.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 10:34   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at han godtok forklaringen da!
Har dere sjekket inni dynetrekket?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 10:36   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja sukk - skulle ønske svigers hadde tenkt så langt at de kjøpte to kyr,
slik at vi hadde hatt ei ku i reserve nå...

Vi har endevendt hvert eneste dynetrekk i hele huset...
Vi har til og med endevendt hvert eneste klesskap, matskap, redskap... ()

Tror ikke det er en sånn ku som du nevner, Misty.
Denne er svart og hvit - har svarte horn, ja, og så har den ei svart- og hvitrutete lita sløyfe i halsen.
Pelsen er litt krøllete, på et vis - og den er kjempemyk...

Sukk... savner visst kua litt jeg og, kjenner jeg...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 10:40   #6
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.


Sukk... savner visst kua litt jeg og, kjenner jeg...

Det finnes ikke noe verre enn når kosedyr og suttekluter forsvinner.
Snakker av erfaring Jeg mistet "Snutten" på flyet mellom Bodø-Trondheim. Jeg har ennå traumer ...(det er noen år siden altså)

Kan trøste deg med at alt som ikke er brent eller stjelt, kommer for en dag igjen!

Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 10:45   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard



Håper Kua dukker opp, eller at kuavvenninga går av seg selv og uten snørr og tårer.

Truls har koseklut han, og vi kjøpte 4 stykk med en gang vi skjønte hvordan det ble. Truls fikk jo mange koseting og bamser da han ble født, men den kosekluten fra Tante var tydeligvis full klaff.
Nå har vi en i barnehagen, en i senga, en hos bestemor og en lagt unna i skapet.

Han brukte de etter tur da han var mindre, så de er ca like slitt og yækki alle sammen. Tror ikke han hadde godtatt en helt ny en nå. Men han godtar at de blir vasket da, heldigvis.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 21:09   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om høsten bruker kyrne å streife langt avgårde, de spiser sopp og glemmer seg helt bort , glemmer å gå hjem til fjøstid, så bonden og halve slekta må lete over hele distriktet hele kvelden.

Kan det være det som har skjedd hos dere?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 21:12   #9
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kua kommet hjem ennå?

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 21:44   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kua er borte vekk ennå -
den har nok funnet sopp i skogen, ja - og kanskje noen artsfrender.

Erik er på toppen av det hele syk i dag -
de ringte fra barnehagen og sa han kastet opp,
og resten av kvelden har gått med til oppkast og feber.

Takk og lov utgjorde andungen hans en god venn i nøden.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 12:06   #11
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kua er borte vekk ennå -
den har nok funnet sopp i skogen, ja - og kanskje noen artsfrender.

Erik er på toppen av det hele syk i dag -
de ringte fra barnehagen og sa han kastet opp,
og resten av kvelden har gått med til oppkast og feber.

Takk og lov utgjorde andungen hans en god venn i nøden.

Hadde jeg hatt en ku skulle jeg straks ha sendt dere en. nå får det bli med et vennlig møøøøøøø...

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 12:17   #12
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Skjønner godt hvordan du har det. Vi glemte igjen kosehunden til eldstemann i barnehagen på en fredag. Og oppdaget det ikke før det var sengetid, og barnehagen hadde stengt for helga. Det var ikke noen morsom kveld, nei.
Heldigvis fikk vi kjøpt en ny på lørdagen. Så nå har han to, og han har begge med seg i senga om natta. Men han koser bare med den ene, den andre bare ligger der. Og vi har aldri skjønt hvorfor, de er jo prikk like. Men så spurte jeg ham en gang, og så viser det seg at den ene har svarte øyne og den andre har brune. Det har jo aldri vi sett. Så hvis du har tenkt å kjøpe en ny, for så å late som det er den samme, så er de ikke så lettlurte som man skulle tro, disse små.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 12:17   #13
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig kjedelig

Kanskje du har et bilde av kua og noen andre har en her som de ikke bruker?

Ellers hadde jeg nok hørt litt mer med fetterne, det er kanskje ikke umulig de vet noe mer men ikke vil si noe?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 12:45   #14
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg har nettop (= i går) hjulpet naboen å fange inn 2 kuer som hadde kommet på avveie - så det er kanskje lurt å sette meg på saken??

