Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av Finn (V)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-22, 14:07   #101
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Men det jo mulig jeg er naiv. Jeg ville vært bekymret hvis jeg bodde på Maldivene, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 14:20   #102
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Du er ikke bekymra for å bo så lavt i forhold til havet fordi du ikke tror havnivåstigingen kommer, ikke kommer så høyt, eller noe helt annet? Eller misforstår jeg?

Det skulle jeg spørre om.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men det jo mulig jeg er naiv. Jeg ville vært bekymret hvis jeg bodde på Maldivene, da.

Naiv eller blind eller satser på å være annet sted. Neida. (Jeg satser på holdningsendringer og faktiske tiltak).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 14:28   #103
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Ren nysgjerrighet her: tenker du da at havnivåendringene ikke kommer så raskt at de blir et problem? Eller at de ikke blir så store som varslet?

For å være helt ærlig så tenkte jeg ikke på havnivået i det hele tatt i øyeblikket, men mulig jeg burde gjort det.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 14:32   #104
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fordi jeg nok ikke evner å bekymre meg om akkurat det. Jeg vet jo at havet stiger, men jeg hadde nok ikke latt være å kjøpe et hus eller en hytte i vannkanten av den grunn, må jeg innrømme. Faktisk har tanken aldri slått meg.

Det er dessuten flere meter opp til huset i annonsen. Jeg kjenner mange i det nabolaget. De bor i vannkanten hele gjengen. Det er utrolig fint der. Har aldri hørt noe om at folk nevner denne bekymringen.

Her står det om hva man kan forvente f.eks. i Stavanger: https://kartverket.no/til-sjos/se-ha...tion=Stavanger

Ekstrem stormflo har allerede gitt vannstand på 185 over 0-nivå, og TEKen har tatt inn at man ikke får bygge mindre enn 2,5 meter over dagens havnivå. Så 2-3 meter vil bli en realitet. Og så blir det opp til hver enkelt hvor pessimistisk man er. Jeg tror dette går til helvete, så er egentlig skeptisk til å kjøpe mindre enn 100 moh. Men vet at jeg er i den ekstreme enden.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 14:50   #105
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Her står det om hva man kan forvente f.eks. i Stavanger: https://kartverket.no/til-sjos/se-ha...tion=Stavanger

Ekstrem stormflo har allerede gitt vannstand på 185 over 0-nivå, og TEKen har tatt inn at man ikke får bygge mindre enn 2,5 meter over dagens havnivå. Så 2-3 meter vil bli en realitet. Og så blir det opp til hver enkelt hvor pessimistisk man er. Jeg tror dette går til helvete, så er egentlig skeptisk til å kjøpe mindre enn 100 moh. Men vet at jeg er i den ekstreme enden.

Jøss. Jeg tenker at vi må handle raskt ift klimaet, og jeg vet også at mye er irreversibelt. Men jeg orker ikke å tenke på at huset mitt kan bli slukt av havet de nærmeste årene. Hvis det lå i vannskorpa, kanskje, men ellers ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 15:09   #106
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Dette nydelige huset dukket opp i FB feeden min i dag. Skulle gjerne hat 18 mill....
https://www.finn.no/realestate/homes...u_xLO5t7Qtdmoc

Jeg ble mer opphengt i de utrolig kleine bildetekstene. Vi selger nå, og jeg instruerte megler om å styre unna absolutt alle sånne formuleringer.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 18:26   #107
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg ble mer opphengt i de utrolig kleine bildetekstene. Vi selger nå, og jeg instruerte megler om å styre unna absolutt alle sånne formuleringer.

Det er jo en helt egen, og superklein sjanger.

Og hvorfor skriver de «sørlandsidyll» og «hjemmekontor» i «»?
Hva er egentlig «hjemmekontor»?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 18:26   #108
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Dere må følge Finn_ditt_drømmehjem på insta. Bare sånne bildetekster. Veldig gøy!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 19:03   #109
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Ja, virkelig nydelig der. Eldste gikk i barnehage med en gutt som bodde i Karistø. Så har vært i bursdag der og hentet og sett hvor fantastisk området er.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 20:31   #110
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det er jo en helt egen, og superklein sjanger.

Og hvorfor skriver de «sørlandsidyll» og «hjemmekontor» i «»?
Hva er egentlig «hjemmekontor»?



Jeg er av typen som kan skrive til en megler når jeg finner feil eller dårlige formuleringer i finn-annonser....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 20:37   #111
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Fra annonsen: "Mann får lett følelsen av at boligen har masse sjarm og sjel".

Kvinner derimot, lar seg ikke lure så lett?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 20:44   #112
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 20:47   #113
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Jeg er veldig dårlig på øyemål, men det er da et par meter opp til huset, er det ikke?

Men gangvei nedenfor huset?! Er det der de har satt opp stoler!? Skal jeg finne frem almannarett-fanen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 20:51   #114
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er veldig dårlig på øyemål, men det er da et par meter opp til huset, er det ikke?

Men gangvei nedenfor huset?! Er det der de har satt opp stoler!? Skal jeg finne frem almannarett-fanen?

Det ligger rett ved en tursti ja. Den er mye brukt også.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 21:00   #115
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er veldig dårlig på øyemål, men det er da et par meter opp til huset, er det ikke?

Men gangvei nedenfor huset?! Er det der de har satt opp stoler!? Skal jeg finne frem almannarett-fanen?

Ja, det går offentlig tursti langs hele kysten. De som bor der liker det godt, det vet jeg. Men de har jo lov å ha stoler der, likevel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 21:01   #116
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Så på bildene igjen. Turveien går nedenfor stolene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 21:29   #117
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Dårlig på øyemål, som sagt. Sikkert vinkelen som gjør det litt vanskelig å vurdere.

Stoler er litt sånn «eh» - men jeg er sikkert preget av en voldsom snikprivatisering av strandlinjen her, med utplasserte stoler i hytt og vær. Men skal legge bort fanen. Huset er nydelig!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 22:03   #118
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Nå vet jeg tilfeldigvis at beboerne elsker at det er en sti her, men når det er sagt, så ER jo strandlinjen privat. Det er bare lov å gå der. Og det går en kommunal turvei tvers over eiendommene her. På bildene her går den på skiferstein i en bue nedenfor plattingen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 22:30   #119
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Egen diskusjon, selvsagt, men alle har rett til å ferdes i strandsonen, privat eller ikke, og en god del steder (høres ikke ut som om eierne her er i denne kategorien!) bruker man stoler og beplantning og andre virkemidler for å signalisere «privat» og at folk skal føle de trenger seg på om de ferdes der. Og det er ikke lov.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 22:37   #120
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Det er klart. Jeg kjenner en som bor litt lenger borte på samme sti også. Han har satt opp benk og skilt som oppfordrer folk til å sette seg ned og nyte litt. Sånt liker jeg.

Hyttenaboene våre (langt herfra har gjerde langt uti sjøen. Det irriterer meg. Det er ikke lov.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no