Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du fått prikker på førerkortet?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Har du fått prikker på førerkortet?
Nei 189 91,30%
Ja, 2. 10 4,83%
Ja, 3. 4 1,93%
Ja, 4. 2 0,97%
Ja, 5. 0 0%
Ja, 6. 1 0,48%
Ja, 7. 0 0%
Ja, 8. 0 0%
Ja, 9. 1 0,48%
Ja, 10 eller mer 0 0%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-15, 23:22   #101
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ja, har 2x2 nå. Samme sted og i nabolaget vårt. 30 - sone som.plutselig ble 40- sone.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 08:02   #102
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jøss, holder det med med Visakort altså? Vognkortet stemmer jo med mitt riktige navn da.

Det holder om man møter på riktig politimann. Han er egentlig veldig snill om han lar deg kjøre uten forelegg om man bare har med visakortet. Ifølge reglementet skal man alltid ha med førerkort under kjøring, å det er det de fleste politimenn forholder seg til Var 2 personer som fikk bot her senest forrige uke for kjøring uten førerkort.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 08:16   #103
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har blitt stoppet to ganger der jeg ikke har hatt med meg førerkortet engang. Men så lenge jeg hadde visakortet med så var det helt greit.

Da har du vært heldig, det hjelper ikke rundt her hvertfall. Stadig noen som blir tatt for å ikke ha med førerkort.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 10:20   #104
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har hatt lappen i 22 år og har ingen forelegg eller prikker. En eneste parkeringsbot har det blitt på disse årene.
Noe som har ført til at jeg i tillegg til å allerede være defensiv sjåfør også har blitt en smule paranoid.

Har kjørt forbi en del kontroller men alltid blitt vinket videre, regner med det har vært bilbelte og mobilbruk de har sjekket.
Blåse har jeg kun gjort en gang, og da var jeg høygravid. Politimannen humret godt og var neppe særlig spent på resultatet.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 12:25   #105
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Åh, her må jeg bare inn med mannens glansnummer. Han kjørte på rødt lys med en uniformert politibil bak seg.
Det ble en saftig bot, men det var før prikkenes tid.

He-he, i morges var det en som bråstoppa noe VELDIG på rødt lys rett bak slottet - der stod det en politibil, gitt. Bilen rygget seg beskjemmet tilbake fra laaangt uti fotgjengerfeltet, men slapp unna med det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 17:36   #106
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har fått to bøter i min tid som sjåfør, men begge fikk jeg lenge før prikkesystemet ble innført.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 22:17   #107
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker, men jeg har en fartsbot på samvittigheten, og en endeløs rekke parkeringsbøter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 22:19   #108
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

No pricks on my license.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:18   #109
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen fartsbøter, men ganske dyr mastergrad pga parkeringsbøter.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:24   #110
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.039
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Prikketråd!

Ingen prikker på sertifikatet mitt, ingen trafikkbøter heller. Men to sure parkeringsbøter. Den første var på jobben, jeg hadde fyllt ut parkeringsbeviset feil. Det var jeg så flau over at jeg betalte boten i stedet for å klage enda jeg trolig ville sluppet unna da. Den andre var utenfor blokka jeg bodde i, unødvendig og irriterende.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:33   #111
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker, men et forenklet forelegg for å kjøre på gjennomkjøring forbudt (jeg ble strengt tatt lokket ut på galeien av en sivil politibil og i det øyeblikket jeg hadde gjennomkjørt, satte de på blålysene og hoppet ut av bilen for å gi meg bot- snikene ). Etter det har jeg aldri kjørt ulovlig gjennom Trondheims mange gjennomkjøring forbudt-gater. Nesten 5000kr i bot svir.

Parkeringsbøter har jeg fått så mange av at jeg ikke har oversikt. Jeg har hatt lappen i snart 6 år.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 00:03   #112
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei, ingen prikker eller fartsbøter. Har vel aldri vist førerkortet i kontroll heller, men er stoppet i promillekontroll to ganger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 09:04   #113
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker eller forelegg i denne husstanden.
For mannens del er det ikke rart i det hele tatt. Han er en meget forsiktig sjåfør. Noen ganger må jeg bare spørre han om han ikke husker hvilken pedal som er gasspedal.
Han ligger typisk i 95 i 100 sonen på E6.
Tror ikke engang han har fått noen parkeringsbøter i sitt liv.

Jeg har et ukjent antall parkeringsbøter. Faktisk en som er såpass fersk at jeg ikke har betalt den helt enda. Ingen prikker eller andre forelegg. Det er mer flaks en sunt er. Det kunne fort kommet noen fartsbøter.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 09:36   #114
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker, ingen fartsbøter etter 24 år som sjåfør. På bakgrunn av mine første år som sjåfør, kalles dette bare flaks. :råskinn:
Men etterhvert som jeg har blitt mer fornuftig (eventuelt gammel og kjedelig) så har jeg blitt veldig opptatt av å holde fartsgrensene i alle soner under 70 km/t. Men jeg skal innrømme at jeg ligger og flyter litt over grensene over 70 km/t.

Men jeg har fått to idiotiske parkeringsbøter. Idiotiske fordi det var min sløvhet som gjorde at jeg fikk de. Med andre ord velfortjent.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 10:28   #115
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Prikketråd!


Men ingen prikketigging, ser det ut som, merkelig nok.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 12:05   #116
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har fått en fartsbot da, men slapp bot for ikke å ha førerkort med meg. Politimannen virket oppriktig lei seg for å måtte gi meg bot ... Det var en snodig opplevelse.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 12:08   #117
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.


Men ingen prikketigging, ser det ut som, merkelig nok.

I would like a prikk please.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 13:25   #118
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Niks! Har hatt lappen i 12 år. Aldri fått bøter av noe slag. Dvs. den ene gangen jeg fikk en parkeringsbot, fikk jeg medhold på klage fordi det ikke var skiltet godt nok. Har vært i flere småuhell med bil da, men som den uskyldige part, så ikke hatt noe utgifter på det heller.

Litt sprøtt egentlig, for jeg kjører slett ikke som noen fin frue ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 22:41   #119
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg tror ikke jeg har fått noen prikker, hvordan får man vite det, egentlig? Jeg har fått et par(ok, det er nok 3-4 stykker) fartsbøter og x antall(ørten) parkeringsbøter i løpet av de 10 siste av de 25 årene jeg har vært sjåfør.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 22:55   #120
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei, aldri fått prikk.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no