Krise når kosedyra forsvinner - sikkert lurt å legge inn et bilde slik Marikken foreslår. Håer den dukker opp.

iana er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 17:22   #15
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, så leit!
Håper kua dukker opp igjen!

Min favotittbamse forsvant etter en flyreise. Mine foreldre resonerte seg frem til at vi måtte ha glemt ham på Kastrup. De skrev et brev til hittegodsen og etter noen tårevåte uker kom bamsen, med "jeg reiser alene skilt" rundt halsen, og et brev hvor det sto at han hadde sittet og kost seg ved siden av et akvarium og nok ikke merket at han var blitt forlatt.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 28-09-06 kl 19:18.
Hønni er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 17:57   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Min favotittbamse forsvant etter en flyreise. Mine foreldre resonerte seg frem til at vi måtte ha glemt ham på Kastrup. De skrev et brev til hittegodsen og etter noen uker kom bamsen, med "jeg reiser alene skilt" rundt halsen, og et brev hvor det sto at han hadde sittet og kost segved siden av et akvarium og nok ikke merket at han var blitt forlatt.

For en fantastisk historie!

Jeg mistet apen min under Holmekollstafetten når jeg var liten. Fant den ikke igjen. To år etterpå hadde en tante greid å finne ny ape og det første jeg gjorde var å rive av den neseborene, den jeg hadde før hadde nemlig fått dme suttet av.

Ang. ku, går det an å finne ut hvor den er kjøpt og evt. skaffe en ny? Er det hunder eller katter som kan ha stukket av med den?

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 29-09-06, 00:09   #17
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kosedyr har det med å bli borte.
Det kan gå greit i lange tider, men så.....
Plutselig er det ingenting annet som er godt nok.


Lille E har to kaniner, den ene er offwhite, fra Oriflame, den andre er dust multifarget, kjøpt av foreldrene mine i USA. Voff-Voff og Kanin.
Rett etter ferien ble begge borte, plutselig en dag fant Far den ene, Voff-Voff i båten.
Der hadde den ligget våt og alene. Litt jordslag ble konsekvensen.
Kanin er totalt borte fra jordens overflate.
Så vi passer ekstra på og allerhelst skal ikke det dyret utenfor sengen

gullet er ikke aktiv  
Gammel 29-09-06, 00:15   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kua er borte ennå, den...
men takk og lov har det gått veldig greit uten kua!
(Men mannen min ble noe panisk i går kveld, da Erik skulle legge seg,
og Andungen, som fungerer som nødtrøster var vekk også...
Heldigvis dukka gakken opp igjen, da...)

Jeg prøver stadig vekk å hinte til Erik om han kan huske noe om kua.

I dag svarte han at fetter T hadde tatt den med hjem...
Men jeg er redd han bare svarte for å få meg til å slutte å mase,
for jeg vil tro tante hadde ringt og sagt i fra om kua var der.

Det er søren meg noe av det rareste jeg har vært borti, dette.

Tror ikke det er en krok av huset min svigermor ikke har finkjemmet nå.

Og eneste dyret på gården nå er en diger hannkatt på snart 20 år...
og han stikker vel neppe av med noen ku...

Jeg tror dessverre ikke jeg har noen bilder av den -
noe som selvsagt irriterer meg både gul og grønn for tiden.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 29-09-06, 23:01   #19
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ku forsvunnet - noen som vet hvor jeg skal lete?

Det er ikke en slik ku de solgte på Ikea for noen år siden? Isåfall tror jeg noen i slekta har to stk av denne sorten.

Dere sjekket vel søppeldunker/poser når dere lette?

Trist når slike ting forsvinner, blir jo nesten litt hjelpesløs..

m|nken er ikke aktiv  
Gammel 30-09-06, 00:00   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ku forsvunnet - noen som vet hvor jeg skal lete?

Mulig kua er kjøpt på Ikea, skal spørre svigermor.

Og jupp - søpla er gått igjennom den og... :yuck:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no